וזו תגובת אחת האמהות
לאיציק ולאשר ולכל הטייסים המתנדבים, עדו ואני מודים לכם מאוד על החוויה המרגשת והמדהימה לה זכה בעקבות הזמנתכם לטיסה. אין לנו מילים לברך אתכם על היוזמה והרצון הטוב להקדיש מזמנכם היקר ביום חופש, על חשבון משפחותיכם על מנת לשמח ילד של חלל צה"ל. אנו מעריכים זאת מאוד. הטיסה הקצרה בפרטיות והיחס המיוחד לו זכה, הוו חוויה עמוקה מאוד לעדו וגרמו לו לשמחה ולגאווה מרובה. הרבה הבנה הפגנתם בהנפקת תעודת השתתפות. אות זה מוצג בפני החברים ומוסיף רבות לתחושת ייחוד והערכה. בשיחה שהתקיימה אתמול הבנו כי אתם נוהגים לתרום לקהילה באמצעות התייחסות לאוכלוסיית ילדים מיוחדת. אתמול הרעפתם מטובכם עלינו, ואנו מברכים אתכם על תרומתכם זאת. יישר כוח! בכבוד רב, אריאלה ועדו יושע העתק: יפה- ארגון אלמנות ויתומי צה"ל