הטיול השנתי בפתח!

shiri_b

New member
הטיול השנתי בפתח!

טוב, גם אצלי וגם אצל הרבה מכם הטיול השנתי מתקרב, השאלה שלי היא איך אמא ואבא מתייחסים לזה? דוחפים לכם עוד ועוד דברים? מכריחים אתכם לקחת פלאפון ולהתקשר אליהם כל 10 דקות להגיד שאתם בסדר?? יש להם שיגעונות כאלה?
 

Shusho

New member
לאמא שלי לא מזיז...

אני גרה עם אמא שלי, הורים גרושים. מחר אמור להיות לי איזה סיור של"ח.. לא בדיוק הזיז לאמא שלי
-אני
-אמא
אמא, אני הולכת מחר לסיור.
טוב.
לא תשאלי אותי לאן?
לאן?
לירקון.
יופי. העא. לא מזיז לה... בלי "תקחי מים/כובע/אוכל" ובלי "תהני". נהדר, לא?
 

shiri_b

New member
אוי של"ח../images/Emo5.gif

אני עוד זוכרת את הימים שקראו לזה לימודי ארץ ישראל, אז שינו...
 

Heavy Thought

New member
אה כן, פעם הטיול השנתי

היה אחד מהסיבות שבגללם הצטערתי שיש לי פלאפון היום, אמא שלי כבר לא מתקשרת יותר מדי אולי בגלל שהיחסים שלי איתה על הפנים היא די שמחה שיש לה חופש ממני לכמה ימים
ואבא שלי מתקשר פעם ב... הוא די עסוק בעבודה וזה לא מפריע לי בכלל
אבל אמא שלי הזאת... יווו איזה לחוצה כבר שבוע לפני הטיול היא מכינה לי רשימה דברים ודואגת שאני לא אשכח שוווום דבר "מור, לקחת בגדים חמים?! בלילה יהיה קר!!!" "מור! לקחת נעליים להחלפה?!!??! אולי הנעליים ירטבו!!!" "מור! לקחת אקמול?!?! אולי יהיה לך כאב ראש!!!"
ככה זה פחות או יותר לפני כל טיול...
 
לאמא שלי.......

לא ממש אכת אם אני מתקשרת כאילו כן אכפת לה מה איתי וכאלה אבל היא פשוט רוצה שאני יהנה בלי להיות מחויבת להתקשר אלייה כל הזמן וכאלה... לפני הטיול היא שואלת אלף פעם אם שמתי כל מיני דברים וזהו.
 

Shani5

New member
אוי זה מזכיר לי../images/Emo4.gif

את כתה ו´....
שאבא שלי היה הורה מלווה בטיול שנתי... אח אני בחיים לא ישכח את הסיוט הזה.... בלעכס
 

4667

New member
מישהו מטייל למקום מעניין לפחות ?

ולא איזה הלכיה בנחל יבש כל היום... אם יש, חשבתי אולי לכתוב פה בשרשור של טיולים שנתיים...
 

maayan15

New member
אויי...הזכרתם לי נשכחות...

אני זוכרת שבבי"ס יסודי אמא שללי הייתה מלווה כל טיול!...ואהבתי את זה!!....ואז גיליתי את נפלאות ה"טיולים ללא אמא" ואז בחטיבה גם אם היא רצתה ללוות לא הסכמתי לה....הגעתי למסקנה שזה סתם יהרוס לי...במיוחד עם זה טיול שכולל שינה...מה אני צריכה אותה?....אני אוהבת אותה והכל אבל אני מעדיפה שהיא תשאר בבית ותתגעגע... לי אישית אין טיול אבל אמא שלי בדר"כ עוזרת לי לארוז ואומרת לי להיתקשר מדיי פעם ומוסיפה לי אקמול ו"קחי ג´קט למקרה שיהיה קר"...היא לא יותר מדיי נודניקית...
 

*neta*

New member
הגליל נחשב מעניין ?

ללכת 7 שעות 5 קילומטרים זה נקרא מעניין ? והמורות מתלהבות, "בלילה יש דיסקו!!" איזה כיף
 

4667

New member
אממ.. אחרי הטיול יודעים.....

לי יש עוד חודש מחנה נודד לאילת, האוטובוס עוצר 30 ק:מ לפני אילת וכל יום הולכים עד שביום השישי מגיעים לאילת...
 

*neta*

New member
נשמע סבבה

לי היה משהו דומה, זורקים אותך בתחילת המכתש ואת צריכה לעבור אותו, 60 ק"מ ב4 ימים, כמובן שזה מדבר ואין מים זורמים, אין חשמל, אבל הכי שימח אותי, שלא הייתה קליטה!
 

4667

New member
חחחחח...

אם אצלנו בבצפר לא הייתה קליטה בטיול... הרבה היו מתים...
 
האמת ש....../images/Emo165.gif

לפני איזה שנה אז חברה שלי נסעה עם החטיבה שלה לטיול שנתי וכמה עשרות מטרים אחריהם היה פיגוע.... אז יש אימות לחששות של אמא אבל זה שהם חונקים יותר מידי זה ממש מעצבן!!!
 
שלום אפשר להצטרף ?

העגעתי למסקנה אמא שלי מעצבנת אותי ! טוב ראיתי את הפורום הזה לאחרונה והחלטתי להכנס אתם נראים מאוד נחמדים ...סוף סוף י שעם מי לדון על בעיות אמאבא !!!
 

Siriusnip

New member
היה אמור להיות לנו טיול מאתמול../images/Emo15.gif

אבל מנהלת בית הספר שלי התאבדה בגלל שבעלה התעלל מינית בילדות קטנות, אז עכשיו היה לנו שבוע עצוב, בלי מבחנים בבית ספר. רק השבוע חזרנו לשיגרה. אז הטיול נדחה מיום ראשון ל- 21 לאפריל.
 

maayan15

New member
אתה רציני?

איך אתה מספר את זה כאילו זה שום דבר "אישה מתה, אבא של כמה בנות התעלל בהן מינית(שימות הוא..) ואין לנו השבוכע מבחנים והטיול נדחה"....
 

Angel Girl1

New member
לי כבר היה טיול שנתי...

בתחילת החודש הזה... 1.10/3.10 בעע אמא שלי שיגעה אותי! היא כל שניה צלצלה לפלא´... וגם אם ראיתי... פשוט לא עניתי... בערב צלצלתי אליה... ואמרתי לה שהפלא´ היה בתיק שבאוטובוס... ואני היתי במסלול... ואז דיברתי איתה כמה דקות... וכל פעם נתתי תירוץ אחר... "טוב... הגיע תורי להיכנס למקלחת.. אני יצלצל אליך מחר..." ואז יום למחורת צלצלתי אליה בבוקר... מזלי שהיא עובדת... אז היא זאת שלא יכלה לדבר הרבה... "קחי הרבה מים! אל תשכחי לשתות!" "את שמה את הכובע, נכון?!" "את אוכלת שם עוד משהו חוץ ממתקים?!" ועוד כאלה משפטים שמשגעים ת´שכל!
 
למעלה