החלפתי בת זוג לקראת השנה החדשה ו..אין הבדל !!

NOAMI4U

New member
החלפתי בת זוג לקראת השנה החדשה ו..אין הבדל !!

קורה לי משהו מוזר. ואולי בעצם זה לא מוזר בכלל. ערב החג, או סופה"ש, השד יודע כבר מתי זה היה בדיוק. נפרדתי מהחברה הקודמת שלי. זאת אומרת , לא בדיוק "נפרדתי". סיימתי שיחת טלפון איתה. סתם שיחה רגילה ללא בשורות מיוחדות, הנחתי את השפורפרת והרגשתי שעבר לי ממנה, לא שנאמר שם משהו מיוחד שעלול היה להוליד תחושה וודאית כזאת - סתם שיחה, אבל אני ידעתי היטב שאני לא מתכוון לצלצל אליה שוב ובוודאי שלא לראות אותה. וכך זה כבר נמשך איזה שבוע שבועיים, אח"כ פגשתי מישהי נחמדה ולא עברו יומיים ועברנו לגור יחד. כל הסיפור הזה הוא טריוויאלי לחלוטין שהרי ממילא אני לא מאמין ב"אהבה" , והדבר היחיד שאני יודע לגבי "אהבה" זה שבקיץ אני אוהב נשים עם חזה גדול, ובחורף - להיפך.בסופו של דבר זה בסה"כ נשים. לא יותר מזה. ולא צריך לעשות מזה ענין גדול. וכבר פסק מי שפסק: ש"עוד קוס פחות קוס - מה זה כבר משנה. כולן אותו דבר". הענין הוא אחר. אני לא מרגיש כל הבדל בין החברה הקודמת שלי לזו החדשה. לפעמים אני אפילו מחליף את שמותיהן. לפעמים נדמה לי שאם תיפתח הדלת ותיכנס החברה הקודמת שלי ממש לא אחוש הבדל כלשהו. אני לא יודע אם למישהו מכם היתה פעם תחושה כזאת, אבל אם יש משהו וודאי בעיני כמו, נאמר זריחת השמש בבוקר,הרי זו התחושה הזאת שזו או הקודמת, או אולי תהיה מי שתהיה - בסופו של דבר - אין הבדל. לא הייתי טורח כמובן לספר את הסיפור הפרט הזה שלי לולא הקריאה החוזרת ונשנית בפורומים כאן העוסקים ביחסים בין גברים נשים, היכרויות-פרידות ובעיקר כל "שיברון הלב והיסורים" המתלווים לכך - והנה אני בכלל לא יודע מה זה. אצלי הן באות- הולכות ועולם כמנהגו נוהג. יש למישהו/י הסבר לזה ?
 

3 ח

New member
כן, יש הסבר פשוט

שוביניזם גורם לאלצהיימר.
 
עושה רושם כי הכל

טפל ומחוסר טעם בעיניך....היום זו, מחר ההיא...בעצם כולן אותו הדבר עבורך....קצת מזעזע ולקוי הייתי חושבת.... יחד עם זאת אולי עליך לעשות סדר במגירות הפנימיות בקופסה שלך...(כן ההיא ששם למעלה)...לזרוק את כל המיותר...לתייק ולקטלג מה בדיוק אתה רוצה,,,ואיך הייתי רוצה שזה יקרה.... ואז....אולי באמת תגיע אותה אחת שתסחרר את ראשך...אותה לא תצליח להחליף, היא תהייה מיוחדת היה בטוח....:)
 

my sunshine

New member
כאילו,

מכל הסיפור שלך, לא נראה לך משהו לא תקין, רק שהן "אותו הדבר" בשבילך? וזה שלא "נפרדת" אלא רק הפסקת להתקשר? מוזר. בחיי.
 
מה?

מה מוזר לך? זה NOAMI4U...מה מוזר לך עדיין אצלו?
 

אטיוד5

Active member
סיפור יפה

המשך כך. אתה משעשע אותי. לגבי החורף והקיץ ונשים, רציתי גם לשאול אותך, אולי במקרה שמת לב, זה נכון שבחורף רטוב ובקיץ יבש?
 

מנור9

New member
אתה משדר התנשאות שאינה במקומה

המדע וגם החיים הוכיחו שאשה עולה על הגבר בהרבה תחומים. אם נתייחס לתחומי העניין שלי, נשים עמידות במצבי לחץ, האינטואיציות שלהן טובות יותר ויש בסיס איתן לאימרה הידועה - מאחורי כל גבר מצליח עומדת אשה חזקה. הן עמידות גם בפני מחלות גבריות קלאסיות כמו טרשת עורקים (בגיל הפוריות). הסיבה האבולוציונית לעמידות הנשית היא תפקידה המשמעותי להמשך המין האנושי בטבע מול "תרומה צנועה" של הגבר. כך שאני חושד שהדברים שאתה כותב הם תחליף די טוב להתמודות עם אשה חזקה בחיים.
 

i r i s s

New member
כשהבן-אדם לא רואה אף אחד ממטר

אלא רק את עצמו - אז ברור שכל אחת נראית לו אותו דבר. הרי בכל מה שיעמוד מולו - תמיד תשתקף דמותו העצמית האחת היחידה... אני לא מכירה אותך, כי אני ממש חדשה פה - אבל כך נראה לי. צריך קצת הקשבה והסתכלות החוצה כדי להבדיל בין האנשים השונים המסתובבים סביבך, ולא כל אחד מסוגל לזה.
 

NOAMI4U

New member
מוזרה מעט הלוגיקה המטורללת שלך

אם, כדבריך את "לא מכירה אותי " תמהני מנין הגעת למסקנות הנמהרות שאני "לא רואה אף אחד ממטר אלא רק את עצמי " ?
 

i r i s s

New member
עכשיו אני כבר יכולה להגיד עליך

שלפחות בהבנת הנקרא אתה לא ממש מצטיין... וזה קשור גם ליכולת הקשבה. אם תקרא שוב את ההודעה שלי תראה שאני מדברת על בן-אדם כללי, לא עליך ספציפית, ובגלל זה גם טרחתי להדגיש שאני לא מכירה אותך. חשבתי שתבין שהכוונה שזה לא מכוון ספציפית אליך - כי אני לא מכירה אותך. עכשיו אני קצת מתחילה להכיר. והנה ההוכחה - גם משפט כללי שכתבתי - אתה מתייחס כאילו דיברתי באופן אישי עליך. אז יש לי חדשות בשבילך: לא כל העולם סובב סביבך, ויש עוד אנשים אחרים בעולם שאינם אתה. כל מה שאמרתי, ואנסה להבהיר זאת שוב, אולי תצליח לקרוא בלי להיות מרוכז לגמרי בעצמך, הוא שמי שחושב שכל בחורה שנמצאת איתו זהה לכל קודמותיה, כנראה שלא באמת רואה אותה. אני מצאתי שכל בן-אדם כל כך שונה מבן-אדם אחר, וגם אם מוצאים תכונה אחת דומה, לעולם זה לא משליך על תכונות אחרות. כך שהכרות של כל אדם בפני עצמו - זה להכיר עולם ומלואו, שאף פעם איננו זהה לאף אחד אחר.
 

בדד1

New member
הוא חזר!

ומצא לעצמו קהל חדש(לפחות בחלקו) השובניסט הגדול של תפוז מחפש לעצמו קהל חדש להביע בפניו את דעותיו המעוותות אולי אזכיר קצת את דעותיך על גרושות ויש עוד מבחר גדול אגב היכן היא האתיופית עם עור השיש? ולמה נראה לי שאתה בודד (ומתוסכל)עוד יותר מהניק שלי?
 

NOAMI4U

New member
יותר משיש שם דיעה על :גרושות"

הרי יש שם דיעה על זיבורית גברית מהסוג הנלוז שלך.
 

בדד1

New member
וגם אם הסוג שלי הוא כזה

עדיין נראה לי שהוא עדיף על שלך ובהתיחסו לבנות החמישים נשא דברו "הגבר" אגב שימוש במילים "גבוהות" לא מראה בהכרח על חכמה גדולה לפעמים הוא רק חושף סוג של רגשי נחיתות
 

NOAMI4U

New member
אין כמו שידור חוזר להעלאת הרייטינג

רוב תודות בלעם. - אין כמו שידור חוזר להעלאת הרייטינג. תעשה מאמץ למצוא עוד . רמז - יש גם ב- ynet
 
למעלה