ל-5 יש שמות וחסרים לי עוד 4 שמות.. אם יש למישהו שמות אתם מוזמנים להציע.. חוץ מזה שלומצי רציתי להגיד לך שאני מזה נהנית לקרוא את היומן שלך וכיף לך שאת כשרונית כ``כ
בשעה טובה... תמסרי לחתולה שלך ברכות ואיחולים.. את יודעת מה תעשו עם הגורים? נכון שהם בערך היצורים הכי חמודים בעולם, אבל כשהם גדלים ואין מה לעשות איתם והם מסתובבים ברחובות- זה חבל.. אז מזל טוב, ושתמצאו לכולם בתים חמים..!
אבל אני חייבת למצוא להם בתים,אין הרבה אנשים שרוצים חתולים..לפחות לא אצלנו. אם אני ישאיר אותם כאן יהיה פיצוץ אוכלוסין..חח נכון זה נורא עצוב כל החתולי והכלבי רחוב, אני מאמצת אותם אבל כמה אני כבר יכולה..