היא כבר תדע.

היא כבר תדע.

"ליד הים, אני טובע בדמעותיי, אני לבד ואם אני אצוף עוד פעם את ליבך אקח ביד כי את חיי ולא ידעתי את דמי שמתחתם השראתי לקום בבוקר האוויר שאני נושם כי מה שקרה, הייתה זו טעות נקום נעוף, נברח רחוק מהמציאות או, אל תלכי, הגשם בוכה חכי, חבקי אותי, סוף סוף אני רואה אם יש אחת, ואין אחרת אם אין עוד יום, אם זה הסוף אם אין עוד לילה למזכרת אז טוב לי ככה על החוף ואת ליבך, אני רואה שם על גלי האהבה אני שוחה בתוך העומק על גאות של תקווה כי מה שקרה, הייתה זו טעות נקום נעוף, נברח רחוק מהמציאות או, אל תלכי, הגשם בוכה חכי, חבקי אותי, סוף סוף אני רואה..." השיר שהקדשתי לך פה למעלה, הוא של מ.ה, אני לא אזכיר את שמו המלא, מטעמים אישיים. אבל למה הקדשתי לך אותו? את לא יודעת? או שאולי את יודעת... הקדשתי לך אותו, רק שתדעי, שאת באמת הרבה דברים בשבילי... השראתי לקום בבוקר, האוויר שאני נושם את הרבה דברים בשבילי, ילדה, הרבה דברים. חשבתי יותר על הנושא הזה לעומק בשבוע האחרון, מה את בשבילי. הגעתי למסקנה, שיש המון נשים בחיים שלי, את אחת מהן. יש אחת שהיא האהבה שלי, האישה שלי, המקסימה שלי... החברה שלי. יש אחת שהיא זו שלעולם לא תאהב אותי, לפחות לא בצורה שאני רציתי, אבל בצורה שתספיק לי בשביל לנסות לתת לה הכל. יש אחת שהיא אחת הנשים שהיו בחיי כל הזמן, ורק עכשיו גיליתי אותה, את כל האהבה שיש בה. יש אחת, שהיא עוד אהבה של החיים שלי, ילדה מדהימה ומקסימה, שחגגה יומולדת, והיא כבר בת שש... ילדה גדולה. יש את הידידות שלי, בין היתר, הבנות שגדלתי איתן, שהפכו לחלק בלתי נפרד מהחיים שלי. יש לי את הידידות נפש שלי, שאני יכול לספר להן הכל, שתמיד יהיו שם לצידי. ויש... יש גם אותך. לנסות להגדיר אותך? זה קשה מידי. יש לך כל כך הרבה דברים, את חלק מכולן. את אחת האהבות שלי, את מדהימה, את אוהבת, אני מוכן לתת לך הכל, את תמיד תיהי שם לצידי... ואת גם חלק בלתי נפרד ממני. אני מנסה להבין את מה שעובר עלייך, מה שאת מתמודדת איתו, מה שקשה לך, מה שנעים לך, מה שעושה לך טוב, מה שכייף לך, מה שפחות כייף לך, מה שאת רוצה לעשות, כל מה שאת רוצה לעשות, אני פה, רק שתדעי. וגם אם זה לא תמיד נראה כך, כי לפעמים אני נעלם, לפעמים אני שוכח להתקשר, אבל אף פעם אני לא שוכח אותך. כי את הרבה דברים בשבילי, הרבה דברים שכתבתי פה, הרבה דברים שאני אפילו לא מסוגל לנסח במילים, הרבה דברים מסביבי ומסביב לאנשים אחרים. את הכל, ילדה את העולם הגדול... ועד עכשיו, את כבר צריכה לדעת את זה. ואם את עוד לא יודעת, אז הנה אני פה שוב אומר לך... שאני אוהב אותך... שלך, האשלייה היקרה.
 
../images/Emo41.gif

בדמעות שלך הצלחתי להבין לעוד מיליון יש התרגשות ופרפרים בדמעות שלך ראיתי את עצמי כשאין לי כח להגיד אני אשיר את המילים כשהכוכב שלי עייף מבעירות ונפילות חברים שלו אומרים תיפול, תקום, תשיר, תרקוד תדע שאם אנחנו כאן אתה יכול להתרסק ולמחוק את החיוך מהפרצוף שכבר במילא מתפרק... בדמעות שלך גיליתי את עצמי אני רוצה את מה שיש לאחרים והפנים שלי נראים לי עייפים נלך לישון אני אגיד את הדברים הנכונים כשהכוכב שלי עייף... רק תדע שהכח לשמוח מוגבל ולפעמים השריטות מגיעות לבפנים בחלומות שרואים אותם בשקט עוברים הנה אלף אנשים מאושרים... כשהכוכב שלי עייף... בדמעות שלך שרון חזיז מילים ולחן: עברי לידר אמרתי לך שאני חסרת מילים למה שאתה כותב, וזה מעל ומעבר למה שהלב שלי יכול לבטא בחזרה.. אז רק אומר כשהכוכב שלי עייף אתה מאלה שמאירים אותו בחזרה. אוהבת אותך
 
../images/Emo13.gif

זה חיוך, את יודעת? חיוך שתמיד יש לי כשאני איתך. גם לך יש אותו, אם אני זוכר נכון אם אני לא שוכח. את תמיד אומרת לי שאני מעלה לך חיוך. הכי מוזר, שרק כשאני איתך, אני מרגיש שהחיוך הזה, שיש לי על הפנים, הוא אמיתי. "דברי עכשיו ילדה אני שומע כל העולם מקשיב למלמולך דברי מלאך שלי אני יודע שלא תמיד יקשיבו לקולך דברו שפתיים יחפות דברו עיניים כל עוד חלב נוטף מחיוכך חבקי את כל פחדיי בשתי ידייך חבקי דובים גדולים מתוך שנתך עולם חדש וטוב אני אתן לך כבר במבט כחול את מגלה כמה חשוב לראות פתאום חצי ירח קורץ צהוב צהוב מתוך האפלה תהיי קטנה מאומה לא יפגע בך סיכת פרפר קשורה בשערך תהיי קטנה מאומה לא יברח לך אני אהיה גדול גם בשבילך דברו שפתיים יחפות דברו עיניים כל עוד חלב נוטף מחיוכך חבקי את כל פחדיי בשתי ידייך חבקי דובים גדולים מתוך שנתך עולם חדש וטוב אני אתן לך כבר במבט כחול את מגלה כמה חשוב לראות פתאום חצי ירח קורץ צהוב צהוב מתוך האפלה" "שיר לשירה" מילים ולחן: יהונתן גפן. אוהב אותך
 
לא אתערב.. רק אציין..

כי השיר הוא ´לב הים´ של הי פייב.. <שחור
הזקן> ותודה לסיון.. שהביאני עד הלום
 
למעלה