החלפת טיפול..?

numb77

New member
החלפת טיפול..?

היי.. אני נמצאת בטיפול במרפאת חרדה . אני מטופלת אצל פסיכולוגית, ופעם בחודש נפגשת עם הפסיכיאטרית.. לפני חודש דיברתי עם הפסיכיאטרית, ודיברנו על הפרעה מסויימת בשינה שיש לי, והיא הציעה לי טיפול בהיפנוזה.. אבל הבעיה היא שהיא אמרה לי שאי אפשר לשלב 2 טיפולים ביחד.. (גם היפנוזה וגם טיפול פסיכולוגי דינמי).. אז כדאי לי לוותר ולדחות בשלב זה את ההיפנוזה או את הטיפול הדינמי? אני מתה לעשות היפנוזה! אה, ואני חייבת תשובה בהקדם כי מחר אני נפגשת עם הפסיכיאטרית..
 

גרא.

New member
numb77,הטיפול בהיפנוזה,אם לזה את זקוקה,הוא

בדרך כלל קצר מועד.בעוד שהטיפול הדינמי יכול להמשך ולהמשך.עשי הפסקה בטיפול הזה,ונסי לעבור טיפול בהיפנוזה.אם את תוכלי לעשות את הטיפול הזה,שכן יש מגבלות מסוימות,גם לא כל אדם הוא סוגסטיבילי.את תגיעי לכך תוכלי לעבור חוויה מדהימה תוך כדי הטיפול הממוקד בהפרעה בשינה.
 
למעלה