precious illusion
New member
היא כבר תדע.
"ליד הים, אני טובע בדמעותיי, אני לבד ואם אני אצוף עוד פעם את ליבך אקח ביד כי את חיי ולא ידעתי את דמי שמתחתם השראתי לקום בבוקר האוויר שאני נושם כי מה שקרה, הייתה זו טעות נקום נעוף, נברח רחוק מהמציאות או, אל תלכי, הגשם בוכה חכי, חבקי אותי, סוף סוף אני רואה אם יש אחת, ואין אחרת אם אין עוד יום, אם זה הסוף אם אין עוד לילה למזכרת אז טוב לי ככה על החוף ואת ליבך, אני רואה שם על גלי האהבה אני שוחה בתוך העומק על גאות של תקווה כי מה שקרה, הייתה זו טעות נקום נעוף, נברח רחוק מהמציאות או, אל תלכי, הגשם בוכה חכי, חבקי אותי, סוף סוף אני רואה..." השיר שהקדשתי לך פה למעלה, הוא של מ.ה, אני לא אזכיר את שמו המלא, מטעמים אישיים. אבל למה הקדשתי לך אותו? את לא יודעת? או שאולי את יודעת... הקדשתי לך אותו, רק שתדעי, שאת באמת הרבה דברים בשבילי... השראתי לקום בבוקר, האוויר שאני נושם את הרבה דברים בשבילי, ילדה, הרבה דברים. חשבתי יותר על הנושא הזה לעומק בשבוע האחרון, מה את בשבילי. הגעתי למסקנה, שיש המון נשים בחיים שלי, את אחת מהן. יש אחת שהיא האהבה שלי, האישה שלי, המקסימה שלי... החברה שלי. יש אחת שהיא זו שלעולם לא תאהב אותי, לפחות לא בצורה שאני רציתי, אבל בצורה שתספיק לי בשביל לנסות לתת לה הכל. יש אחת שהיא אחת הנשים שהיו בחיי כל הזמן, ורק עכשיו גיליתי אותה, את כל האהבה שיש בה. יש אחת, שהיא עוד אהבה של החיים שלי, ילדה מדהימה ומקסימה, שחגגה יומולדת, והיא כבר בת שש... ילדה גדולה. יש את הידידות שלי, בין היתר, הבנות שגדלתי איתן, שהפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלי. יש לי את הידידות נפש שלי, שאני יכול לספר להן הכל, שתמיד יהיו שם לצידי. ויש... יש גם אותך. לנסות להגדיר אותך? זה קשה מידי. יש לך כל כך הרבה דברים, את חלק מכולן. את אחת האהבות שלי, את מדהימה, את אוהבת, אני מוכן לתת לך הכל, את תמיד תיהי שם לצידי... ואת גם חלק בלתי נפרד ממני. אני מנסה להבין את מה שעובר עלייך, מה שאת מתמודדת איתו, מה שקשה לך, מה שנעים לך, מה שעושה לך טוב, מה שכייף לך, מה שפחות כייף לך, מה שאת רוצה לעשות, כל מה שאת רוצה לעשות, אני פה, רק שתדעי. וגם אם זה לא תמיד נראה כך, כי לפעמים אני נעלם, לפעמים אני שוכח להתקשר, אבל אף פעם אני לא שוכח אותך. כי את הרבה דברים בשבילי, הרבה דברים שכתבתי פה, הרבה דברים שאני אפילו לא מסוגל לנסח במילים, הרבה דברים מסביבי ומסביב לאנשים אחרים. את הכל, ילדה את העולם הגדול... ועד עכשיו, את כבר צריכה לדעת את זה. ואם את עוד לא יודעת, אז הנה אני פה שוב אומר לך... שאני אוהב אותך... שלך, האשלייה היקרה.
"ליד הים, אני טובע בדמעותיי, אני לבד ואם אני אצוף עוד פעם את ליבך אקח ביד כי את חיי ולא ידעתי את דמי שמתחתם השראתי לקום בבוקר האוויר שאני נושם כי מה שקרה, הייתה זו טעות נקום נעוף, נברח רחוק מהמציאות או, אל תלכי, הגשם בוכה חכי, חבקי אותי, סוף סוף אני רואה אם יש אחת, ואין אחרת אם אין עוד יום, אם זה הסוף אם אין עוד לילה למזכרת אז טוב לי ככה על החוף ואת ליבך, אני רואה שם על גלי האהבה אני שוחה בתוך העומק על גאות של תקווה כי מה שקרה, הייתה זו טעות נקום נעוף, נברח רחוק מהמציאות או, אל תלכי, הגשם בוכה חכי, חבקי אותי, סוף סוף אני רואה..." השיר שהקדשתי לך פה למעלה, הוא של מ.ה, אני לא אזכיר את שמו המלא, מטעמים אישיים. אבל למה הקדשתי לך אותו? את לא יודעת? או שאולי את יודעת... הקדשתי לך אותו, רק שתדעי, שאת באמת הרבה דברים בשבילי... השראתי לקום בבוקר, האוויר שאני נושם את הרבה דברים בשבילי, ילדה, הרבה דברים. חשבתי יותר על הנושא הזה לעומק בשבוע האחרון, מה את בשבילי. הגעתי למסקנה, שיש המון נשים בחיים שלי, את אחת מהן. יש אחת שהיא האהבה שלי, האישה שלי, המקסימה שלי... החברה שלי. יש אחת שהיא זו שלעולם לא תאהב אותי, לפחות לא בצורה שאני רציתי, אבל בצורה שתספיק לי בשביל לנסות לתת לה הכל. יש אחת שהיא אחת הנשים שהיו בחיי כל הזמן, ורק עכשיו גיליתי אותה, את כל האהבה שיש בה. יש אחת, שהיא עוד אהבה של החיים שלי, ילדה מדהימה ומקסימה, שחגגה יומולדת, והיא כבר בת שש... ילדה גדולה. יש את הידידות שלי, בין היתר, הבנות שגדלתי איתן, שהפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלי. יש לי את הידידות נפש שלי, שאני יכול לספר להן הכל, שתמיד יהיו שם לצידי. ויש... יש גם אותך. לנסות להגדיר אותך? זה קשה מידי. יש לך כל כך הרבה דברים, את חלק מכולן. את אחת האהבות שלי, את מדהימה, את אוהבת, אני מוכן לתת לך הכל, את תמיד תיהי שם לצידי... ואת גם חלק בלתי נפרד ממני. אני מנסה להבין את מה שעובר עלייך, מה שאת מתמודדת איתו, מה שקשה לך, מה שנעים לך, מה שעושה לך טוב, מה שכייף לך, מה שפחות כייף לך, מה שאת רוצה לעשות, כל מה שאת רוצה לעשות, אני פה, רק שתדעי. וגם אם זה לא תמיד נראה כך, כי לפעמים אני נעלם, לפעמים אני שוכח להתקשר, אבל אף פעם אני לא שוכח אותך. כי את הרבה דברים בשבילי, הרבה דברים שכתבתי פה, הרבה דברים שאני אפילו לא מסוגל לנסח במילים, הרבה דברים מסביבי ומסביב לאנשים אחרים. את הכל, ילדה את העולם הגדול... ועד עכשיו, את כבר צריכה לדעת את זה. ואם את עוד לא יודעת, אז הנה אני פה שוב אומר לך... שאני אוהב אותך... שלך, האשלייה היקרה.