החתולים שלנו ואנחנו - חנוכה

Noaal

New member
החתולים שלנו ואנחנו - חנוכה

כמיטב מסורת החגים, שאלות שמאפשרות לנו להכיר את היחסים שלנו עם החתולים שלנו, קצת יותר. תזכרו, צירוף תמונה זה תמיד טוב.
סביבון סובב סובב סובב - אם החתול שלכם יכל לטייל לכל נקודה בעולם, לאן הוא היה הולך ולמה?
איזה מילוי לסופגניות החתול שלכם? (ניתן להיות יצרתיים).
אנטיוכוס, היה צדיק לידו - מה הדבר (כן כן, רק אחד בכדי להקשות עליכם) שהחתול שלכם עושה שיכול להטריף אותכם מדעתכם? (כמובן שמשהו שלילי).
מעות חנוכה - האם נתתם דמי חנוכה לחתול שלכם? אם כן, מה?. אם החתול שלכם יכל לקנות לעצמו כל שהיה יכול, מה הוא היה קונה לעצמו?
כד השמן הקטן החזיק שמונה ימים - נס גדול. מה הניסים והנפלאות שקרו לחתולים שלכם ולכם?
 

tipitipi

New member
החתול הלבן שלי, אחד מיני רבים

בטח היה מטייל בהרים המוריקים של אירופה, הוא מאוד אוהב דשא ירוק וגינות.
הוא היה הזיגוג הלבן שיש מלמעלה בדונטס האמריקאיות, כי זה מזכיר את הצבע שלו ואת עובדת היותו שמנתול.
הכי מעצבן שהוא מתעצבן על חתולים זרים ואז תוקף לי את הרגל.
הוא קיבל פינוקים שימורים טעימים לא זוכרת כבר איזה. הוא קיבל גם משחק חדש. אבל זו לא חוכמה כל השנה זה מעות חנוכה אצלו. הוא היה קונה לעצמו אותי ל24 שעות רצוף כי הוא אוהב להתפנק ולהתלטף ולשחק ולרוץ אחרי הרגל שלי ומחכה שאני אגיד לו לא. הוא היה קונה גם נבוט לעשות סדר כי הוא לא אוהב חתולים שפולשים לחצר, למרות שהוא חתול בית הוא לא אוהב אותם בחלון אפילו. כד השמן נס גדול - הנס שקרה לחתול שלי שמצאתי אותו בן חודשיים וחצי לפני שנה מלוכלך נטוש ומורעב בחנייה תת קרקעית במרכז עסקים. זה היה בערב כשכבר אין הרבה אנשים בחנייה שם והוא היה מתחת לרכב שלי וכשהתקרבתי הוא רץ לקראתי ויילל וליטפתי אותו והרמתי לידיים וזהו הוא הרגיש בבית התפנק ונורא רצה לאכול לי את האצבעות, נתתי לו אוכל שנטרף כלא היה ומים שהיו לי באוטו. התחיל אז החורף הוא היה לבד בלי אמא בלי אחים זרוק שם בחניה עם סיכוי קלוש לצאת לרחוב בלי להידרס, כי זה 3 קומות לעלות עד שיוצאים לרחוב. כמובן שאימצתי אותו וזה הנס שלו.
 

גלית 1967

New member
חבצי ויבחוש../images/Emo138.gif../images/Emo20.gif

סביבון סובב סובב סובב - אם החתול שלכם יכל לטייל לכל נקודה בעולם, לאן הוא היה הולך ולמה?
יבחוש היה נוסע לאיזה איי בתילאנד משהו כמו קוסמויי ,מחפש איזה חתולה שתגרד לו את הגב כל היום. חבצי-היתה נוסעת לאיזה איי ביוון יושבת בשקט בשמש ומגרגרת איזה מילוי לסופגניות החתול שלכם? (ניתן להיות יצרתיים).
ליבחוש כל דבר הולך אבל הכי הכי סלמון או טונה,חבצי מתה על פרינגלס בצל-ובגלל שאסור בצל היא מקבלת לפעמים דף אחד מרוסק וזה יכול להיות אחלה מילוי. אנטיוכוס, היה צדיק לידו - מה הדבר (כן כן, רק אחד בכדי להקשות עליכם) שהחתול שלכם עושה שיכול להטריף אותכם מדעתכם? (כמובן שמשהו שלילי).
יבחוש-מילל כמו חולה נפש עד שאני לא קמה לתת לו "משו טעים" הוא לא נרגע,חבצי יכולה לרוץ גם כמו חולת נפש עד שאני קוראת לה בואי הואי כיולה לשבת עלי. מעות חנוכה - האם נתתם דמי חנוכה לחתול שלכם? אם כן, מה?. אם החתול שלכם יכל לקנות לעצמו כל שהיה יכול, מה הוא היה קונה לעצמו?
יבחוש היה קונה לעצמו ערסל לשבת בו כל היום,וחבצי טוב לה בתוך השמיכה שלי. כד השמן הקטן החזיק שמונה ימים - נס גדול. מה הניסים והנפלאות שקרו לחתולים שלכם ולכם?
הנס שקה לשניהם יותר נכון לי לפני חודש-פרצו לי הביתה בזמן שישנתי והשאירו את החלון פתוח-וזה חלון שהם בדרך יושבים על העדן ומתסכלים החוצה-הנס הוא שהם לא ברחו
 

wine forever

New member
כמה נחמד D:::

סביבון סובב סובב סובב - אם החתול שלכם יכל לטייל לכל נקודה בעולם, לאן הוא היה הולך ולמה? לאיזה ג'ונגל באפריקה
כי הוא מופרע שחבל על הזמן D:::
איזה מילוי לסופגניות החתול שלכם? (ניתן להיות יצרתיים). וויי... נחמד P:: אני חושבת שהוא היה שמח אם יהיה בסופגניה... אמ XD עורב O::: [ניסיתי להיות "יצירתית |סטן| ] כי אמ... העורבים כל הזמן מציקים לו ונותנים לו מכות בראש
[והוא כל הזמן בבית, הם פשוט נכנסים דרך החלון ומרביצים לו... בזמן האחרון הפסיקו, כי נתתי לאחד מהם פליק S: ] נראלי שפעם אחת ירצה להחזיר להם כמו שצריך ^^
אנטיוכוס, היה צדיק לידו - מה הדבר (כן כן, רק אחד בכדי להקשות עליכם) שהחתול שלכם עושה שיכול להטריף אותכם מדעתכם? (כמובן שמשהו שלילי). להעיר אותי בשש בבוקר בצורה מעצבנת
: לדגדג לי את הרגליים, לקפוץ עלי שוב ושוב, לתת לי סטירות בלחי, לשבת לי על הפרצוף :-S [וכל זה רק כדי להעיר אותי !! ]
מעות חנוכה - האם נתתם דמי חנוכה לחתול שלכם? אם כן, מה?. אם החתול שלכם יכל לקנות לעצמו כל שהיה יכול, מה הוא היה קונה לעצמו? לא... לא קניתי לו כלום, אני חושבת שאני עוד בטראומה מהצעצוע היקר שקנינו לו... והוא אפילו לא הסתכל !!, אני חושבת שהיה קונה לעצמו מיטה זוגית [משל כן... שאף אחד לא יגע ! ]... אתם צריכים לראות איך הוא משתלט לי על המיטה, ובסוף אני מתכרבלת באיזו פינה במיטה וישנה
|סטן| כד השמן הקטן החזיק שמונה ימים - נס גדול. מה הניסים והנפלאות שקרו לחתולים שלכם ולכם? ווי... מלא, פעם אבא שלי [מה שהייתי נגד ! ] שם למקסי רצועה כזאת לחתולים כדי לצאת איתו לגג !! ואמ... הוא לא אהב את הרעיון שהוא כבול... אז הוא הצליח איכשהו לקשור את הרצועה לסולם ענקי שהיה בגג ולהפיל את הסולם על אבא שלי... ובו בזמן להישתחרר מהרצועה... מגיע לאבא !
טיפשון [אבא] ואמ... פעם הוא עלה על הגג של החלון [אוף, אין לי ביטוי טוב יותר, אבל לחלון שלי יש משהו כזה נגד השמש... שמקסי עלה עליו] ... הבעיה הייתה, שלא הייתה לו דרך לרדת, ובכל שנייה היה יכול לקפוץ לחניה, ולהיפגע... [4 קומות...] אבל אז, אני, אבא שלי ואמא שלי חיפשנו קרש... ואז שמנו לו, שיקפוץ על זה, והוא לא רצה, אז שמנו לו צלחת של קקי משומש שלו ::S על הקרש... והוא קפץ לקרש וחזר הביתה ! [אחרי כמה שעות טובות... ]
 

Mind Games

New member
חנוכה של סופי, ג'יימי וארתור

סביבון סובב סובב סובב - אם החתול שלכם יכל לטייל לכל נקודה בעולם, לאן הוא היה הולך ולמה? ג'יימי התשומתי היה מטייל למקום שיש בו הרבה אנשים שאפשר לדבר איתם ולקבל מהם צומי. אני חושבת שהוא היה הולך לבנות לו מועדון מעריצים משלו.
סופי הייתה מטיילת ליער שיש בו המון ירוק, עצים שאפשר לטפס עליהם ודשא שאפשר ללחכך. היא מאוד אוהבת להיות בגינה. ארתור היה מטייל לחנות צעצועים שיש בה המון בובות לילדים קטנים. הוא מאוד אוהב לשחק עם בובות ויש לו 2 דובונים קטנים, קופיף, 3 בובות קטנטנות בצורות חיות שקניתי לו באיקאה והוא גם השתלט לי על בובת הכבש ובובת החסידה שלי.
איזה מילוי לסופגניות החתול שלכם? (ניתן להיות יצרתיים). ג'יימי וארתור - כל מילוי, העיקר שיהיה אכיל! הם 2 מגרסות מזון! סופי יותר בררנית. היא תשמח למילוי סלמון.
אנטיוכוס, היה צדיק לידו - מה הדבר (כן כן, רק אחד בכדי להקשות עליכם) שהחתול שלכם עושה שיכול להטריף אותכם מדעתכם? (כמובן שמשהו שלילי). ג'יימי לפעמים רוצה תשומת לב בדיוק כשאני באמצע כתיבת הודעה / מייל במחשב ופשוט עולה על המקלדת ומוחק לי הכל. הכל זה בד"כ הרבה! לפעמים הוא גם רוצה לינוק לי מהחולצה בדיוק בזמן הלא מתאים. ארתור חושב שהוא תוכי ולפעמים הוא קופץ עלי ושורט אותי בצורה ממש מכאיבה או פשוט יושב לי על הכתף עד שנראה לי שהיא עוד שניה נשברת. אין סיכוי להוריד אותו משם כי הוא פשוט עולה חזרה. סופי לפעמים (לעיתים רחוקות) אני אוסרת עליה משהו והיא יכולה לבוא ולשרוט או לנשוך אותי כדי להביע את דעתה בנושא.
מעות חנוכה - האם נתתם דמי חנוכה לחתול שלכם? אם כן, מה?. אם החתול שלכם יכל לקנות לעצמו כל שהיה יכול, מה הוא היה קונה לעצמו? כן, הם כולם קיבלו אתמול בבוקר פנסי פיסט.
פנסי פיסט זה נדיר אצלנו בבית כי אני משתדלת לתת להם דברים אחרים כחטיף. סופי הייתה קונה לעצמה משקפת כדי לראות טוב יותר מה קורה בחוץ. היא מאוד אוהבת להתסכל מהחלון. ארתור היה מרוקן מפעל בובות צעצוע מכל תכולתו. ג'יימי היה קונה לעצמו מתקן גירוד ענק, בגודל של בית, שאפשר לטפס עליו, לגרד, לטייל ולהוציא הרבה אנרגיה.
כד השמן הקטן החזיק שמונה ימים - נס גדול. מה הניסים והנפלאות שקרו לחתולים שלכם ולכם? הנס של סופי זה ג'יימי וארתור. אחרי שג'יימי הגיע לפה הבטחון העצמי שלה עלה, היא נהייתה פחות פחדנית ויותר חברותית. גם ההתחברות עם ארתור הוסיפה קצת בנושא אבל עיקר השינוי הוא ביחסיה עם ג'יימי. פשוט היה נפלא לראות את ההשפעה של חברה חתולית עליה. ג'יימי ננשך בגיל חודש על ידי כלב ונמצא על ידי מישהי שלקחה אותו לטיפול וטרינרי. הוא סבל מחוסר שיווי משקל וריפיון שרירים בצד ימין של הפנים. הוא עדין קצת עקום - רואים ריפיון שרירים בצד ימין של הפנים, עין ימינה קטנה יותר והראש שלו מוטה הצידה אבל בלעדי הבחורה שהצילה אותו מצבה היה רע הרבה יותר היום. והנס של ארתור היא בובילה מהפורום שאספה אותו מהרחוב בגיל 3 שבועות, לאחר שאימו נטשה אותו.
 

Mind Games

New member
../images/Emo24.gif הו, שלום :)

אבל אם לא היית מצילה אותו הוא לא היה מגיע אלי ולחבורה.
 

יצורה

New member
../images/Emo108.gif

סביבון סובב סובב סובב - אם החתול שלכם יכל לטייל לכל נקודה בעולם, לאן הוא היה הולך ולמה? וונסדיי - תסע להודו (כי שם הפרות (וגם הפרתולות) קדושות
) סנדי - לאחוזה של יו הפנר (כי היא תרגיש בבית בין כל הבלונדיניות
) צחי - למסע שופינג בסן פרנסיסקו טופו - לאי בודד (וכמה שיותר רחוק מיוקו) יוקו - לצרפת, להציע את עצמה כבודקת במדריך מישלן (או כל עבודה אחרת הקשורה באוכל) סיד - לחנות חרסינה (כי הוא אמנם לא
, אבל יכול לעשות אפילו יותר נזק ממנו)
איזה מילוי לסופגניות החתול שלכם? (ניתן להיות יצרתיים). סיד יסכים לאכול כל דבר שהוא (כולל את הריבה מהסופגניות האמיתיות שהבאנו אתמול). השאר יסתפקו בפנסי פיסט.
אנטיוכוס, היה צדיק לידו - מה הדבר (כן כן, רק אחד בכדי להקשות עליכם) שהחתול שלכם עושה שיכול להטריף אותכם מדעתכם? (כמובן שמשהו שלילי). וונסדיי - הנטייה להשתין על מגבות מטבח ומחזיקי סירים. סנדי - הדיוושים האלימים באמצע הלילה. צחי - העובדה שהוא ערס לא קטן וזכה לתפרים במגוון מקומות בגופו (והוריד לי כמה שנים מהחיים בכל ביקור אצל הוט') טופו - הפחדנות (והקריזות הנובעות ממנה) יוקו - הטרור שהיא עושה לטופו על בסיס קבוע
סיד - רק דבר אחד? אולי היללות של החתול המיוחם שהוא משמיע בדציבלים בלתי מתקבלים על הדעת? אולי העובדה שהוא קופץ לתוך המקרר בכל פעם שמישהו פותח אותו? החיבה שלו כלפי נרות (שעלתה לא בעבר בשפם שרוף)? הנטייה שלו להתחכך בכל דבר, החל מכוסות קפה שנשפכות לי על מחברות וכלה בכלים הנקיים שרק שטפתי? טוב נו, אם חייבים לבחור משהו, אז אני בוחרת את מחטפי האוכל שסיד עושה בכל פעם שחוזרים מקניות. הוא מוצא משהו טעים (החל בפסטרמה וכלה בלחמניות) ובורח איתו דרך החלון.
מעות חנוכה - האם נתתם דמי חנוכה לחתול שלכם? אם כן, מה? אם החתול שלכם יכל לקנות לעצמו כל שהיה יכול, מה הוא היה קונה לעצמו? החבורה קיבלה במתנה עכברי צעצוע שכבר הוחבאו בגינה \ פורקו לגורמים ע"י הכלבים שמצאו חלק מהם. במתנה הם היו מבקשים עוד אוכל רטוב וחטיפים (כי אין דבר כזה יותר מדי חטיפים). טופו גם הייתה מבקשת צו הרחקה ליוקו.
כד השמן הקטן החזיק שמונה ימים - נס גדול. מה הניסים והנפלאות שקרו לחתולים שלכם ולכם? העובדה שכולם עדיין חיים בשלום ולא רצחו אחד את השני (בדגש על טופו ויוקו) היא בגדר נס. ובכל זאת, לשניים מהחתולים קרו ניסים ראויים לציון במיוחד: צחי - העובדה שעברה עוד שנה והקרצינומה שלו עדיין לא הרימה את ראשה (
חמסה|) סיד - נעלם למשך שבוע וחזר פצוע קשה בשתי רגליו האחוריות אחרי שככל הנראה הסתבך בחוט תיל. הנס הענקי כאן הוא הוטרינרית הנהדרת שטיפלה בו ובזכותה לסיד נשארה רק צלקת קטנטנה מכל החוויה.
 

ליצולה

New member
אוסי היא נס אחד גדול!!

אם אוסי יכלה, היא הייתה מטיילת לקליפורניה
. היא מאוד אוהבת שמש ולא מרוצה מהגשם ומהבוץ שבאו עלינו לטובה
אם אפשר אוסי מעדיפה את הסופגניה בלי מילוי. זה יותר מידי מתוק.
לאוסי יש תחביב דוחה במיוחד. היא ממש אוהבת שמונה מלקקת לה את הטוסיק. ואם אפשר אחרי שהיא עושה קקי עדיף. איכס. אח"כ מונה מלקקת אותי. נו באמת.
אוסי קיבלה לחנוכה מתנה- אין יותר אנטביוטיקה. נגמרו עשרים ימים של סטריאודים!!! איזה כיף!!
אם אוסי הייתה יכולה היא הייתה קונה לעצמה את שולי בחזרה.
ואוסי היה נס חנוכה. היא הייתה חתולת רחוב שגדלה במרפאה בה עבדתי. מסרתי אותה לאימוץ, שם היא התחרפנה ותוך שעתיים הצליחה לשבור חלון, להרוס את הרשת ולברוח. אני והאסיסטנית השנייה שלושה ימים ברצף לא הפסקנו לחפש אותה. כל הלילה טיילנו בשכונה וקראנו בשמה. אחרי שלושה ימים מצאנו אותה על עץ בחצר עם שלושה כלבים אימתניים. מעולם לא בכיתי כמו ברגע שמצאנו אותה. משם היא עברה ישר אלי הבייתה ומאז היא אצלי. היא חתולה חולה (אסטמה) ולא קלה (אחרי העיקור היא הסתתרה חודש מאחורי המיטה) אבל היא החתולה הכי הכי מדהימה שפגשתי.
נ.ב. תודה לדודה נועה על התמונה, כבר אמרנו?
 

Noaal

New member
הרביעיה שלי..

סביבון סובב סובב סובב - אם החתול שלכם יכל לטייל לכל נקודה בעולם, לאן הוא היה הולך ולמה? טריק - להוליווד, כי היא גם ככה כוכבת על.. ג'וי - לאחו הקרוב ביותר, שבו היא יכולה ללחח עשבים מחד ולטרוף פרה מאידך. מרגול - יפתח בחיפוש אחר אשכו הטמיר האובד. ג'ון - מעון לחתולים מוכים.. זה לא נעים לראות את מרגול מסתובב עם פיסות פרווה של ג'ון בפה.
איזה מילוי לסופגניות החתול שלכם? (ניתן להיות יצרתיים). טריק - משהו אניין טעם, מיוחד ומפתיע.. כמו שוקולד מריר עם פלפל חריף של לינט. ג'וי - משהו שובב אבל תמים.. תאנים עם גורגונזולה. מרגול - עדיף שהוא לא יהיה מילוי.. הוא יותר מדי רדיואקטיבי. ג'ון - משהו נדיר, מהסוג שמשאיר חשק לעוד.
אנטיוכוס, היה צדיק לידו - מה הדבר (כן כן, רק אחד בכדי להקשות עליכם) שהחתול שלכם עושה שיכול להטריף אותכם מדעתכם? (כמובן שמשהו שלילי). טריק - השחזות ציפורניים על אורחים.. זה לא נעים כשהבעלת בית שלך נכנסת הביתה וטריק רצה להשחיז עליה ציפורניים..
ג'וי - העפת החפצים מכל מקום שהם מונחים בכדי להעיר אותי/למשוך את תשומת ליבי וללמד את החתולים האחרים (כולל גורי אומנה) לנהוג כמוה. מרגול - הכניסה שלו לתוך המקרר כל פעם שהוא נפתח. ג'ון - שאפשר ללטף אותו רק ביד אחת.. הוא מפחד משתיים.
מעות חנוכה - האם נתתם דמי חנוכה לחתול שלכם? אם כן, מה?. אם החתול שלכם יכל לקנות לעצמו כל שהיה יכול, מה הוא היה קונה לעצמו? את היד ממשפחת אדאמס, שתשב ותלטף אותם כל היום והלילה.
כד השמן הקטן החזיק שמונה ימים - נס גדול. מה הניסים והנפלאות שקרו לחתולים שלכם ולכם? טריק - שנפלה מהקומה השלישית "ורק" שברה את היד. מרגול - על כל יום שהוא חי ובריא (יחסית).
 

nate2000

New member
עונה

סביבון סובב סובב סובב - אם החתול שלכם יכל לטייל לכל נקודה בעולם, לאן הוא היה הולך ולמה? כנראה למקום שבו מאפשרים לעשות נזקים ואף אחד לא יכעס עליך.... בטח איזה ג'ונגל או משהו כזה. איזה מילוי לסופגניות החתול שלכם? (ניתן להיות יצרתיים). ריבת חלב, שוקולד וריבת שזיפים. אנטיוכוס, היה צדיק לידו - מה הדבר (כן כן, רק אחד בכדי להקשות עליכם) שהחתול שלכם עושה שיכול להטריף אותכם מדעתכם? (כמובן שמשהו שלילי). פיודור- פתיחת מגירות הוצאת התוכן החוצה. גווין- עליה על הקומוד ב5 בבוקר ויללות של צומי. פוך- מציצת זנב וגרגורים באמצע הלילה כשהו מגיע ונשכב בין הכריות שלנו. מעות חנוכה - האם נתתם דמי חנוכה לחתול שלכם? אם כן, מה?. אם החתול שלכם יכל לקנות לעצמו כל שהיה יכול, מה הוא היה קונה לעצמו? כן נתתי להם חצי פחית של פליקס. כד השמן הקטן החזיק שמונה ימים - נס גדול. מה הניסים והנפלאות שקרו לחתולים שלכם ולכם? שהם חתולים שמנמנים ושמחים ומאוד חברותיים.
 

Geek God

New member
גמ'ני רוצה

- היא הייתה הולכת לכל מקום שאני נמצא בו. ממילא היא עושה את זה כל הזמן (כשהיא יכולה)
- משהו מתוחכם ואלגנטי ולא משמין, בעצם, בלי סופגניה בכלל, ורצוי רק להריח את המילוי. נו, משהו בסגנון גלידת וניל עם יוגורט תות ושמפניה על זה (כן, היא אוהבת שמפניה!)
- כשהיא מקיאה באמצע הלילה בפתח חדר השינה ואני מגלה את זה בבוקר בעיניים עצומות
(היה רק דבר אחד יותר גרוע, וזה באמצע החורף, להקיא בארבע בבוקר על השמיכה ליד הראש שלי.)
- שמיכת פליס חדשה. צעקות השמחה כשהיא גילתה אותה על הספה וצעקות התודה בהחלט היו שוות יותר מ- 12 שקלים שעלתה השמיכה
- נס? לה? לא חושב. אבל זה שהיא אימצה אותי מיידית היה נס לא קטן
 

Mandy18

New member
אוו שאלות חנוכה...

סביבון סובב סובב סובב - אם החתול שלכם יכל לטייל לכל נקודה בעולם, לאן הוא היה הולך ולמה? ליז לא אוהבת ללכת למקומות רחוקים... כי אז קשה לרוץ חזרה מהר הביתה אם יש בעיה...אבל היא אוהבת לחקור דברים, אולי הייתה רצה לפארק ליד הבית, כי יש שם דשא ונדמה לי שהיא ממש רוצה לאכול קצת דשא...וכבר הייתה מריחה מי בדיוק היה איפה... איזה מילוי לסופגניות החתול שלכם? (ניתן להיות יצרתיים). כל עוד בפנים יש שרימפס ליז שלי תאכל את זה....
אנטיוכוס, היה צדיק לידו - מה הדבר (כן כן, רק אחד בכדי להקשות עליכם) שהחתול שלכם עושה שיכול להטריף אותכם מדעתכם? (כמובן שמשהו שלילי). אני חושבת שליילל וללטף לי את השיער כידי שאקום ואתן לה אוכל הכי מטריף אותי. כי אנחנו נלך לאוכל ויהיה שם גם אוכל יבש וגם אוכל רטוב... ואז אני צריכה פשוט לעמוד ליד ולהראות לה שיש לה אוכל
מעות חנוכה - האם נתתם דמי חנוכה לחתול שלכם? אם כן, מה?. אם החתול שלכם יכל לקנות לעצמו כל שהיה יכול, מה הוא היה קונה לעצמו? אוו לא הבנתי לה דמי חנוכה או אפילו מתנה....[אבל היא הראתה התעניינות מסויימת בחנוכייה כאשר הדלקנו את הנורות...] אם היא הייתה יכולה לקנות משהו היא בטח הייתה קונה בובה ענקית, מפחידה שמוציאה אש, שמה את זה מחוץ לדלת שלנו כידי שהחתול הג'ינג'י יפסיק לבוא ולהפחיד אותה [ולסמן את הטריטוריה] ואז הייתה יכולה לצאת בשלווה החוצה ולטייל לה... כד השמן הקטן החזיק שמונה ימים - נס גדול. מה הניסים והנפלאות שקרו לחתולים שלכם ולכם? אני חושבת שהנס הגדול שקרה לנו השנה, שליז הבריאה מהמחלה...
 

shonagon

New member
../images/Emo137.gif../images/Emo137.gif

סובב סובב סובב - אם החתול שלכם יכל לטייל לכל נקודה בעולם, לאן הוא היה הולך ולמה? אני חושבת שלא היה משנה להן לאן הן יסעו, כל עוד הן יוכלו לשחק מחבואים בתוך המזוודה...
איזה מילוי לסופגניות החתול שלכם? לוסינדה היתה ממלא את הסובגניה במשחה נגד כדורי שיער, פיספיסוליק היתה ממלא אותה בטישו.
אנטיוכוס, היה צדיק לידו - מה הדבר (כן כן, רק אחד בכדי להקשות עליכם) שהחתול שלכם עושה שיכול להטריף אותכם מדעתכם? לוסינדה עוברת (אפילו ברגעים אלו ממש) הלוך ושוב על המקלדת. ופיספיס? ת'אמת שהפיספיסולה הקטנה שלי
היא כפרה ובאמת שאין דבר שהיא עושה שיוציא אותי מדעתי
.
מעות חנוכה - האם נתתם דמי חנוכה לחתול שלכם? אם כן, מה? אתמול במשך שעתיים ישבתי ותפרתי להן כרית חימום עם זרעוני פשתן וקטניפ!!! סניפ סניפ!! אם החתול שלכם יכל לקנות לעצמו כל שהיה יכול, מה הוא היה קונה לעצמו? לוסינדה היתה משלמת למישהו שיתנקש בחייו של ששון
ופיספיסוליק היתה קונה מלאי חדש של עכברי משחק, כי ששון אכל לה את כולם...
כד השמן הקטן החזיק שמונה ימים - נס גדול. מה הניסים והנפלאות שקרו לחתולים שלכם ולכם? לוסינדה נפלה שתי קומות מטה לחצר של השכנה ויצאה ללא פגע (אני לעומת זאת צימחתי כמה שערות לבנות באותו ערב); ופיספיס בילתה לילה שלם סגורה בתוך המקרר
... חג אור שמח
 

oshrit131

New member
חג שמח

כתם הייתה יוצאת לטיול של חצי שנה במזרח ללא ספק, טרייק שניים ומנוחה חודשיים...
קוויני שלי, בתמונה, היא המילוי הכי טעים שיש - שוקו וניל איכותי,מתקתק - גורם מספר אחד לחורים בשיניים אצלנו בבית
כשכתם מתעצבנת על אלביס (הכלב) בלי סיבה ומכפכפת אותו בפנים
אצלנו לא מחכים לחגים... בשבועיים האחרונים החתולות קיבלו מתקן משחק חדש שניתלה מהחלום עם נוצות ועניינים (כמובן שהחלון סגור
), אלביס קיבל שתי עצמות מעושנות...(
ומסריחות), ממתקים ועיניינים וזה עוד לפני שהסנדקים חזרו מארה"ב עם מתנות... הניסים שלנו הם ה"להקה" שלי כולה. ג'ינג'ית שחזרה מהטירונות (19 יום נעלמה לנו), קוויני שהגיעה אלי כניחום כשג'ינג'ית נעלמה... כתם שהגיעה אלינו בגיל יומיים והוטרינר אמר שלא תשרוד....והרי היא שמנמנה!!! ואחרון החביב... אלביסון שהבריא לפני החנוכה מדמודקס... חג שמח לכולם!!!!
 
למעלה