אוקיי, אבל האופנוע נסע הרבה מאוד קילומטרים עד שמת..
סתם בתור תרגיל מחשבתי:
קח WRF חדש שבא כידוע עם שישה הילוכים ואגזוז שקט יחסית, תוציא מקופסת הקרטון ותרכיב את כל אביזרי הרישוי, תוריד כמה שיניים בגגש אחורי, רכך את המתלים כולל אפילו שסתום מחדש, תחליף את סכין הגילוח במושב נורמלי, תתקין מיכל דלק מוגדל (ראיתי שיש כזה לWRF למרות התצורה הייחודית שלו), שים מפה רגועה וחסכונית בדלק, צמיגי דו"ש ויאללה לסיבוב בעיר.
בשימוש כבישי אפשר גם בשקט לרווח את החלפות השמן והמנוע עדיין יחיה הרבה מאוד זמן.
לא מתאים למי שעושה חיפה ת"א על בסיס קבוע, אבל בשימוש פרוורי עם גיחות לטיולים למה לא?