הטיול השנתי - חלק ב

מצב
הנושא נעול.

david80

Member
הטיול השנתי - חלק ב
המשך מחלק א. תקציר המסלול עד כה: הרצליה - חיפה - לימסול - פיראוס - אתונה - סלוניקי. המסלול הנ"ל כולל: 3 רכבות (לא כולל עירוניות). מעבורת אחת. 0 טיסות.http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=105222586
טרוליבוס
 

david80

Member
הטיול השנתי - חלק ב
המשך מחלק א. תקציר המסלול עד כה: הרצליה - חיפה - לימסול - פיראוס - אתונה - סלוניקי. המסלול הנ"ל כולל: 3 רכבות (לא כולל עירוניות). מעבורת אחת. 0 טיסות.http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=105222586
רחוב ראשי בסופיה.
 

david80

Member
הטיול השנתי - חלק ב
המשך מחלק א. תקציר המסלול עד כה: הרצליה - חיפה - לימסול - פיראוס - אתונה - סלוניקי. המסלול הנ"ל כולל: 3 רכבות (לא כולל עירוניות). מעבורת אחת. 0 טיסות.http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=105222586
קרוב יותר לטראם.
 

david80

Member
הטיול השנתי - חלק ב
המשך מחלק א. תקציר המסלול עד כה: הרצליה - חיפה - לימסול - פיראוס - אתונה - סלוניקי. המסלול הנ"ל כולל: 3 רכבות (לא כולל עירוניות). מעבורת אחת. 0 טיסות.http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=105222586
עוד טראם.
 

david80

Member
הטיול השנתי - חלק ב
המשך מחלק א. תקציר המסלול עד כה: הרצליה - חיפה - לימסול - פיראוס - אתונה - סלוניקי. המסלול הנ"ל כולל: 3 רכבות (לא כולל עירוניות). מעבורת אחת. 0 טיסות.http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=105222586
שתי פחים (מימין) ממתינים לחצות את הכביש.
 

david80

Member
הטיול השנתי - חלק ב
המשך מחלק א. תקציר המסלול עד כה: הרצליה - חיפה - לימסול - פיראוס - אתונה - סלוניקי. המסלול הנ"ל כולל: 3 רכבות (לא כולל עירוניות). מעבורת אחת. 0 טיסות.http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=105222586
יום ראשון 5/8/07 בתחנת סופיה
לאחר שבת מקסים בבית חב"ד בסופיה, עולים לרכבת וממשיכים הלאה!
 

david80

Member
הטיול השנתי - חלק ב
המשך מחלק א. תקציר המסלול עד כה: הרצליה - חיפה - לימסול - פיראוס - אתונה - סלוניקי. המסלול הנ"ל כולל: 3 רכבות (לא כולל עירוניות). מעבורת אחת. 0 טיסות.http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=105222586
הרכבת שלנו.
 

david80

Member
הטיול השנתי - חלק ב
המשך מחלק א. תקציר המסלול עד כה: הרצליה - חיפה - לימסול - פיראוס - אתונה - סלוניקי. המסלול הנ"ל כולל: 3 רכבות (לא כולל עירוניות). מעבורת אחת. 0 טיסות.http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=105222586
קרון השינה שלנו (ליד הקטר)
 

david80

Member
הטיול השנתי - חלק ב
המשך מחלק א. תקציר המסלול עד כה: הרצליה - חיפה - לימסול - פיראוס - אתונה - סלוניקי. המסלול הנ"ל כולל: 3 רכבות (לא כולל עירוניות). מעבורת אחת. 0 טיסות.http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=105222586
מבט לרציף מהתא שלנו.
 

david80

Member
הטיול השנתי - חלק ב
המשך מחלק א. תקציר המסלול עד כה: הרצליה - חיפה - לימסול - פיראוס - אתונה - סלוניקי. המסלול הנ"ל כולל: 3 רכבות (לא כולל עירוניות). מעבורת אחת. 0 טיסות.http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=105222586
הגענו לגבול בולגריה - סרביה.
 

david80

Member
הטיול השנתי - חלק ב
המשך מחלק א. תקציר המסלול עד כה: הרצליה - חיפה - לימסול - פיראוס - אתונה - סלוניקי. המסלול הנ"ל כולל: 3 רכבות (לא כולל עירוניות). מעבורת אחת. 0 טיסות.http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=105222586
מחליפים קטר.
במקום בולגרי חשמלי - קטר דיזל GM סרבי.
 
איך אתה רואה שזה קטר CoCo?
נראה לי שזה ההבדל היחיד בין G12 שזה BoBo לבין G16 שזה CoCo.
ההבדל בין G12 ל-G16
כמו שכבר הבנת, אין G12 ביוגוסלביה לשעבר, אז זה רמז משמעותי. מעבר לזה נציין שמבחינה חיצונית ה-G16 הרבה יותר ארוך מ-G12 (הדבר בולט במיוחד באזור החלק הקצר של הגוף, זה שאינו מכיל את המנוע), קצות הגוף ('האף הקדמי' ו-'האף האחורי') בולטים לכל גובהם מעבר לשלדה וה-'חצאית' של השלדה מעט יותר עמוקה. בנוסף, צורת החוגונים התלת סרניים של EMD (עבור סידורי גלגלים Co'Co' ו-A1A'A1A') שונה מהחוגונים הדו-סרניים ששימשו את קטרי הייצוא, בשתי הגרסאות שלהם, וגם המיכלים שביניהם, לדלק ולמצברים, הרבה יותר ארוכים בקטרי G16. אם נעזוב רגע את ישראל, כדאי להזכיר שדווקא יש קטרי G12 עם חוגונים תלת-סרניים - גם A1A (סימול דגם בדרך כלל G12A) וגם Co (סימול דגם בדרך כלל G12C או GR12) ככה שמספר הסרנים בחוגון הוא לא בהכרח מה שמבדיל בין G12 ל-G16.
 
ההבדל בין G12 ל-G16
כמו שכבר הבנת, אין G12 ביוגוסלביה לשעבר, אז זה רמז משמעותי. מעבר לזה נציין שמבחינה חיצונית ה-G16 הרבה יותר ארוך מ-G12 (הדבר בולט במיוחד באזור החלק הקצר של הגוף, זה שאינו מכיל את המנוע), קצות הגוף ('האף הקדמי' ו-'האף האחורי') בולטים לכל גובהם מעבר לשלדה וה-'חצאית' של השלדה מעט יותר עמוקה. בנוסף, צורת החוגונים התלת סרניים של EMD (עבור סידורי גלגלים Co'Co' ו-A1A'A1A') שונה מהחוגונים הדו-סרניים ששימשו את קטרי הייצוא, בשתי הגרסאות שלהם, וגם המיכלים שביניהם, לדלק ולמצברים, הרבה יותר ארוכים בקטרי G16. אם נעזוב רגע את ישראל, כדאי להזכיר שדווקא יש קטרי G12 עם חוגונים תלת-סרניים - גם A1A (סימול דגם בדרך כלל G12A) וגם Co (סימול דגם בדרך כלל G12C או GR12) ככה שמספר הסרנים בחוגון הוא לא בהכרח מה שמבדיל בין G12 ל-G16.
למיטב ידיעתי ברכבת הסלובנית היו G12
 
למיטב ידיעתי ברכבת הסלובנית היו G12
אני לא מכיר כאלו
אשמח ללמוד ולהחכים, אבל לא שמעתי על קטרי G12 ביוגוסלביה לשעבר - לא באתרי אינטרנט מוכרים כמו EMD Export או Railfaneurope.net ולא במאמרים שקראתי העוסקים ברכבות ביוגוסלביה (לשעבר) ובקטרי ייצוא של GM (גם כן כבר לשעבר). למיטב ידיעתי, קטרי GM שפעלו ביוגוסלביה היו ממשפחות הדגמים G16, G22, JT22, G26 ו-GT26, אבל כאמור, אשמח ללמוד אחרת אם תפנה אותי למקור מידע מתאים.
 

david80

Member
הטיול השנתי - חלק ב
המשך מחלק א. תקציר המסלול עד כה: הרצליה - חיפה - לימסול - פיראוס - אתונה - סלוניקי. המסלול הנ"ל כולל: 3 רכבות (לא כולל עירוניות). מעבורת אחת. 0 טיסות.http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=394&msgid=105222586
הקטר מצד שני.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה