החשה ב OS46FX

אסף ו

New member
החשה ב OS46FX

יש לי מנוע OS46FX חדש שעבר הרצה ועכשיו הוא פועל מצויין בכל טווחי המצערת. הבעיה היחידה היא ההחשה שלו. בהרצה הוא החיש ממש לאט (לקח לו כמה שניות להגיע לפול) אבל מאחר שהוא היה בהרצה לא רציתי לשחק יותר מדיי עם סיכת האויר. עכשיו אני מנסה לכוון אותו שיחיש כמו שצריך. אחרי שכיוונתי קצת את סיכת האויר ההחשה השתפרה בהרבה אבל עדיין יש איזה שניה שתיים שלוקח למנוע להגיע לפול מנוע. הוא עולה ביציבות ולא מראה סימנים של חניקה בפתיחה מהירה של המצערת (כמו בהתחלה) אבל לוקח לו עדיין שניה שתיים להיפתח מלא. הקטע הוא שסגרתי את סיכת האויר ובשלב מסויים הסגירה של הסיכה כבר לא משפיעה וההחשה לא משתפרת (במשך משהו כמו 3/4 סיבוב של הסיכה ההחשה לא השתפרה בכלל) ואני לא רוצה לסגור את סיכת האויר יותר מדיי. למישהו יש רעיון? תודה אסף.
 
בדוק אם הקרבורטור נפתח מייד...

פעם נתקלתי במצב (שנבע מגמישות בקבל) שמרגע פתיחת המצערת,לקח כ 1-2 שניות לקרבורטור להפתח במלואו..
 

אסף ו

New member
הקרבורטור נפתח מיד

יש לי שם סרבו לא הכי מהיר אבל הוא נפתח מיד (פחות מחצי שניה הבדל בין הסטיק לקרבורטור)
 

hifly

New member
החשה במנוע

אם המנוע מאיץ למכסימום מהירות ללא סימני חניקה,שיעול,פשוט עזוב כרגע את סיכת האויר,המנוע חדש ועוד צריך"להפתח" תן לו לטוס בשקט ובעוד מספר שעות מנוע נסה לכוון עוד פעם את סיכת האויר. אמיר
 

eladab

New member
החשה ב OS 46 FX

לפעמים קורה שבבית שבו נמצאת הסיכת דלק יש סתימה בעקבות לכלוך שמצטבר. תפתח את הסיכה לגמרי ותיתן שפריץ עם המשאבה מהצינורית שמחוברת לבית הסיכה ותבדוק אם הדלק זורם בחופשיות, אם לא תנקה את זה עם פינצטה או שפיץ פלייר.
 

אסף ו

New member
לא הצטבר לכלוך

בקושי הספיק להצטבר שם אויר
המנוע חדש לחלוטין ואני בספק אם הוא מלוכלך... אני אסמוך על אמיר
תודה אסף.
 

eladab

New member
תגובה

ייתכן שמשום שהמנוע חדש הוא מאוד עשיר ולכן הוא מחיש לאט, זה קורה משום שהמנוע קשה לו לקבל במהרה כמות גדולה של דלק ולכן ההחשה איטית. תנסה לסגור סיכה במידה והוא עשיר ואם זה לא עוזר הכיוון של הסיכת אוויר איננו מכוןן אבל במידה ואתה נוגע בה תיזהר לא לפגוע בכיוון של הסרק.
 
למעלה