הטרוף שלנו(?):הביסקוויט האולטימטיבי

shelycat

New member
הטרוף שלנו(?):הביסקוויט האולטימטיבי

הביסקוויט האולטימטיבי לדעתנו הוא פתי-בר (שיקום מי שחושב אחרת) אבל נותרה השאלה המכרעת מה עדיף פתי-בר לבן או פתי-בר חום(שוקולד)? נו......ההכרעה בידיכן ואתן מוזמנות להוסיף עוד מועמדים לתחרות,למרות שלדעתי הם לא יחזיקו בתחרות? אז מי ינצח הלבן/רגיל או החום? חוץ מזה מזמינה אתכם השבוע במסגרת המתכונים שלנו, לתת הצעות לשימושים ומתכונים עם פתי-בר. כרגע המתכון/דבר היחיד שעולה בדעתי הוא מה שאריק ועוגי-פלצת ברחוב שומשום אכלו: פתי-בר/עוגיות עם חלב/שוקו. המתכון לא דורש השגחה של מבוגר! למי שיש מתכונים של עוגות, עוגיות, קינוחים, כדורי שוקולד ושאר דברים טובים והצעות הגשה לפתי בר-מוזמנת לשרשר.
 

איילתי

New member
יצורף מחר בבוקר מתכון מעולה של

עוגת פתי בר עם שוקולד וקצפת. מבטיחה
 

קארין ב

New member
פתי בר שוקו עדיף

כל מה שמזכיר לי שוקולד או טעם של שוקו - מבחינתי מנצח!!!
 

shelycat

New member
שכחתי.......

שכחתי לציין שאצלנו בבית פתי-בר חום הוא המנצח.
 

צילולה

New member
אין על השוקו!!

ויש את המתכון האולטימטיבי... ביסקוויט, באמצע שוקולד ומעל עוד ביסקוויט. יש לי מתכון מצויין לכדורי שוקולד אבל כבר מאוחר לי ללכת ולחפש אותו... אולי מחר..
 

shelycat

New member
קסטה פתי-בר

אפשר להכין קסטה פתי בר: שני ביסקוויטים גלידה לבחירת המכין כמובן שעדיף שוקולד להוריד "בלופ" שוקולד על ביסקוויט ולכסות בזהירות עם הביסקוויט השני. נראה לכן שזה יעבוד?
 

אתי@

New member
אני לא משוגעת על ביסקוויטים ככה כמו

שהם, אבל מאוד אוהבת אותם בעוגות. מחר אני אצרף 2 מתכונים לעוגות, שאת הבסיס שלהן ניתן ומומלץ להכין מפתי בר שוקו. הביסקוויט בטעם שוקו יוצא מדהים כבסיס לעוגות, הרבה יותר מהרגיל הלבן.
 

אתי@

New member
הבטחתי 2 מתכונים

למען האמת כבר נתתי אותם כמה פעמים, אבל למען השירשור... תכף תקבלו אותם שוב. שניהם מומלצים
 

אתי@

New member
עוגת ריבועי שוקולד

עוגת ריבועי שוקולד ********************** מרכיבים לבסיס: 200 גרם פתי בר בטעם שוקולד 200 גרם חמאה מומסת מרכיבים למלית: 800 גרם חלב משומר ממותק 2 כפות דבש 50 גרם חמאה 150 (כוס) אגוזי לוז או מקדימה קצוצים מרכיבים לציפוי : 200 גרם שוקולד מריר 50 גרם חמאה הכנת הבסיס : מפוררים את הפתי בר (יותר קל במעבד מזון), מערבבים עם חמאה מומסת ומשטחים על התבנית. שמים לנוח במקרר . הכנת המלית : מערבבים בסיר מעל להבה בינונית את החמאה הדבש והחלב , כשהחמאה נמסה ממשיכים לבשל תוך ערבוב בלתי פוסק עוד 8-10 דקות. מורידים, מוסיפים את האגוזים שופכים מעל שכבת הבסיס ומצננים במשך חצי שעה. הכנת הציפוי: ממסים שוקולד וחמאה במקרו מערבבים לתערובת אחידה ושופכים מעל למלית . מצננים, חותכים לקוביות קטנות 2*2 או 3*3 ומגישים.
 

אתי@

New member
העוגה האלוהית- עוגת גבינה עם שוקולד

העוגה האלוהית - עוגת גבינה עם שוקולד – אורן גירון ****************************************************** מרכיבים: לתחתית: אופציה א´: 200 גרם פתי בר שוקולד 70 גרם חמאה מומסת אופציה ב´: 200 גר´ עוגיות חמאה-מרוסקות 70 גר´ חמאה מומסת 2 כפות קקאו אופציה ג´: 200 גרם עוגיות אוראו 70 גרם חמאה מומסת למלית: 500 גר´ גבינת שמנת 3 ביצים 2 כפות קורנפלור גרגרים ממקל וניל אחד 1 גביע שמנת חמוצה 1 כוס סוכר 100 גר´ שוקולד מריר, שבור לקוביות לציפוי: 200 גר´ שוקולד מריר 1 מיכל שמנת מתוקה אופן הכנה: מערבים את פירורי העוגיות עם החמאה והקקאו. מהדקים לתוך תבנית אפייה. מערבבים את כל חומרי המלית עד לקבלת עיסה אחידה. יוצקים את הבלילה עד ½ מגובה התבנית, מפזרים את קוביות השוקולד ויוצקים את ה-1/2 השני. אופים כ-40 דקות בחום של 160 מעלות. מצננים. לציפוי- מרתיחים את השמנת ויוצקים אותה על השוקולד. מערבבים ויוצקים על העוגה הקרה. ניתן להכין גם בתבניות אישיות וגם בתבנית גדולה.
 

איילתי

New member
טוב, הבטחתי ולכן אקיים...

סחבתי את מחברת המתכונים שלי לעבודה... אז ככה, העוגה נקראת בבית אצלנו עוגת שולה כי מי שהעבירה לי את המתכון זו שולה, אז או שתמשיכו לקרוא לה "עוגת שולה" או "עוגת איילת"... זו עוגה ממש ממש קלה להכנה מצרכים: 1 חב´ מרגרינה לאפייה 200 גר´ שוקולד מריר 3 ביצים חב´ פתי בר חום 1 שמנת מתוקה 2 כפיות תמצית רום וא קוניאק ספל נס קפה ללא סוכר וחלב ההכנה: ממיסים את המרגרינה והשוקולד( אני ממיסה במיקרוגל), מערבבים, משאירים לצינון קל ומוסיפים תמצית ושלושה חלמונים וכמובן מערבבים. מקציפים את החלבונים על 2 כפיות סוכר ומאחדים בעדינות עם תערובת השוקולד. טובלים, אבל לא יותר מדי, את הפתי בר בנס קפה ,מסדרים בתבנית פיירקס ומעל יוצקים חלק מהקרם. שוב פתי בר, שוב קרם. מקציפים שמנת מתוקה עם שתי כפות סוכר ושופכים מעל. להכניס למקרר ובתיאבון תשלחו תגובות במידה והחלטתן לנסות.
 
איילת .. על הבוקר ? הבטן שלי מתחילה

להשתולל .......... יואוווו זה נשמע טעים לאללה...... ושיהיה בוקר טוב
 

תוכי

New member
בוקר טוב - והנה מתכון לאוהבי...

הפתי בר עוגת ביסקוויטים קרה: 200 גרם פתי בר (מאיזה צבע שאתן רוצות - לא בטוח שתצטרכו את כל הכמות) 2 שמנת מתוקה 2 פודינג וניל /שוקו 2 כוסות חלב וניל (יוצא יותר טעים) 500 גרם גבינה 5% כוס נס קפה מוכן - ללא סוכר ואפשרי עם חלב קופסאת שימורים של אפרסקים (לא חובה) 1/2 כוס סוכר אופן ההכנה: שמים בקערת המיסקר את השמנת מתוקה, חלב ופודינג ומערבבים היטב עד לקבלת קצפת (יאמי). מוסיפים לקערה את הגבינה ואת הסוכר ומערבבים עם מרית - לא במיקסר ובכן הרכבת העוגה מרטיבים את הפתי בר בנס קפה ומסדרים בתבנית (כמובן שהחומרים מספיקים לתבנית חד פעמית גדולה) ומעל שמים חלק מהקרם ואז שמים את האפרסקים ושוב קצת.. קרם ושוב פתי בר ושוב קרם. לוקחים כמה פתי בר ומרסקים ועם מסננת מפזרים מעל העוגה. מכניסים למקרר ללילה ולטרוף בתיאבון
 

נופר 30

New member
יש מלא מתכוני פתי בר

ולדעתי הלבן מנצח בגדול ורק פתי בר המקורי של אוסם לא האחרים ( כי מסתבר שיש כמה סוגים )
 

Hadar p

New member
חום! כמובן! ויש לי מתכון מעולה אבל

הוא לא כאן.....אז תאלצו לחכות ליום א´!
 
למעלה