הידעתם ?

ariegur

New member
הידעתם ?

יש לי אחות שקוראים לה אילה, לבעלה (שבמקרה הוא גם גיסי) קוראים צבי, ויש להם בן שקוראים לו עופר. (יש להם עוד שלושה בנים אבל לצורך הענין פה הם לא נחשבים) . אריה
 

ariegur

New member
את חושבת שזה שם יפה ?? אהמממ ..

מעניין למה ? יש פה משהו שאני לא קולט ? ארתוהה
 

ariegur

New member
שני דברים -

1. מה זה זאב בשביל אריה (אפילו גור) ? 2. שיתן לי להתעסק עם כיפה ! ארכיפ
 
למעלה