נחכה ל 26.9, אולי דברים ישתפרו...וגם איפה שקיצרה, בפועל איחורים
נחכה ל 26.9, אולי דברים ישתפרו...וגם איפה שקיצרה, בפועל איחורים
בעבר כשהיה את רכבות בסדרה 800 שסיימו באשקלון ורכבות בסדרה 200 שהמשיכו לבנימינה.נחכה ל 26.9, אולי דברים ישתפרו...
יש חדשות די מעודדות.נחכה ל 26.9, אולי דברים ישתפרו...
יש חדשות די מעודדות.
נפתחה קבוצת ווטסאפ לפני יומיים שלושה של תושבי האזור (הקבוצה נפתחה לדעתי על ידי מקס מורוגובסקי מ"תחבורה בדרך שלנו"). היו שם הרבה תכתובות ודרכי פעולה ונראה שהמאמצים נשאו פרי: ביום הראשון ברכבת ענו תשובות גנריות, לקוניות ולא קשורות. ביום השני אמרו שזה זמני וזה בגלל המלחמה והמשך עבודות החישמול לבאר שבע והוסיפו רכבת אחת בודדה ביום לכל כיוון. והיום הם כבר התחילו להישבר והוסיפו עוד 5 רכבות בכל כיוון בשעות השפל, החל ממחר!
הפיתרון חלקי משתי סיבות:
א. הוא כרגע נותן מענה רק מהבוקר ועד 17:00. מ 17:00 זה עדיין רכבת אחת בשעה.
ב. הפיתרון הוא רק עבור יוספטל וחולון וולפסון. בצומת חולון ובקוממיות עדיין רכבת אחת בשעה בשפל.
אני מציע לכל מי שחשוב לו (אפילו אם הוא אינו תושב האזור) להצטרף לקבוצה. יש שם לינק לשליחת מיילים לכל הגורמים הרלוונטיים (פניות הציבור, מנכ"ל הרכבת, שרת התחבורה ועוד). נשלחו עשרות מיילים וזה כנראה עשה את שלו. הנה הלינק לקבוצת הווטסאפ ושם יש את הלינק למיילים. הקבוצה שקטה ומאוד מעניין מה שקורה שם לטעמי. לדברי האנשים שם, ככל שיישלחו מיילים נוספים כך יש סיכוי שברכבת יקשיבו עוד ויבטלו את הגזרה לגמרי.
מה שמעניין, וזה יותר ברמת הפורום ופחות ברמה של המשתמש הממוצע, זה איך מימשו את השיפור מבלי להפר את ההבטחה הפוליטית לתושבי הנגב המערבי שתהיה להם רכבת מהירה... אז מסתבר שכדי לעשות את זה, לא הוסיפו, כמו שהצעתי, רכבות מסדרת 300 (פרט לאחת בבוקר ואחת אחה"צ) אלא קיצרו זמני נסיעה מיותרים בקטע שבין אשדוד למשה דיין. זה רק מראה את מה שאנחנו כל הזמן טוענים פה בפורום @Ccyclist ואני, ועוד הרבה חברים בפורום, שברכבת לא עשו התאמות לחישמול ועדיין זוחלים במהירות של רכבות דיזל. השיפור נעשה כך שבין אשדוד למשה דיין קיצרו 4 דקות, וזה איפשר את שתי העצירות הנוספות ביוספטל ווולפסון.
יש בסיס טוב לקוות שהמשך הלחץ יניב עוד פירות והם ימשיכו עם ביטול הגזירה בהדרגה. מעניין איך יממשו את שאר השיפורים...
מה שמלמד אותנו שאסור לשתוקיש חדשות די מעודדות.
נפתחה קבוצת ווטסאפ לפני יומיים שלושה של תושבי האזור (הקבוצה נפתחה לדעתי על ידי מקס מורוגובסקי מ"תחבורה בדרך שלנו"). היו שם הרבה תכתובות ודרכי פעולה ונראה שהמאמצים נשאו פרי: ביום הראשון ברכבת ענו תשובות גנריות, לקוניות ולא קשורות. ביום השני אמרו שזה זמני וזה בגלל המלחמה והמשך עבודות החישמול לבאר שבע והוסיפו רכבת אחת בודדה ביום לכל כיוון. והיום הם כבר התחילו להישבר והוסיפו עוד 5 רכבות בכל כיוון בשעות השפל, החל ממחר!
הפיתרון חלקי משתי סיבות:
א. הוא כרגע נותן מענה רק מהבוקר ועד 17:00. מ 17:00 זה עדיין רכבת אחת בשעה.
ב. הפיתרון הוא רק עבור יוספטל וחולון וולפסון. בצומת חולון ובקוממיות עדיין רכבת אחת בשעה בשפל.
אני מציע לכל מי שחשוב לו (אפילו אם הוא אינו תושב האזור) להצטרף לקבוצה. יש שם לינק לשליחת מיילים לכל הגורמים הרלוונטיים (פניות הציבור, מנכ"ל הרכבת, שרת התחבורה ועוד). נשלחו עשרות מיילים וזה כנראה עשה את שלו. הנה הלינק לקבוצת הווטסאפ ושם יש את הלינק למיילים. הקבוצה שקטה ומאוד מעניין מה שקורה שם לטעמי. לדברי האנשים שם, ככל שיישלחו מיילים נוספים כך יש סיכוי שברכבת יקשיבו עוד ויבטלו את הגזרה לגמרי.
מה שמעניין, וזה יותר ברמת הפורום ופחות ברמה של המשתמש הממוצע, זה איך מימשו את השיפור מבלי להפר את ההבטחה הפוליטית לתושבי הנגב המערבי שתהיה להם רכבת מהירה... אז מסתבר שכדי לעשות את זה, לא הוסיפו, כמו שהצעתי, רכבות מסדרת 300 (פרט לאחת בבוקר ואחת אחה"צ) אלא קיצרו זמני נסיעה מיותרים בקטע שבין אשדוד למשה דיין. זה רק מראה את מה שאנחנו כל הזמן טוענים פה בפורום @Ccyclist ואני, ועוד הרבה חברים בפורום, שברכבת לא עשו התאמות לחישמול ועדיין זוחלים במהירות של רכבות דיזל. השיפור נעשה כך שבין אשדוד למשה דיין קיצרו 4 דקות, וזה איפשר את שתי העצירות הנוספות ביוספטל ווולפסון.
יש בסיס טוב לקוות שהמשך הלחץ יניב עוד פירות והם ימשיכו עם ביטול הגזירה בהדרגה. מעניין איך יממשו את שאר השיפורים...
דואגים לקו הנגב המערבי, ומזניחים את קו באר שבע - תל אביב המזרחי.
ולכן תושבי "בירת הנגב" צריכים לסבול?אני מניח שהם צריכים לחשמל מלוד ועד באר שבע.
המחסום הגדול בפני חישמול הקו לבאר שבע זו עיריית חיפה ויונה יהב חובב הדיזל שחזר לראשות העיר כעשור אחרי שניהל קמפיין הפחדה נגד חישמול המסילות. משום שהרכבות מבאר שבע מגיעות לצפון דרך חיפה - שנאת החישמול של יהב ואינטרסי הנדל"ן שהוא ייצג במאבקו דאז נגד חישמול המסילה הקיימת, כולל דרישות לשיקוע או להעברת הקו למקום מאד נידח נוסח מנהרות הכרמל, קל יותר לחשמל את קו הנגב המערבי ואולי גם לפתוח את המסילה המזרחית כמסילה מחושמלת מאשר להתעסק עם חיפה.
על הצד הטוב - בזמנו לא היו רכבות חשמליות בישראל, רק הרק"ל הירושלמית. כיום רוב הרשת הפרברית מחושמלת וקשה למכור לציבור שקרים על טכנולוגייה קיימת.
זה לא אידיאלי, ברורולכן תושבי "בירת הנגב" צריכים לסבול?
לא די בכך שיש רכבת אחת בשעה, נסיעה ארוכה מאוד, וביטלו את קו האוטובוס 380 שמגיע למתחם רכבת סבידור.
אולי בגלל שאין צורך. אתה רואה שהקווים לדרום נוסעים ריקים. כל עוד יש רכבת אנשים מעדיפים לנסוע בה מאשר באוטובוסים. גם 370 שפועל כל היום נוסע די ריק, ו-369 המיתולוגי כיום מתחיל להתמלא רק ביבנה. כל עוד הרכבת עובדת אנשים יעדיפו לנסוע בה מאשר באוטובוס.(בינתיים באמת מוזר למה לא מחזירים את 380)
לגבי 369- אמנם מתמלא ביבנה, אבל יש כמות לא רעה של אנשים גם לפני יבנה. ב370 מעולם לא נסעתי וראיתי אנשים שעולים עליו רק בשבתות שאז הוא כמובן מפוצץ בהיעדר רכבת.אולי בגלל שאין צורך. אתה רואה שהקווים לדרום נוסעים ריקים. כל עוד יש רכבת אנשים מעדיפים לנסוע בה מאשר באוטובוסים. גם 370 שפועל כל היום נוסע די ריק, ו-369 המיתולוגי כיום מתחיל להתמלא רק ביבנה. כל עוד הרכבת עובדת אנשים יעדיפו לנסוע בה מאשר באוטובוס.
אני מתבסס רק על "מר קו". שנותן נתונים על מספר נוסעים באוטובוס בכל רגע ביום חול (ללא שישי-מוצש). רואים שהמספרים באוטובוס חד ספרתיים ומתמלאים רק שמגיעים ליבנה. קיצור 369 לראשון לציון, יאפשר למשל לקצר את 367 לרחובות, ולבטל את 371. 370,380 הישירים מלאים רק מאוחר בשישי ובשבת כשאין רכבת.לגבי 369- אמנם מתמלא ביבנה, אבל יש כמות לא רעה של אנשים גם לפני יבנה. ב370 מעולם לא נסעתי וראיתי אנשים שעולים עליו רק בשבתות שאז הוא כמובן מפוצץ בהיעדר רכבת.
ולכן תושבי "בירת הנגב" צריכים לסבול?
לא די בכך שיש רכבת אחת בשעה, נסיעה ארוכה מאוד, וביטלו את קו האוטובוס 380 שמגיע למתחם רכבת סבידור.
אז כל מה שהם כתבו בדף הפייסבוק של רכת ישראל שהם מנסים לשפר את הלו"ז החדש ו"להיטיב עם תושבי חולון ובת ים" היה ניסיון לקנות זמן ושקט?התפרסם. עכשיו במקום 2 רכבות לשעה מבת ים תצא 1, למעט כמה נסיעות נוספות בבוקר ואחר הצהריים.
ראשי העיר הם לא יהלומים ולא קוסמיםאז כל מה שהם כתבו בדף הפייסבוק של רכת ישראל שהם מנסים לשפר את הלו"ז החדש ו"להיטיב עם תושבי חולון ובת ים" היה ניסיון לקנות זמן ושקט?
הצעתי להם בפוסט להפעיל רכבת מסדרת 300 גם בשעות השפל וככה לשמר את המצב של היום שבו יש 2 רכבות בשעה בשפל. כתבו לי שם תודה :-|
פשוט מצב אבסורדי ואני עדיין לא מבין איפה ראשי העיר של שתי הערים האלה, ולמה לא קמה כאן צעקה.
נכון, אבל יש להם השפעה, ושיחת טלפון שלהם לשרת התחבורה יכולה לעשות הרבה. אם רק היה אכפת להם כמובן. מניח שהם אפילו לא יודעים... הם הרי לא נוסעים בתח"צ.ראשי העיר הם לא יהלומים ולא קוסמים
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.