הידעתם.....?

נשית~37

New member
הידעתם.....?

תבטלו את אופציית המקלט בטלויזיה שלכם זה עולה כ120 שקלים אצל כל טכנאי. תוציאו מכתב לרשות שאתם לא מחזיקים במקלט טלויזיה אלא בטלויזיה למטרת כבלים בלבד ואין לכם יכולת טכנית לקלוט ערוצים אלא רק דרך הממיר. ואתם פטורים מתשלום על פי החוק. 100% חוקי !!!
 

נשית~37

New member
עוד לא ניסיתי

אבל בדקתי עם עו"ד במחלקה המשפטית אצלנו והוא טוען שיש פס"ד שדוחה טענה זו אבל מצד שני כדאי לבדוק עם היועצת המשפטית של רשות השידור.
 
לא לחינם קוראים לה

"אגרת הטלויזיה והרדיו"... אם יש בביתך מכשיר רדיו עדיין את צריכה לשלם את האגרה... וכל עוד את מקבלת את שידורי הערוץ הראשון דרך הכבלים את עדיין חייבת בתשלום אגרה. את משלמת עבור קבלת השידורים בין אם הם נקלטים דרך אנטנה על הגג או באמצעות הכבלים...
 
אבל איך אראה, "הגיע זמן לשון" ../images/Emo6.gif

עם אבשלום קור הגבר של לימור? חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
למעלה