הידעתם ? יש לי אחות שקוראים לה אילה, לבעלה (שבמקרה הוא גם גיסי) קוראים צבי, ויש להם בן שקוראים לו עופר. (יש להם עוד שלושה בנים אבל לצורך הענין פה הם לא נחשבים) . אריה