החלפת איכסטה ל-XP
אני רוצה לקנות נייד ורוצה לדעת אם אפשר לקנות אותו - ולשלוח אותו או לא לגשת למעבדה של אחת החברות שיחליפו את מערכת ההפעלהללא תשלום נוסף על מחיר המחשב אמרו לי שאפשרי בHP לעשות את זה לדוגמא - לקנות מחשב, לא לעשות לו אקטיבציה, לגשת למעבדה ושם מחליפים לך ל-XP. מישהו מכיר \ התנסה עם חברה שעושה שמציעה דבר כזה ?
אני רוצה לקנות נייד ורוצה לדעת אם אפשר לקנות אותו - ולשלוח אותו או לא לגשת למעבדה של אחת החברות שיחליפו את מערכת ההפעלהללא תשלום נוסף על מחיר המחשב אמרו לי שאפשרי בHP לעשות את זה לדוגמא - לקנות מחשב, לא לעשות לו אקטיבציה, לגשת למעבדה ושם מחליפים לך ל-XP. מישהו מכיר \ התנסה עם חברה שעושה שמציעה דבר כזה ?