החלפת מודם נזק

DenisF

New member
החלפת מודם נזק

שלום אז ככה, קרוב משפחה שלי התחבר לADSL לפני שנה בערך, ויש לו מודם אלקטל home ב'השאלה' מנזק. בזמן האחרון המוקדם מפעיל את עצמו מחדש הרבה, ובלי סיבה שנראית לעין. השאלה היא - האם הוא יכול לפנות לנז שיחליפו לו לeci או אלקטל 510 ללא תשלום? [אחרי הכל, המודם בהשאלה] תודה, \דניס.
 

orsh1

New member
המדריך המלא להלחלפת מודם בבזק

חייג 199 והסבר להם את הבעיה ושכנע אותם עם לא ילך לך ברר עם אתה בהיתחייבות לתקופת זמן עם כן צר לי עם לא עשה כך גש לבזק סטור ותגיד שאתה לא משלם שום 130 שח אתה לא מרוצה ואתה מעוניין להיתנתק תגיד שראית בעיתון או בכל כלי תיקשורת מיבצע יותר זול משלהם בסוף יבוא אלייך על 4 ותקבל גם מודם חדש מאיזה סוג שתירצה וגם חבילה יותר טובה וזכור כדאי להלחליף מודם צריך לדעת לאיים ולתת בראש עד שיתנו לך ותגיד להם 100 פעם אני מיתנתק ככה שהנציג שלהם יקבל חררא מימך מגיע לו לעומת מה שעובר עליייך
 

rafid1

Active member
מנהל
צעד חסר באלגוריתם -->

שלך - הוא לדווח על הבעיה ולרשום בתמיכת WOW ב 1800340340 . בנזקסטור - ניתן להפנות לרישומים שם .
 

mif74

New member
יהיה בסדר

א.בלי פאניקה ב. תתקשר לתמיכה של wow ותתאר את הבעיה. ג.כל תומך מתחיל שם וכל משתמש קצת וותיק בפורום הזה יודע שאלקטל זה סוס עבודה רציני ועושה לעצמו ריסטים רק לאחר נסיון הפיכה כושל לראוטר. ד.למזלך בזק לא יכולה להוכיח שניסיתה להפוך את המודם לראוטר (אלא אם כן אתה מספיק מטומטם כדי להודות בכך) וגם אין לה כח להתעסק עם השטויות האלה והתומך יגיד לך לגשת לכל חנות בזק סטור להחליף את המודם ושהוא רושם להם במחשב להחליף לך את המודם. ה.בחנות יחליפו לך את המודם לדגם שיש להם במלאי או 510 או ECI סביר להניח שיחליפו ל 510.
 

DenisF

New member
>>>

הבנאדם לא יודע מה זה icq, אתה באמת חושב שהוא ניסה לפרוץ את המודם? :)) תודה על התגובות, אני אמסור לו לעשות כך :) \דניס
 

dov98

New member
אני דווקא חושד --------->

שיש שם בעיות סנכרון ואין שום קשר למודם.
 

DenisF

New member
>>

יכול להיות שהמודם עושה רסט על דעת עצמו בגלל שהוא לא מסתנכרן?
 
אני זוכר שלפעמים לי זה היה קורה

שינסה לנתק את כל הטלפונים ולנסות עם פילטר ובלי. ושגם יבדקו לו את הקו וכל השטויות של בזק.. יכול להיות שהוא רחוק מדי מהמרכזיה ומזה זה נובע. או בעית תשתית בבית למשל השקע או הכבל טלפון (הכבל שמחבר את השקע לארון.. לכן כדאי גם לנסות בשקע אחר..)
 

DenisF

New member
כן >>>

קרה 3 פעמים בזמן שהייתי אצלו והתקנתי לו כמה windows updateים. סתם משום מקום המודם עשה רסט, לא נגענו בכבלים שלו, לא היה קצר - כלום. המודם סתם עשה רסט
 

rafid1

Active member
מנהל
חבל"ז - תחליף וזהו --->

בשביל מה משלמים 100 ש"ח לשנה ? ועופר - בדיקה עם ובלי פילטר ? זה חדש בשבילי...
 
-->

מה לא ידעת על זה? (כשמנתקים את כל הטלפונים..) ואני חושב שטעית כי אם היינו משלמים לשנה 100ש"ח אז..
 
למעלה