לא לחינם קוראים לה
"אגרת הטלויזיה והרדיו"... אם יש בביתך מכשיר רדיו עדיין את צריכה לשלם את האגרה... וכל עוד את מקבלת את שידורי הערוץ הראשון דרך הכבלים את עדיין חייבת בתשלום אגרה. את משלמת עבור קבלת השידורים בין אם הם נקלטים דרך אנטנה על הגג או באמצעות הכבלים...