הידעתם.....

הידעתם.....

שהכי IN להיות בכיתה א1? אז עכשיו כבר מתחילה ההתרגשות האמיתית... אחרי שביררנו טוב טוב מי מבין כל החברים יהיה בכיתה שלנו (שמתם לב שזאת הכיתה שלנו... לא הכיתה שלו... הכיתה שלנו... אמא הולכת ללמוד יחד איתו!) והתוצאה פחות או יותר משביעת רצון... אחרי שביררנו מי הולכת להיות המורה (אומרים שהיא ממש מעולה...) היום או מחר נלך יחד לקנות ילקוט (240 ש"ח כולל מע"מ) קלמר מחברות... (ספרים הבית ספר נותן) וכיסא נוח לשולחן כתיבה.... ואז......אז מתחיל הפרוייקט הרציני....... מסדרים את החדררררר (כן פנטום ואורית... שמעתם נכון...) תחזיקו לי אצבעות............
 
גם אני הייתי בא´1...

בהצלחה במעבר מהגן לביה"ס
ואמא שלי אמרה שבתקופה ההיא, היא הרגישה כאילו "זאת ילדותה השניה".
 
גם הבת שלי בשנה שעברה היתה..

בא´1 ועכשיו היא עולה לב´1, האמת שאת התיק קיבלנו מתנה כמו כל שנה מהעבודה של בעלי לקראת תחילת שנת הלימודים המקום בו בעלי עובד מעניק לכל ילד של עובד ילקוט+ 500 ש"J בתלושי קניה למקום מיוחד בו קונים מחברות עטיפות עפרונות ספרים וכל מה שצריך... כך שמה שנותר הוא לשלם עבור טיול שנתי וכל מה שית ספר מבקש לשם ושנה שעברה שילמנן 690 ש"ח שזה היה מספיק יקר. עוד חודש לחופש הגדול...איזה חום אבל ממש נורא
טוב שנגמרו הקייטנות והילדים בבית במזגן.
 

סנדי32

New member
ליהי גם הבן שלי עולה ל-א´1

ואני בשוק שתיק עולה כל כך יקר טוב, לא כל כך בשוק עברתי את זה עם שלושת הילדים הראשונים וכמעט כל שנה קונים תיקים חדשים אז תפתחי את הארנק תוציא את הויזה ותתחיליייייי לגהץ אותה ממי כי חייבים דברים לבית הספר וזה לא ניגמר............. יש עוד בגדים , נעלי ספורט לשיעורי ספורט חולצות בית ספר (לשיעורי ספורט)חליל לשיעורי חלילית ועוד ועוד ועוד ועוד ............ קניות נעימות (אל תשכחי לקחת את הילד כי זה כל הכייף שלהם)
 

ר ו ח

New member
תחזיקי חזק....

גם אני הולכת ללמוד ב- א/1! ההבדל בינינו הוא...סידור החדר.. חחחחחחחחח הבנת נכון?! יאללה בהצלחה..
 

טאקילה~*

New member
מזל טוב לאם ולילד...../images/Emo9.gif

אצלי יצא ככה,,,א´-1 א´-2 א´-3 וכולם כל הא´ זה אין זה פשוט א´ רק מלאן הצלחה!
 

ר ו ח

New member
מצטערים...../images/Emo67.gif

ההרשמה נסגרה..עכשיו נזכרת?!
חבל...דווקא הולך להיות אקשן!
 

נעמי 1

New member
אתה רוצה ללמוד איתי...

בכיתה א/2
. אבל תבטיח לי שאתה לא מוציא את המורה זהבה מהקבר... היא גם הייתה מכשפה... וגם זקנה... חחחחחחחח
 
תחזרי שנית ???

חחחחחחחחח... את זה אני חייב לראות... אל תשכחי להזמין אותי לטקס חנוכת הרצפה...
 
למעלה