הידבקות שפתיים

גודי13

New member
הידבקות שפתיים

שלום רב, בתי בת שנה ועשרה חודשים . התלוננה על "שריפה בשתן" בבדיקה אצל רופאת משפחה התגלה הידבקות בשפתי הפות הפנימים קיבלנו טיפול של משחת אובסטין פעמים ביום אך אין שיפור. רציתי לדעת כמה זמו אפשר להשתמש עם המשחה?שמעתי שהתופעה חוזרת על עצמה גם לאחר טיפול של המשחה. האם אפשר להמשיך כך לאורך זמן ממושך מבלי התערבות של כירורג?במידה ויש התערבות מהו זמן ההחלמה ומה ההשלכות לעתיד?מה ההשלכות של המשחה ומהם תופעות הלוואי שלה? תודה מראש על התשובה, אמא מודאגת.
 

0 אור 0

New member
הפורום הזה הוא פורום רפואה משלימה

לכן אנחנו לא עוסקים בתרופות ובדרך כלל מנסים לחפש דרכים חלופיות לתרופות. במקרה הזה, אני ממליצה קודם למצות את הטיפול הקונבנציונלי - אם המשחה אינה עוזרת (וגם אםכן יש הקלה מסויימת) צריך לבקש הפניה לרופא מומחה בנושאים הללו (אני לא בטוחה אם מדובר בגניקולוג או שאולי עדיף רופא ילדים מומחה) וחשוב מאד לקרוא על המשחה ועל הבעיה ולבוא לרופא עם כל השאלות, כמו למשל: - מה המשמעויות של נתינת הורמונים לתינוקת קטנה, ותוך כמה זמן זה אמור לפתור את הביעה - הסבר על תופעות הלואי של התרופה - הסבר על חלופות לתרופה - הכי חשוב: האם יש קשר בין הבעיה הפיזית לבין ה"שריפה בשתן" - אולי בכלל יש לה דלקת כתוצאה מזיהום שנוצר מההדבקות, והטיפול בהדבקות לא מטפל בדלקת? - אני אישית לא מתמצאת טוב בבעיה הספציפית הזו ולא יודעת להגיד לך אם יש טיפול הוליסטי מתאים, אבל לאחר שימצו את האבחון ותקבלי הסבר טוב יותר, יתכן שתקבלי גם הצעה לטיפול הוליסטי חלופי - אולי רפואה סינית יכולה לעזור, כרפלקסולוגית הייתי מנסה לחזק את המערכת ההורמונלית שלה ולעבוד על האיזור בכף הרגל, אך כאמור אין לי נסיון כדי להגיד לך אם זה באמת יכול לעזור -- בינתיים, אני ממליצה על שטיפות מרגיעות של חליטת קמומיל בטמפרטורה פושרת עד קרירה (מה שנעים לילדה) - זה לא במקום טיפול!! רק כהרגעה מקומית.
 
למעלה