יש להדגיש שהתכנון הוא לקו מעין קו ירוק מקדים דרך תל אביבלא דרך הפורום שמעתי על זה
בגלל זה הייתי שמח לדעת, האם יש תכנון אמיתי של זה או שאלה סתם דיבורים.
ג'קי, במקרה הספציפי הזה כנראה יש הצדקה לקיצור 821אתה רוצה לקצר את כל המאספים
אבל אתה מתעלם מכל הנוסעים שמשתמשים בקווים הנ"ל.
רוב הנוסעים שמשתמשים בהם מעדיפים לסוע במאספים עד ליעדם ולא במהירים יותר ולהחליף לאוטובוס נוסף.
רק אנחנו חובבי האוטובוסים נהנים להחליף אוטובוסים כל הזמן.
סיבה אפשרית לאי-סימטריה של 627 ו-642 ויתר הדבריםצמצום הקווים הבינעירוניים בז'בוטינסקי זה צעד מתבקש ומחוייב
המציאות.
לגבי שבת - אני לא יודע אם יעשו את זה, אבל אין מניעה שבשבת הקו יסע מתל אביב ועד אליה. בעיית השבת לא צריכה למנוע את קיצור הקו בימי חול ובימי שישי.
גם את 921, 871 (נסיעה בודדת), 819 (אחת מתוך שלוש נסיעות מגיעה לת"א, השאר עד צומת רעננה) צריך לקצר לצומת רעננה.
צריך גם לקצר את הנסיעות של 561 ו 571, שמגיעות לת"א או יוצאות ממנה, לפתח תקוה ולהוסיף לקו 567 נסיעות מוקדמות ומאוחרות וכן להוסיף נסיעות לקווים 565 ו 570.
ולאור העובדה שקווים שונים צפויים לעבור מדרך בגין לרחוב המסגר, צריך לקצר גם את 641, 627, 642 לפתח תקוה (אגב אני לא מבין את אי הסימטריה בין 627 ל 642 ומדוע לא מאחדים אותם לקו אחד). אולי בכלל עדיף לבטל את 627 ו 642 ולהעביר את הנסיעות שלהם ל-625. מצורן וקדימה להוד השרון, פ"ת וציר ז'בוטינסקי ולהיפך אפשר ליסוע עם החלפה בצומת דרור או בצומת רעננה. מה שצריך בעתיד זה קו תדיר שיסע בין צורן וקדימה לבין צומת רעננה.
נדרש קיצור של 821, 921, 641 לצומת רעננה או לתחנה מרכזית פ"תהחל מה.11.1 קו 821 מקוצר לצומת רעננה מרכז, ומה יהיה בשבת?
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd...._=1429482582_d50c5ca1635623d78136302f5767ff90
מדובר כמובן בסימן לבאות, צמצום הקווים הנוסעים בציר ז'בוטינסקי, השירות להוד השרון בעיקר נפגע אם כי גם השירות בשבתות.
268 זה פיצול מ 68, כך שחלק מהנסיעות של 68 יעברו אליונדרש קיצור של 821, 921, 641 לצומת רעננה או לתחנה מרכזית פ"ת
וביטול חלופות הבוקר והלילה של 561,571 שמגיעות לתחמ"ת
הספקתי לענות לפני שערכת...268 זה פיצול מ 68, כך שחלק מהנסיעות של 68 יעברו אליו
268 הוא פשוט חלופה מהירה יותר של 68.
הארכת 69 לתמח"ת לא תוסיף קו בציר ז'בוטינסקי, כי 69 גם היום נוסע בז'בוטינסקי. היא תוסיף אוטובוסים בחלק הצפוני של דרך בגין וברחוב המסגר. אבל מצד שני רוב הנסיעות של 169 יבוטלו וישארו רק הנסיעות שמתחילות בגני תקוה. גם 251 יבוטל ויוריד 5 נסיעות בבוקר מז'בוטינסקי ומדרך בגין.
וצריך לזכור שללא קשר למכרזים, צפויים להיות שינויים בקווי דן בציר. קו 1 יתוגבר וקווים אחרים יצומצמו או אף יבוטלו.
כן הבנתי, וערכתי מהסיבה שהבנתי כבר שכנראההספקתי לענות לפני שערכת...
דווקא 68 כל הזמן נחשב לקו שלא ישתנה בעקבות קו 1כן הבנתי, וערכתי מהסיבה שהבנתי כבר שכנראה
יירדו נסיעות מ-68 לטובת 268 (למרות שהתכנית המקורית היתה לקצר אותו לצומת גהה בגלל קו 1, אבל זה לדעתי גרוע, וגם אני לא רואה שיעשו את זה כי קו 1 לא יוכל לקלוט את כל נוסעי 68)
מה שלא ברור לי זה ההארכה של 169 לתחמ"ת
כן, אבל תחבורה בדרך שלנו אמרו שמקימים מסוף בצומת גההדווקא 68 כל הזמן נחשב לקו שלא ישתנה בעקבות קו 1
ההארכה של 69 לתמח"ת דווקא טובה. היא מאפשרת להפוך את 169 לקו של גני תקווה ולהוציא אותו מגבעת שמואל ומתל השומר. 69 יסע כנראה דרך המסגר, כמו שנוסע 169, וכך יהווה בתל אביב תחליף ל-51 במקרה (הסביר) שיבוטל.
השינויים בעקבות ההפעלה של קו 1 צפויים בקווי דן ולא בקווים של "קווים" וטוב ש-68 ו 69, שיגיעו לתוך התחנה המרכזית, יפעלו במקביל לקו 1.
68 ו 69 אפילו לא נכללו בסקר הנוסעים שנערך בנובמבר-דצמבר האחרונים. נכללו בו רק קווים של דן.
היו דיבורים על הקמת מסוף וחניון חנה וסע אבל זה לא יצא לפועלכן, אבל תחבורה בדרך שלנו אמרו שמקימים מסוף בצומת גהה
לא הבנתי איפה יש שם מקום בכלל... וששם יסתיימו 68 ו-69
איפה רואים את תוצאות סקירת הנוסעים?היו דיבורים על הקמת מסוף וחניון חנה וסע אבל זה לא יצא לפועל
עם סיום העבודות על פורטל שנקר, בעוד 3 שנים, יהיו משני צידי הפורטל בז'בוטינסקי רציפים לאוטובוסים, אבל זה כנראה לא רלוונטי ל-68 ול-69.
הסיכויים היותר גבוהים הם שקווים של אפיקים ו-250 יקוצרו עד אזור מחלף גהה ושחלק מקווי פ"ת-ת"א ואולי גם קו 40 יבוטלו.
הנה רשימת הקווים שבוצעו בהם סקרי הנוסעים (זה יכול לרמוז משהו על הכוונות):
1, 18 (של בת ים), 25, 40, 42, 50, 51, 66, 70, 82, 125, 142, 166, 240.
לא רואים. משרד התחבורה לא מפרסם את התוצאותאיפה רואים את תוצאות סקירת הנוסעים?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.