החלטתי לשפוך קצת...

אורושי

New member
החלטתי לשפוך קצת...

אני כבר שבוע מכורה לפורום, בודקת כל כמה שעות אם התעדכן משהו.וגם אני כבר כמה זמן בבאסה ואחרי שראיתי איזה בנות נהדרות יש כאן ואיזה תמיכה החלטתי לשפוך קצת... אז ככה, סיימתי תואר במדעי המחשב באוניברסיטה ואני כבר מספטמבר מחפשת עבודה ולא מצאתי. חוצמזה יש לי ילד מתוק, עוד חודש בן שנתיים ונראה לי שהוא זקוק לאח\ות. אז הפסקתי לקחת גלולות בנובמבר אבל לא ממש ניסיתי להיכנס להריון,כי צריך למצוא קודם עבודה לא?. והנה החודש החלטתי שאני לא רוצה הפרש כל כך גדול לילד הבא ונכנסתי למשטר יום כן-יום לא והייתי בטוחה שאני אכנס להריון. בים רביעי יש לי יום הולדת וכל כך רציתי שתי מתנות- עבודה ותינוק. אף אחד לא הזמין אותי לראיון וההקדמות למחזור כבר הגיעו. מה יהיה?
 

כתומה30

New member
ברוכה הבאה../images/Emo140.gif

ומאחלת לך שתתקדמי בשתי ה"חזיתות"... יש פה כל מיני מאמרים על חלון הפוריות וזיהוי הביוץ, אם עוד לא קראת אולי זה יעזור לך. בהצלחה ואל תתיאשי
 
../images/Emo24.gifזה המקום לשפוך../images/Emo8.gif

כן הפורום שלנו ממכר......אין לי כבר חיי חברה
יש משפט שמסתובב כאן בפורום שאומר-תתכנני היריון כאילו את לא מחפשת עבודה ותחפשי עבודה כאילו את לא מתכננת היריון. אני פעלתי לפי הנוסחא הזו ובינתיים יש לי עבודה,היריון יהיה בקרוב. נכנסת להיריון בעבר,אין סיבה שלא תיכנסי שוב ,אם את רוצה בקרוב,הייתי ממליצה לך אולי להוסיף ל"עשיית המצווה" יום כן יום לא,אולי גם את שיטת חום השחר ו/או מעקב אחרי הפרשות.פרטים יש בטאג-ליינס למעלה . חוץ מזה יש גם את החודש הבא לא??? אז לא להתיאש(בשני המישורים)
 

מ ט ר נ ה

New member
../images/Emo24.gif

זה בסדר להרגיש רע, אפילו שזה רק החודש הראשון. התאכזבת, כי נורא קיווית שזה יקרה. אבל אל דאגה, זה יקרה בחודשים הבאים, תאמיני בזה! בהצלחה!
 
תאמיני לי אני באותו מצב..

אני כבר הרבה זמן מחפשת עבודה ולא מוצאת, כבר התייאשתי, יש לי ילדה חמודה שהיא עוד מעט בת 3 ואני מנסה להיכנס להריון כבר כמה חודשים, גם כי לא רציתי שיהיה הפרש גדול. ואני יודעת שזה קשה לחפש עבודה, במיוחד במצב של היום והיו הרבה ראיונות ששאלו אותי על הילדה ובת כמה היא ובגלל זה לא קיבלו אותי כי אם יש להם עוד 50 מועמדים למשרה אז למה שיקחו אותי? למרות שזאת חוצפה וזו לא סיבה לא לקבל אותי לעבודה. אה, ודרך אגב גם לי יש תואר.
 
ממליצה בחום לגשת לחברת כוח אדם כמו

שאני עשיתי ומבלי להתבייש תשחקו אותה ותשמרו לעצמכן את הרצונות ההריוניים שלכן אני לדוגמא עכשיו לא לחוצה להיכנס להריון כי אני רוצה לפחות לסיים את ההמתנה של חברת כ"א אבל ברגע שזה יגמר אני ישר ממשיכה בנסיונות ואם במקרה יצא שנהיה בהריון אז אדרבה מצויין ואפילו מעולה ואף אחד לא צריך לדעת עד חודש חמישי
אז אל תדאגו בסוף הכל מסתדר מכל הבחינות
וברכה הבאה כמובן
 

אורושי

New member
תודה רבה

על התמיכה אתן ממש חמודות. ורציתי להוסיף שבעלי הולך ללמוד שנה הבאה כך שעול הפרנסה נופל עלי ואני לא יכולה להרשות לעצמי עוד שנה בבית... (מעבר לזה שאני רוצה לעבוד כדי למצות את עצמי ולהוכיח לעצמי שגם אני מסוגלת!)
 

אור יום

New member
את מסוגלת - כולנו מסוגלות !!!!

לעיתים הכל נראה כל כך בעיתי וקשה - כי לא מסתדר דבר ולא מקבלים את מה שרוצים אבל שום דבר לא עומד במקום ושינויים מתרחשים כך שאני בטוחה שתמצאי עבודה ובעזרת השם תכנסי להריון והכל יהיה בסדר- ובפרספקטיבה של הזמן תראי שהכל יהיה טוב...ויותר מכך... מעבר לכך אני מאמינה שבכל אחת מאיתנו ישנו פוטנציאל עצום כישורים כישרונות יכולות מיומנויות שאת חלקנם אנחנו אפילו לא מכירות. כל אחת צריכה להאמין בעצמה, ביכולות שלה- ויותר מכך גם לשדר את זה לסביבה כי החיים יכולים להיו כמו מראה - מה שנשדר לעולם נקבל בחזרה. (גם אם המשפט הזה נשמע קצת בנאלי- הוא עובד..) אז קצת אופטימיות והרבה חיוך.. אם נחייך אל העולם הוא יחייך אלינו.. יהיה בסדר.. ותמיד מותר להוציא קיטור ולא לשמור בבוקר..זה מאוד חשוב..
 

dandun31

New member
ברוכה הבאה../images/Emo20.gif

זה בדיוק המקום לשפוך את כל אשר על ליבך. זה לא קל אבל הרבה יותר נסבל עם התמיכה של הבנות פה... ובאשר למה שכתבת, אני בטוחה שברגע שדבר אחד מתוך השניים יסתדר, הדבר שני ייראה פתאום פחות נורא. אולי כדאי שתתיחסי אל שתי "הבעיות" בנפרד. הרבה יותר קל לטפל בחזית אחת מאשר בשתיים בו זמנית... בהצלחה ולהשתמע
 

liat129

New member
הי חמודה.. קודם כל מזל טוב

ליומולדת מחר
וגם אם לא קיבלת בדיוק את המתנות שרצית, תשתדלי להנות.. זה יומולדת שלך!
לגבי ההריון אני בדעה שלא צריך לקבוע דד ליין, הילד יגיע מתי שהא ירצה, לא מתי שיבוא לנו .. וכן, זה לוקח זמן, דורש סבלנות ולפעמים מאכזב, אבל בדיוק בשביל זה יש את הפורום שלנו
. פה תמיד יבינו אותך
בנוגע לעבודה - אני מבינה אותך, זה ממש לא קל ולכל מי שאני מכירה לקח המון זמן למצוא עבודה. נכון שזה מעייף ומייאש לפעמים..אבל בסוף זה גם יגיע. לדברים יש לרב נטייה להסתדר על הצד הטוב ביותר.. אז אל תתיאשי..
. וכמובן - ברוכה הבאה!
 
יהיה בסדר...../images/Emo24.gif../images/Emo24.gif

אני יודעת שזה מעצבן לשמוע אבל..זה נכון. הכל יבוא בזמנו. קשה למצוא עבודה ומסתבר שגם לא קל להיכנס להריון אבל בסוף שניהם יבואו. בינתיי קבלי עידודים ומלא
 

dana181

New member
בהצלחה !! מקווה שתמצאי עבודה מהר

ושתכנסי להריון תקין ומשעמם מהר בכל האפשר! אני גם חושבת שזה המקום הנכן לשפוך את ה
 

תמרי30

New member
גם אני חדשה כאן ../images/Emo13.gif

(יומיים בערך , למרות שהצצתי בעבר כמה פעמים) קודם כל מזל טוב ליום ההולדת ואל תדאגי ההריון והעבודה יגיעו ... סבלנות הכל מסתדר בסופו של דבר (למרות שלי למשל אין בכלל סבלנות ואני מצפה שהכל יקרה בין רגע)
 
למעלה