"היא ראתה את כל אירופה, אני הייתי רק בטורקיה"

luminary

New member
אנשים אומרים הרבה דברים בדייטים ראשונים

לא צריך לקחת את הכל כאילו שזה אכן יהיה ככה כל הקשר... בטח הייתה לכם שיחה שדיברת על כל מה שכתבת פה בהודעה... איך שסיימת תקופה קשה עכשיו.. שבא לך לטייל וכו'. ולעומת זאת, היא כרגע לחוצה מהתחלת התואר ולא חושבת על שום חופשות רומנטיות בחו"ל. אבל זה לא באמת אומר כלום על כל המשך הקשר! סביר להניח שאם יש ביניכם התאמה בדברים האחרים והקשר ימשיך, אתה תוכל לנסוע לבד או עם חברים לשבוע פה שבוע שם מדי פעם וזה יהיה בסדר. והיא קצת תרגע מתחילת התואר, ותוכל למצוא משאבים כלכליים לכמה ימים באירופה איזה פעם בחצי שנה (בסך הכל לא מדובר בהוצאה כזאת מטורפת לפעם ב..). חוצמזה שחופשה באירופה זה לא רק העניין של לראות א' וב', זה גם החוויה... וזה גם משהו שכיף לעשות בקשר, ככה שאם באמת זה יצליח בינכם יהיו לה עוד סיבות לרצות לנסוע שכרגע אין לה (חושבת רק על הלחץ בלימודים והכסף). זה גם נכון בקשר לדוגמא השנייה שלך, לי למשל יצא להיות איזה 5 פעמים בהולנד, וואלה זה לא רק בשביל מוזיאון ואן גוך והצבעונים, זאת חוויה שונה כשנוסעים עם אנשים שונים ותמיד יש דברים חדשים לראות. ככה שגם אם הבחורה השנייה הייתה בכל הערים המרכזיות וסימנה עליהן "וי" זה ממש לא אומר שהיא בחיים לא תחזור לשם (ואם לא, יש עוד מקומות יפים בעולם חוץ מה5 ערים המרכזיות שהזכרת). בקיצור, מכל הסיבות לפסול קשר עם מישהו, העניין הזה של חוסר התאמה בנסיעות לחו"ל נראה לי סיבה די טיפשית וקטנונית.
 
קשה להכנס איתך לדיון כי זה תמיד נהיה ויכוח

שאתה מנסה להוכיח. אבל בכל מיקרה זאת דעתי, לדעתי אתה מתעסק בטפל ולא בעיקר. קודם כל: אם הבחורה מוצאת חן בעינייך אתה תצא איתה שוב, ולא תעשה כל מיני סינונים מוזרים. סמוך עליי. דבר שני, השאלה שלך פה לדעתי היא יותר בקטע של שלב בחיים והאישיו הוא לא אם היא תטוס איתך לחול או אם לא. רק רציתי לחדד. ואגב לשאלתך קודם כל אני בוחרת לענות מהראש ואחר כך מהלב אני לא הייתי יוצאת בצורה רצינית עם מישהו שהוא בשלב אחר בחיים ממני- אם הייתי נדלקת עליו אז... ברור שכן!!!!!!
 

פלטרון

New member
תובנה מעניינת. תודה ../images/Emo13.gif

אני רק רוצה לחדד נקודה - אני חושב שהדיון הזה הוכיח לי שיתכנו אנשים מתאימים אבל בשלבים שונים בחיים. ואז.. כל אחד והבחירות שלו - להישאר או לא, להמשיך או לא.
 
למעלה