החלפת טיפול..?
היי.. אני נמצאת בטיפול במרפאת חרדה . אני מטופלת אצל פסיכולוגית, ופעם בחודש נפגשת עם הפסיכיאטרית.. לפני חודש דיברתי עם הפסיכיאטרית, ודיברנו על הפרעה מסויימת בשינה שיש לי, והיא הציעה לי טיפול בהיפנוזה.. אבל הבעיה היא שהיא אמרה לי שאי אפשר לשלב 2 טיפולים ביחד.. (גם היפנוזה וגם טיפול פסיכולוגי דינמי).. אז כדאי לי לוותר ולדחות בשלב זה את ההיפנוזה או את הטיפול הדינמי? אני מתה לעשות היפנוזה! אה, ואני חייבת תשובה בהקדם כי מחר אני נפגשת עם הפסיכיאטרית..
היי.. אני נמצאת בטיפול במרפאת חרדה . אני מטופלת אצל פסיכולוגית, ופעם בחודש נפגשת עם הפסיכיאטרית.. לפני חודש דיברתי עם הפסיכיאטרית, ודיברנו על הפרעה מסויימת בשינה שיש לי, והיא הציעה לי טיפול בהיפנוזה.. אבל הבעיה היא שהיא אמרה לי שאי אפשר לשלב 2 טיפולים ביחד.. (גם היפנוזה וגם טיפול פסיכולוגי דינמי).. אז כדאי לי לוותר ולדחות בשלב זה את ההיפנוזה או את הטיפול הדינמי? אני מתה לעשות היפנוזה! אה, ואני חייבת תשובה בהקדם כי מחר אני נפגשת עם הפסיכיאטרית..