החלפת פסיכולוג
קצת רקע כבר שנים מטופל בכדורים בהפרעה דו קוטבית רואה את אותה פסיכולוגית שעובדת במשרד של הפסיכיאטר פעם בשש שבועות מדובר באשה מבוגרת עם כוונות טובות אבל מאוד שתלטנית בשנה האחרונה שמתי לב שאני יוצא מהטיפול במצב יותר גרוע משבאתי לפני כמה פגישות הסברתי לה מה הבעיה והיא התנצלה אבל השיפור עדיין לא מספיק אני מת להפסיק לראות אותה אבל הבעיה א. לא נעים כבר שנים אני אצלה ב. היא באותו משרד עם הפסיכיאטר מה אני יגיד לו בלי להגיד משהוא שלילי עליה
קצת רקע כבר שנים מטופל בכדורים בהפרעה דו קוטבית רואה את אותה פסיכולוגית שעובדת במשרד של הפסיכיאטר פעם בשש שבועות מדובר באשה מבוגרת עם כוונות טובות אבל מאוד שתלטנית בשנה האחרונה שמתי לב שאני יוצא מהטיפול במצב יותר גרוע משבאתי לפני כמה פגישות הסברתי לה מה הבעיה והיא התנצלה אבל השיפור עדיין לא מספיק אני מת להפסיק לראות אותה אבל הבעיה א. לא נעים כבר שנים אני אצלה ב. היא באותו משרד עם הפסיכיאטר מה אני יגיד לו בלי להגיד משהוא שלילי עליה