הטיל שנחת אמש בסביבות דימונה הוא קריאת השכמה. ישראל הרשמית מיהרה לכנותו "טיל תועה",

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
תחזיקו חזק – "חדירה אנרגטית" תמימה, לא מכוונת, לשמי ישראל ולשטחה.

ישראל באזור דמדומים מסוכן – אין קבינט, אין ממשלה מתפקדת, הכנסת משותקת, אין וועדת חוץ ובטחון, מנדלבליט ניצב-מלח בסדום, בג"ץ נוטה הצידה כמגדל פיזה בהילוך מהיר.

בו-זמנית, מעשה שטן, הזירה האזורית והבינלאומית רותחת. איראן מחפשת נקמה, ארה"ב נחושה לחזור להסכם הגרעין ASAP, לבנון קורסת, הפלסטינים מתנדנדים בין בחירות היסטוריות לבין המשך הניוון תחת משטר אבו מאזן מזה ודיקטטורת חמאס מזה, ההליכים בבית הדין בהאג נמשכים, רוסיה מזיזה כוחות לאוקראינה.

למי נוכל להאמין? לראש ממשלת מעבר ששקרנותו-אומנותו? לשר בטחון שנראה תלוש מן המציאות? ל"שר חוץ" ששום מרכאות אינן עבות מספיק לתיאור נפקדותו מהקרב? אולי לראש המוסד הפוליטי ביותר שהיה כאן מאז איסר הראל? או לראש שב"כ שקיבל עוד כמה מטרים של חבל מנתניהו, רק מחוסר ברירה? או לרמטכ"ל שכהונתו טרם הוארכה בנסיבות עלומות?

אין היום שום נושא מישרה שיכול להיישיר מבט למצלמות ולומר: "הטיל שנחת בדימונה הוא טעות קינטית, חדירה אנרגטית אינוסנטית שאין מאחוריה כל כוונה לפגוע בכור הגרעיני הישראלי", ושהציבור יכול להאמין לו בלב שלם. עידן השקר של נתניהו חיסל כל חלקה טובה.

לפוליטיקאים שעדיין פוסחים על שתי הסעיפים, שממשיכים לשתוק כדי לא לקחת סיכון, שממתינים "לראות לאן זה הולך", יש לומר בקול ברור – אנחנו רואים אותכם. הפחדנות השתלמה לכם עד עכשיו? אולי. אבל זהו, הגיע הרגע. מי שלא יאסוף את עצמו ויאמר "עד כאן", יאבד את עולמו.




נתניהו חייב לרדת מהבמה ולפנות את בלפור. זה בנפשנו. אתם, נבחרי הציבור מהליכוד, מימינה, גם מדגל התורה (על ש"ס חבל להשחית אותיות), אתם אלה שצריכים לקום ולהתנער, למען המדינה. אסור לכם לאבד עוד זמן, אסור לכם לתת לו הגדיל עוד ועוד את ההימור, צריך לחתוך, להוציא את ישראל מאזור הדמדומים ולהתחיל לשקם את מערכות חיינו. אם תבחרו לא להיות חלק מהתיקון, אתם חלק מהקלקול ותשלמו את המחיר.

ערן עציון
מעניין! דווקא רוני דניאל טוען שזהו טיל שיכול להרחיק טווח אם הוא לא נעצר ומפוצץ את המטוס שאליו כוון. אז אם הטיל "פספס" ולא נתקל בטיל שנשלח ליירט אותו, לא מפתיע שהוא הדרים ורק "במקרה" עשה את דרכו 'כביכול' לעבר דימונה או שמא לעוד יותר רחוק (כדברי נסראללה מימים ימימה). אז המנגנון הפנימי שלו גרם לו להתפוצץ בדרך ווהמיקום היה אקראי לחלוטין, איפה שהוא מעל לאשלים. נחמד.
 
למעלה