היא התקיפה אותי....

בלו אייZ

New member
היא התקיפה אותי....

ה
שלי באה אליי עכשיו: "איבוק", "איבוק", "עוד איבוק", "עוד איבוק לאמאאאאאאא"..... אח"כ היא עברה ל"משיקה", "אוצה משיקה?"...."עוד משיקה"...... ככה כמה דקות ארוכות...עוברת מאיבוק למשיקה ברצף....ואני....מסניפה אותה...לא רוצה להפסיק....מנשקת אותה בצוואר הלבנבן, חשה את עורה החלק והיא מתגלגלת מצחוק....צחוק מתוק וחמוד כזה שרואים בו את כל השיניים הקטנות והלבנות..... התקפת איבוקים (=
) ומשיקות (=
) איזה כיף זה...כולי אושר ברגעים כאלה, שמשכיחים את כל הכעסים, העצבים וטירדות היום
 

טאKילה

New member
מתוקה קטנה..../images/Emo57.gif

משו משו הגיל הפצפוני הזה.. אני אוהבת את המשיקות האיבוקים האלה
 
למעלה