החתולה אוכלת את האוכל של הכלבה

  • פותח הנושא smagi
  • פורסם בתאריך

smagi

New member
החתולה אוכלת את האוכל של הכלבה

ולהיפך! מה לעשות? יש לי כלבה בת 7 וגורת חתולים בת חודשיים. הן מסתדרות נהדר אבל החתולה מתעקשת לאכול את האוכל של הכלבה, ולהיפך. כמה שאנחנו מנסים להגיד, להראות זה לא עוזר - "הדשא של השכן..." האם זה מזיק??? ומה לעשות?????
 

טוטס

New member
אני יודעת שזה מאוד לא מומלץ שחתול

יאכל אוכל של כלבים משום שזה עלול לגרום לבעיות בשריר הלב (התנוונות).
 
לא קריטי

הי זו שאלה שחוזרת לא מעט, והתשובה היא שזה אמנם לא אידאלי אבל גם לא קטסטרופה כמו שהרבה חושבים. בעבר מזונות כלבים לא הכילו טאורין (חומצת אמינו מסויימת שנחוצה לחתולים) ולכן היו נגרמות בעיות למשל בשריר הלב (אגב - יכול לקרות גם לכלבים). בעקבות התקדמות באיכות המזונות המסחריים, כיום רובם מכילים את הטאורין. כמובן שיש הבדל בהרכב המזון של כלבים וחתולים ברמת החלבון, השומן, מלחים שונים ועוד, אבל בשורה התחתונה - לא מדובר בהבדל היסטרי שצריך לגרום לך לא לישון בלילה. אם לא הצלחת בשום שיטה להפריד (אוכל של חתולה מוגבה, אוכל של כלבה לזמן האכילה בלבד, וכו') אז זה מה יש. בהצלחה
 
מכירה את הבעיה

בגלל דילמה דומה אצל חברים שלי. לפחות לגבי האוכל של החתולה, אפשר לתת לה במקום שנגיש רק לה. למשל ברווח הצר בין מקרר לקיר וכו'. ואז צמצמת את המצב שהכלבה אוכלת מזון חתולים ומשמינה. את הכלבה מומלץ להרגיל לאכול בארוחות קבועות (וכיוון שהיא עוד גורה זה אפשרי) ולא להשאיר אוכל זמין כל הזמן, וכך תמנעי את המצב שהחתולה "חוגגת" על מזון הכלבים.
 
למעלה