הידעתם...

*superstar*

New member
הידעתם...

שהספר החמישי (שדרך אגב יוצא הקיץ בבריטניה וארה``ב!!!) אמור להיות הספר הכי קצר בסדרה?! ובקשר לספר הרביעי לדעתי (ואתם לא חייבים להסכים איתי...) היה ארוך מדי! זתאמרת אהבתי אותו גם ככה הוא היה מדהים אבל מרוח לאללה והיא יכלה לקצר אותו בהרבה!
 

Prongs

New member
אמםםםםם...

לא בדיוק... רולינג וההוצאות פרסמו שהספר יהיה ארוך. (לא כמו 4 אבל ארוך) ובקשר לספר הרביעי אני בכלל לא מסכים איתך. לדעתי זה היה הספר הכי יפה בסידרה והאורך שלו היה מושלם. הלוואי וגם הבאים יהיה באורך הזה. כמה שהחוויה נמשכת יותר ככה יותר טוב. (לי זה היה רק יומיים :-( ) Prongs
 

*superstar*

New member
בסך הכל אמרתי...

בקשר לספר החמישי רק אמרתי מה שקראתי באתר הרישמי של הארי פוטר... ובקשר לספר הרביעי שלא תבין לא נכון זה באמת היה ספר הכי יפה וממש אהבתי אותו אבל אתה חייב להודות שיש שם קטעים די מיותרים... זת`אמרת הוא יכל להיות הרבה יותר קצר ובכל זאת יותר מעניין והקודמים... אבל זאת רק דעתי האישית ואתה לא חייב להסכים איתה! *superstar* נ.ב- קראת את הרביעי באנגלית? כי אם כן איך אפשר לקרוא ספר כזה ביומיים?! לי לקח שבוע וקצת...
 

Panther

New member
איזה אתר רשמי?

את זה שהספר יוצא בקיץ ושהוא יהיה הספר הכי קצר לקחת מאיזה אתר רשמי? www.harrypotter.com ? קשה לי להאמין שזה סותר את אמאזון.קום. וד``א - את אומרת לפרונגס שהוא כן חייב להודות שיש שם קטעים די מיותרים ומצד שני את אומרת לו שהוא לא חייב להסכים עם דעתך... זה קצת מבלבל כשקוראים את זה.
 

Mixus

New member
לא...

ב-harrypotter.com לא כתוב כלום על העניין... הוא כנראה מתכוון לאתרי ההוצאות שלא עודכנו במשך כמה חודשים הקטעים על הספר החמישי... וזה גם הגיוני! ג`יי קיי כתבה השנה את שני הספרים שיצאו אתמול-וזה לא לוקח 10 דקות...
 

*superstar*

New member
כן...

דבר ראשון אני לא הוא אני היא!!! דבר שני לפי מה שאני יודעת הוא יוצא בקיץ ותאמין לי שהאתר שקראתי בו את הידיעה (המרגשת) מאוד מעודכן!
 

Mixus

New member
לא...

האתר של Scholastic אכן מעודכן אבל לא זכור לי שיש בו משהו על הספר החמישי-אני יבדוק! ואני התכוונתי לאתר ההוצאה הבריטית שבו הקטע על הספר החמישי לא יתעדכן עדיין... אתה יודע איפה ראית באתר של סקולאסטיק על הספר החמישי?
 

*superstar*

New member
אני לא ...

בדיוק זוכרת איפה זה היה אבל עד כמה שזה זכור לי זה שם! ודרך אגב אני לא אתה אני את!!!
 

*superstar*

New member
סליחה על הבלבול...

אני לא בדיוק זוכרת באיזה אתר קראתי את זה... אני אנסה להזכר... סליחה אם בילבלתי אותך אבל לדעתי יש קטעים מיותרים והוא לא חייב להסכים איתי!
 

*superstar*

New member
נזכרתי!

זה היה באתר של ההוצאה לאור של הארי פוטר בארה``ב scholastic ואך תגידו שלא אמרתי... *superstar* נ.ב- אתם לא צריכים להתעצבן... זה בסך הכל תאריך הוצאה של ספר ולא סוף העולם!
 

Mixus

New member
אתה קצת לא מעודכן....

הספר החמישי יצא רק ב-2002 ומאיפה הגעת לזה שהוא אמור להיות הספר הקצר בסדרה? עם כל הכבוד לאתרי השמועות,לוקחים את כל השמועות האלה יותר מידי ברצינות...וגם לדעתי הרביעי היה ארוך יותר מידי...בעיברית הוא 800 עמודים!-ולא בקרוב,הוא בדיוק 800 עמודים!!!!
 

*superstar*

New member
אז זהו שלא!

הוא לא יוצא ב-2002! הוא יוצא הקיץ... אני מציעה לך לבדוק שוב את המקורות שלך...
 

Mixus

New member
אז זהו שכן!

המקור שלי מסתמך על Amazon.com -והם מסתמכים על הוצאות הספרים.... באיזה אתר רישמי בדיוק קראת שהוא יוצא בקיץ?
 

*superstar*

New member
התשובה...

התשובה שלי בהודעה למטה... נ.ב- אתה לא צריך להתעצבן...
 
למעלה