הטור הארקטי הפתעה

elsanto

Member
בן הרמאנס כן מהאקדמיה זוכה בטור הארקטי .
בן נמצא בקבוצה כבר תקופה הרבה לפני ההשתוללת.של סילבאן .
 
ניהול טקטי מושלם של ישראל סטארט אפ ניישן בטור הארקטי. בדרך כלל יש לא מעט ביקורת על הניהול הטקטי של הקבוצה. הפעם, המנהלים הספורטיביים, ניקי סורנסן וליונל מארי, ניהלו את המרוץ בצורה מושלמת. לבן הרמנס היה יתרון של שניות מעטות על אקינג הנורבגי מקבוצת וונטי הצרפתית ועל לאפאי הצרפתי מקופידיס. בקטע האחרון יצאה בריחה של 9 רוכבים שעבדה טוב. סטארט אפ ניישן דאגו לשמור את הבריחה במספיק מרחק שלא יאפשר לאף אחד מרוכבי הבריחה לעבור את הרמנס בדירוג הכללי ומצד שני שהבריחה לא תושג על ידי הדבוקה עד הסיום וכך תיקח את שניות הבונוס על המקומות הראשונים. בצורה זאת מנעו משני מתחריו של הרמנס את שניות הבונוס, מתוך ידיעה שאין להרמנס את יכולת ההאצה של שני מתחריו. בסיום אמנם אקינג האיץ והגיע 2 שניות לפני הרמנס, אך לא קיבל שניות בונוס וכך נשאר בדירוג הכללי 2 שניות אחרי הרמנס שניצח בדרוג הכללי. כל הכבוד על הניהול ועל המאמץ הקבוצתי.
 
בחלק ממירוצי הקטעים, על פי תקנון המירוץ שמפורסם מראש, שלושת הרוכבים הראשונים שחוצים את קו הסיום מקבלים הפחתה של שניות בונוס מזמנם המצטבר במרוץ. לדוגמא: מקום ראשון - הפחתה של 6 שניות, שני - 4 שניות ושלישי - 2 שניות.
 

elsanto

Member
בעיקרון מירוצי אופניים הם סוג של תחרות שחמט כנגד הטבע ושאר הרוכבים בהנחה שלרוכב המוביל בקבוצה לא קוראים ולוורדה סימיוני מיקלה לנדה או מרק סולר .
במידה וכן אז אותו רוכב עוסק בלהפיל את עצמו ,לתקוף רוכבים מקבוצתו וכן הלאה .
 

elsanto

Member
ואז מירוץ האופניים מקבל תפנית מוזרה הופך לשש בש....
 
למעלה