ליהי האחרת
New member
הידעתם.....
שהכי IN להיות בכיתה א1? אז עכשיו כבר מתחילה ההתרגשות האמיתית... אחרי שביררנו טוב טוב מי מבין כל החברים יהיה בכיתה שלנו (שמתם לב שזאת הכיתה שלנו... לא הכיתה שלו... הכיתה שלנו... אמא הולכת ללמוד יחד איתו!) והתוצאה פחות או יותר משביעת רצון... אחרי שביררנו מי הולכת להיות המורה (אומרים שהיא ממש מעולה...) היום או מחר נלך יחד לקנות ילקוט (240 ש"ח כולל מע"מ) קלמר מחברות... (ספרים הבית ספר נותן) וכיסא נוח לשולחן כתיבה.... ואז......אז מתחיל הפרוייקט הרציני....... מסדרים את החדררררר (כן פנטום ואורית... שמעתם נכון...) תחזיקו לי אצבעות............
שהכי IN להיות בכיתה א1? אז עכשיו כבר מתחילה ההתרגשות האמיתית... אחרי שביררנו טוב טוב מי מבין כל החברים יהיה בכיתה שלנו (שמתם לב שזאת הכיתה שלנו... לא הכיתה שלו... הכיתה שלנו... אמא הולכת ללמוד יחד איתו!) והתוצאה פחות או יותר משביעת רצון... אחרי שביררנו מי הולכת להיות המורה (אומרים שהיא ממש מעולה...) היום או מחר נלך יחד לקנות ילקוט (240 ש"ח כולל מע"מ) קלמר מחברות... (ספרים הבית ספר נותן) וכיסא נוח לשולחן כתיבה.... ואז......אז מתחיל הפרוייקט הרציני....... מסדרים את החדררררר (כן פנטום ואורית... שמעתם נכון...) תחזיקו לי אצבעות............