הטמטום שבאתגר ההצבעה הכפולה

השורד

New member
הטמטום שבאתגר ההצבעה הכפולה

ההצבעה הכפולה לא תורמת כלום למתמודד שזוכה בה ואני אסביר: ההצבעות בסופו של דבר כמעט תמיד מתמקדות בשני מועמדים להדחה. לדוגמא: בפרק הקודם זה היה מיה מול יואב. בפרק הזה יואב מול טינה. למתמודד שזוכה באתגר יש בעצם 2 אפשרויות להשפיע על המשחק: 1. לתת את שני הקולות שלו נגד 2 המועמדים להדחה, או נגד 2 מועמדים אחרים שלא מועמדים להדחה - וכך בעצם להישאר נייטרלי ולא להשפיע על ההצבעה. זה בדיוק אותו דבר כמו מישהו שיש לו קול אחד ומצביע נגד מישהו שהוא לא מ-2 המועמדים להדחה. 2. להצביע נגד אחד המתמודדים להדחה, ולתת את הקול האחר למתמודד כלשהוא שאינו מועמד להדחה. מבחינת ההשפעה על התוצאה, זה אותו דבר כמו מישהו עם קול אחד, שמצביע נגד אחד המועמדים להדחה. במצב שבו המתמודד בעל הקול הכפול הוא אחד מהמועמדים להדחה (כמו שהיה עם טינה) - כמובן שהוא יבחר באופציה הזו (ואכן טינה הצביעה נגד יואב, ובזבזה עוד קול סתם נגד גיא). במילים אחרות - אלא אם כן יש יותר מ-2 מועמדים להדחה, מה שכמעט אף פעם לא קורה - לאתגר הזה אין שום משמעות. אלא אם כן אפשר היה להצביע פעמיים לאותו מועמד - ודוקא האופציה הזו לא קיימת!
 

asap1

New member
אאל"ט יש יתרון אחר

אל תתפוס אותי במילה, אבל שהסתכלתי בפרק הכפול בשידור החוזר נדמה שלי שקלטתי את גיא זוארץ פולט "למי שזוכה בהכי הרבה אתגרי חסינות יהיה יתרון בהמשך" לדעתי זה הולך להיות איזה חסינות בשלב מכריע ואם זה באמת ככה אז זה יתרון עצום! אבל כן, מבחינת הצבעות זה די מטומטם.
 

asap1

New member
כבר מרוב אתגרים התבלבלתי

הכוונה שלי הייתה לאתגרי הצבעה כפולה כמובן. אל תתפוס אותי במילה, אבל שהסתכלתי בפרק הכפול בשידור החוזר נדמה שלי שקלטתי את גיא זוארץ פולט "למי שזוכה בהכי הרבה אתגרי הצבעה כפולה יהיה יתרון בהמשך" לדעתי זה הולך להיות איזה חסינות בשלב מכריע ואם זה באמת ככה אז זה יתרון עצום! אבל כן, מבחינת הצבעות זה די מטומטם.
 
../images/Emo45.gif

זה נובע מהטמטום של ערוץ 10 שניסה להמציא משהו חדש בהשרדות ונפל בגדול כשלא חשב על כל האופציות. אם הייתי במקום המתמודדים (רק בנושא הזה, כן?), לא הייתי בכלל מנסה לנצח בתחרות כי, כמו שאמרת, אין בה שום פואנטה.
 
למעלה