הטענת הE100

Albalak

New member
הטענת הE100 ../images/Emo53.gif

שלום לכולם
ידוע שאת נגן הmp3 שלך רצוי להטעין רק בדרך שבה היצרן ממליץ (או שאולי זה "ממליץ"?). שאלתי היא כזאת, עד כמה אני מזיק למכשיר אם אני מטעין אותו בעזרת מטען חיצוני, כדוגמת מטען של סלולרי (מוטורולה)? בסופו של דבר, המטרה שלי היא לוותר על ההטענה מהמחשב. יש לציין שהנגן נטען כשנעשה שימוש במטען.. מישהו חושב שזה לא מומלץ בצורה מוגזמת? בקיצור, תנו דעתכם. ותודה רבה מראש על כל התייחסות לשאלה! סופ"ש טוב לכולם.
 

מושו 21

New member
.....

כמעט ואין הבדל בין הטענה של נגן דרך המחשב לבין הטענה דרך מטען חיצוני. אורך חיים של סוללה לא תלוי באופן ההטענה כמו בכמות הטעינות החוזרות .. לסוללה יש מספר מחזורי טעינה מסוים ולאט לאט עם הזמן (בשנים) היא נחלשת ...
 

Albalak

New member
אוקיי, ככה ש

אם הנגן נטען אז אין לי מה לדאוג? אין מטען מסויים שיכול לפגוע בנגן? הפחד שלי הוא שהמטען מכניס לו יותר מתח מהמחשב, או שמשהו שם יכול לפגום יותר בסוללה. תודה על התגובה אגב.
 

מושו 21

New member
....

יש מטענים שיכולים לפגום (כאלו המוציאים זרם גדול מדי או מתח שונה מהמתח שהנגן צריך) - מטענים של מוטורולה בד"כ לא (אלו שמיועדים לפלפונים ואוזניות בלותות') לבדוק ע"ג המטען מתח של 5V וזרם של עד 2000mA - כל עוד מתחת לזרם הזה לא יגרום נזק לנגן, המתח צריך להיות 5V.
 

Albalak

New member
מצויין! ../images/Emo13.gif

המטען עומד בדרישות שלך :) תודה רבה! סופ"ש טוב.
 
למעלה