היא יודעת..

היא יודעת..

נשואים כבר 6 שנים שני ילדים עליות ירידות...אבל יש בעיה.אנחנו לא יודעים לריב זאת אומרת היא יודעת כמה אני אוהב את הילדים ובונה על זה שכנראה אני אף פעם לא יעזוב.היא גם יודעת כמה אני זקוק לאהבה שלה לחיבוק ולסקס בינינו.רגילה שתמיד אני זה שבה ולוקח אותה לשיחה במטרה להשלים.לפני 3 שבועות ריב מהקטנים יותר שהיו לנו ...יותר ויכוח מאשר ריב ואין..היא לא פונה אלי ..רק בענייני הילדים אנחנו מדברים כאילו מחכה לראות מתי אני ישבר וידבר איתה את השיחה שאני יוזם בדרך כלל או מתי אני יגש ויחבק.אני בטוח שהיא יודעת שאני שבור אבל....אף פעם לא תנסה לפייס אותי. עדיין באותה מיטה למרות שבא לי כבר לצאת משם אם רק הייתה נוגעת בי הייתי נשבר. ואני חושב מה זה אומר על האישה שאני חי איתה?.. לפי דעתי יש לה ביטחון שאני אף פעם לא יעזוב. רציתי לזעזע קצת את המערכת יחסים הזאת. מה אתם חושבים?..
 

mirii38

New member
במקום לזעזע או לנקום תחשוב...

איך להשקיע, איך לשקם... אולי ארוחה טובה לשניכם אפילו תהייה רומנטי ואתה תכין. תלכו לאיזה ספא זוגי יחד. חשוב גם לדבר על מה מציק לך, מה לא טוב לך בקשר. ואיך ניתן לפתור את זה יחד. אני חושבת שהכל תוצאה של מסת החיים עבודה התרוצצויות וילדים. המון הצלחה ותזכור, לפרק תמיד קל... נסה לבנות לקדם בכדי שיהיה טוב לשנייכם ולילדכם. מירי.
 

seeyou

New member
"אף פעם לא תנסה לפייס אותי"../images/Emo178.gif

אני חושב ש"לפייס" זה תפקיד של האם ולא של רעיה אומנם היא גם אם ,אבל לילדים שלה אתה הוא "הגבר" ולא "ילד" שלה- וכלפי גבר יש לה דרישות אחרות ישנם מיקרים ש "גברים מסויימים"
הם מקבלים את היחס שאתה לא מקבל(הכול מסביב לסקס
) חושב על אישה אחרת? תלוי במה שאתה מתכוון "בגידה"? או גרושים? בכול אחד מהדרכים יש מכשולים הקשורים לאותו נושה=סקס. יוסי
 
אם צריך לפייס (וזה עובד) אז תבליג ותפייס.

בזוגיות לכל אחד יש תפקידים : אתה מקלח את הילדים והיא מכינה ארוחת ערב, אתה שוטף ריצפה והיא מורידה את הזבל, אתה יוזם סקס והיא נענית. וככה גם במריבות שלכם : היא רוצה "צומי" ואתה מפייס. כל זמן שהיא נענית למחוות הפיוס שלך, אני לא רואה בזה משהו כל כך נורא, אחרי הכל גם אתה זוכה אחר כך ב"צומי
" שלך. ולגבי מה שזה אומר על האשה שלך? זה אומר שהיא קצת עקשנית. האם זה אומר שאתם לא מתאימים או שלא יכולה להיות לכם זוגיות טובה? תלוי בך ועד כמה אתה יכול לקבל בהבנה, רוגע ואהבה את המגרעה הזאת שלה. אתה כן יכול לפעול להפחתת המריבות ומאחר ומשך ה"ברוגז" תלוי בך, אתה בהחלט יכול לקצר אותו ולהתפייס ברגע שהמריבה מסתיימת במקום למשוך את הברוגז ימים ושבועות. המצב גרוע בהרבה כאשר יש בן/בת זוג שלא נענע לפיוסים של השני/ה.
 

מריוס זכריה

Member
מנהל
מסכים, ומוסיף:

אתה מפשר את ההתנהגות שלה בזמן ריב (ההתנתקות) כאילו שהיא מכוונת "לנצל" את החולשה שלך ("היא יודעת"...) אתה לא בטוח שזה המצב. אנשים בדרך כלל מתנהגים כמו שהם מתנהגים, בעיקר במצבי משבר, לא מתוך חשבון מה השני יעשה, אלא מתוך המגבלת שלהם. לה קשה להבליג על כבודה בזמן ריב. נקודה. גם אם היית "חזק" ממנה קרוב לודאי שהיא לא הייתה ניגשת להתפייס מעצמה. זה פשוט קשה לה. לכן אני מתחבר לתשובה של מיציפיצי - קח עליך את התפקיד הזה בשמחה ותפסיק לחשוב שדופקים אותך. הרי זה לא עולה כסף להיות זה שמפייס, וזה ש"מפייסים אותו" לא יוצא מזה עם מדליה. אתה מסוגל והיא לא, וזה הכל. אז פשוט תעשה את זה ותמשיכו להנות יחד.
 
זה מה שבעלי אומר לי- לא עולה לי כסף..:)

והוא אפילו נהנה מזה..מהסיבה שוא משתמש בהומור. זוגות שמכניסים הרבה הומור לחיי הנישואין שורדים יותר ונהנים בדרך
 

czar

New member
טקטית הייתי אומר לך אל תעשה כלום גם אם זה

יקח חודשים אבל התבגרנו. היכולת שלך לפשר היא ענקית, אתה רואה את זה כאילו היא מנצלת אותה, אבל אני חושב שבתוך תוכה היא מקנאה בזה וביכולת שלך גם אם זה לא נראה. שנמצאים בפנים הויכוח, לפעמים בלהט פועלים אחרת, מהצד קל להיות חכמים. תחליט לא להתעצבן יותר, אתה בוגר כנראה יותר ואם רק זה המחיר שאתה צריך "לשלם", עדיין שווה בשביל להחזיק יחסים טובים ובתנאי שהם טובים בגדול ובתנאי שהיא לא משתמשת בזה נגדך. אגב - זה נושא מאד חשוב לשיחה בניכם.
 
למעלה