הטסת יתומי צה"ל

mayafit

New member
הטסת יתומי צה"ל

היום הטיסה טייסת 10 יתומי צה"ל במסגרת הפעילות של הטייסת ליום העצמאות. הטיסות בוצעו בחיפה, באר שבע והרצליה. תודה לטייסים המתנדבים בהרצליה: עמירם רוזנבלום, דודי רוגובין ועופר דגן.
 

mayafit

New member
חטפתי סטירה, ובצדק.

ברשימת התודות נשמט שמו של איתן רונת שהתייצב להטסת הילדים, אולם כיוון ששלושה ילדים לא הופיעו איתן לא טס לבסוף. איתן, קבל את התנצלותי הפומבית. ובכדי לא לפגוע באחרים, מגיעה תודה גם לדוד איזנברג, טובי אולשינסקי ועמרי טלמון שהציעו את עזרתם.
 
מה שנכון - נכון

עמרי הציע את עזרתו גם לנו... חבל, חבל, חבל שלא הגיעו עוד ילדים. שנה הבאה נתכנן מוקדם יותר. אגב, איני יודע מי הגה את הרעיון המבריק. כל הכבוד לו.
 

mayafit

New member
וזו תגובת אחת האמהות

לאיציק ולאשר ולכל הטייסים המתנדבים, עדו ואני מודים לכם מאוד על החוויה המרגשת והמדהימה לה זכה בעקבות הזמנתכם לטיסה. אין לנו מילים לברך אתכם על היוזמה והרצון הטוב להקדיש מזמנכם היקר ביום חופש, על חשבון משפחותיכם על מנת לשמח ילד של חלל צה"ל. אנו מעריכים זאת מאוד. הטיסה הקצרה בפרטיות והיחס המיוחד לו זכה, הוו חוויה עמוקה מאוד לעדו וגרמו לו לשמחה ולגאווה מרובה. הרבה הבנה הפגנתם בהנפקת תעודת השתתפות. אות זה מוצג בפני החברים ומוסיף רבות לתחושת ייחוד והערכה. בשיחה שהתקיימה אתמול הבנו כי אתם נוהגים לתרום לקהילה באמצעות התייחסות לאוכלוסיית ילדים מיוחדת. אתמול הרעפתם מטובכם עלינו, ואנו מברכים אתכם על תרומתכם זאת. יישר כוח! בכבוד רב, אריאלה ועדו יושע העתק: יפה- ארגון אלמנות ויתומי צה"ל
 
למעלה