היא עמדה שם ברכבת

היא עמדה שם ברכבת

המאיטה לקראת התחנה מחזיקה בעמוד מול הדלת אישה פשוטה, כעורה במקצת עם רעמת שיער זהוב צבוע ומתולתל, מחזיקה שקית של נילון בידה. מבט עייף ניבט בעיניה שנדמה כי שקעו מעומס היום הזה. מעט משמינה, מעט כפופה, זויות פיה נטויות כלפי מטה. מביט בה, באשה הזו, מתקשה להסיט מבט ממנה, משהו מושך אותי להביט בה שוב ושוב... הרי נסתר בה יופי עצום באשה הזו, מה מונע ממנו לבצבץ החוצה ולקרון סביבה..? ממשיך ומביט בה, הרי לטיפה אחת ולחישה של אהבה יחייכו את העיניים האלו, הרי חיבוק עמוק ואוהב ייישר את הכתפיים האלה ויזקיף את הגוו, הרי נשיקה אחת עמוקה תרים את זויות הפה מעלה ותרקום הילה של אושר מסביבה, רק קצת אהבה. הרכבת ממשיכה להאיט ולבסוף נעצרת, היא מרימה מבט עייף לכווני, אחר מפנה מבט קדימה וחומקת מבעד לדלתות הנפתחות אל תוך הלילה השחור. אני אוהב אותך הלילה אישה יפה תחייכי קצת בשבילך.
 
אתה ולא הולך

מקסים מרגש אפילו מעלה
 
קראתי...אהבתי....חזרתי וקראתי....

התרגשתי התוכן הכתיבה...כל כך יפה נגעה בי בבטן אכן אהבה נותנת את אותו ברק את אותו זיק מאיר בעיניים את היופי... ואהבתי כל כך את..."תחייכי קצת בשבילך..." אל תלך בבקשה....תמשיך לכתוב
 

מצוטטת

New member
וואו

זה מה יצא לי כשסיימתי לקרוא אותך ! זה מה שצירוף המילים שך הצליח לעשות לי...... לניטשה יש אמירה נפלאה........ מי שיש לו איזה למה שלמענו יחייה, יוכל לשאת כמעט כל אייך (זה מה מה השורות האלה הזכירו לי.....) ובחיי.....ברגע זה ... חייכתי לעצמי! בזכות שורותיך אלו.
 

angel151

New member
../images/Emo24.gifואני אחרי שקראתי רציתי שוב

לקרא .. כל כך נגע
כל כך מזכיר לי הרגשות ולפעמים אומרת גם לעצמי אף אחד במילה לא רוצה אותי.. אז מה הטעם לזה שאני דווקא כן נראת
אבל העצב בתוכי קיים כי הלבד הזה כנראה ימצא עוד הרבה הרבה זמן.. אין נכנס ואין יוצא
ואולי אותה אישה היתה זו אני ? רק התאור לא מתאים לי אלה ההרגשה הפנימית של עצבות והיום אחרי שאחזור לי מהעבודה אלך לי לשפת הים פשוט לשבת לעשות חשבון נפש עם עצמי לעשות חושבים תשובות אין אבל דרך להמשך וכיצד חייבת זמן כי אצלי לזמן אין משמעות כרגע כל יום זהה יש רצון לשינוי עז מהיכן להתחיל.?? על כך היום אני אחשוב . קולות הים והגלים הרוח הנושבת מול פניי רוצה לחשוב לי לבדי לשתות לי קפה ולבהות באופק בקצה האופק כי לים אין סוף ............... כך הרגשתי כאשר קראתי את הודעתך.
 

r e d head

New member
היופי בסיפורים כאלה

שכל אחד מתחבר למה שמתאים לו. בא והולך קראתי כמה פעמים הכל כתוב בדימויים זמניים ונזילים בא והולך תחנת רכבת אוהב אותך הלילה את ההמשך משאירה לעצמי...
 

angel151

New member
הרכבת הנוסעת ..

יש לזה משמעות בעיניי... בא והולך ... אישה שנמצאת והולכת ..נעלמת לתוך ים האנשים .. באים והולכים.. בתחנת הרכבת .. ..
 

nirit6

New member
איך ידעת?

זה עלי..בטוח עלי..עד לפני בחורה עם גוו ישר ןאושר על הפנים...ועכשיו....גוו נטוי והמון דמעות..זאת אני...
 

nirit6

New member
תיקון

צריך להיות:"עד לפני מספר ימים"...בהודעה הקודמת שלי..
 
למעלה