החלטתי לצאת מהארון
ארוך

אפרת12

New member
ההחלטה שלך אמיצה ומעוררת הערכה

צריך הרבה אומץ בכדי לצאת בהצהרה כזו, ובטח-ובטח להסתכל החוצה ולהציע עזרה לאחרות. נשתדל לתת לך פה את כל העזרה בארגון מסגרת תמיכה.
 

חושחושה

New member
כל הכבוד לך, כל כך מכירה את מה

שאת מתארת, בעוד שבועיים בני יהיה בן שנתיים..... ועדין לפעמים אני מזהה אצלי שרידים של הדיכאון שתקף אותי מאוד קשה אחרי הלידה שלו, אז תבורכי על היוזמה, ואני מקווה שכל יעשה יותר יותר קל בהמשך!
 

אנידס

New member
אין מילים, כל הכבוד על היוזמה ועל

העובדה שלא הנחת לעניין להתדרדר. יש מספר דרכים בה את יכולה להקים מעגל תומך: 1. באופן וירטואלי באינטרנט (אתר, פורום, קומונה). 2. באמצעות פניה למתנ"סים בהצעה להקים מסגרת לנשים בדיכאון. 3. אפשר לנסות בטיפת חלב, אולי הם יוכלו לספק גם מומחה בתחום שיוכל לעזור להקים מסגרת מעין זו. ישר כוח ובהצלחה.
 

isidora

New member
כל הכבוד לך על ההתמודדות והאומץ

להיחשף. כל כך חשוב בשביל כל אישה (ובשביל כל הסובבים אותה) לדעת ולזהות כדי לא לפספס חלילה ולהושיט את מירב העזרה.
 

שיפסלה

New member
כל הכבוד על היוזמה והאומץ../images/Emo140.gif

אני לא מכירה את הנושא (למזלי) אבל רוצה לשאול שאלה מנחה: נניח שיש בחורה שכבר ילדה והיא נכנסת לדיכאון. כמה זמן יקח לה/למשפחה לזהות שזו לא תחושה חולפת של יום יומיים אלא משהו שצריך לטפל בו? אם זה משהו שכבר בבית החולים היולדת (או בני משפחתה או הצוות הרפואי) יכולה לזהות אז אולי את צריכה לפרסם את עצמך/קבוצת התמיכה במחלקת יולדות. טיפת חלב גם נראה לי מקום שצריך לפרסם בו. אולי אפילו פורום הריון.
 

yaelia

New member
הרבה אומץ צריך

כדי להודות ולהתמודד. אני מכירה דיכאון מצד אחר שלו, ודווקא לא דיכאון שלאחר לידה, אבל אני מכירה את קשר השתיקה שסביב דיכאון ואת התסכול וחוסר האונים של מי שסובלת מדיכאון ושל סביבתה הקרובה. אני אשמח לעזור בכל מה שאוכל אם תצטרכי. יעל
 

T noki

New member
../images/Emo45.gif כל הכבוד לך על האומץ והכנות

צריך להיות בן אדם מיוחד כדי להחשף ככה, עם כל הסטיגמות (הלא מוצדקות כמובן) שיש לבעית הדיכאון אחרי לידה. אני בטוחה שתוכלי לעזור רבות לנשים עם אותה הבעיה, אולי להקים קבוצת תמיכה ועזרה הדדית.אפילו חשיפת הבעיה בגלוי בפורום כבר מסירה הרבה מהסטיגמה ויכולה לעזור, גם אם למישהי אחת, שתעשה חיפוש בנושא בעתיד או עכשיו. רואים כמה את חזקה עכשיו ויש בך את הכוחות ואת האישיות המיוחדת כדי לעשות את זה בהצלחה. אני לא מכירה כרגע אף אחת, אבל יודעת שהבעיה לא נדירה, פשוט לא מפרסמים אותה, מהסיבות שהזכרת. מאחלת לך בהצלחה ורק טוב!
 
למעלה