החלטות בחיים

deep ocean

New member
../images/Emo19.gif ../images/Emo108.gif ../images/Emo28.gif ../images/Emo118.gif כן!!!

כיף לקרוא שאנשים מצליחים לשנות את חייהם!!!!! כיף לקרוא שאת משנה את חייך!!!!
 
החלטות

אכן כל היום אני עסוקה בהחלטות ותיכנונים... ההחלטה האחרונה שביצעתי היתה לפני שלושה ימים... לפני כמה חודשים פנו אליי ממקום מסוים בהצעה מפתה...הלכתי לפגישה והאמת? משהו שם הריח לי לא כ"כ טוב...חזרתי הביתה והאכזבה ניכרה על פניי...בכל אופן- מאותה חברה חיזרו אחריי במשך חודש!!! חודש של טלפונים כל יום...הזמנות מפתות ...ממש חיזור שלם. התלבטתי והתבלטתי, ולבסוף החלטתי ללכת על זה- אולי זו הזדמנות בכל זאת לצאת קצת מהתחום שלי... בכל אופן- הסתבר לי ששם מסריח בדיוק כפי שחשתי בפגישה הראשונה (אתם רואים? אינטואיציות!). מדובר בחברה בעלת שם! מוכרת ומפורסמת! בעל החברה- אדם ידוע ומוכר אף הבטיח שידאג לי אישית!!! הוא אפילו נתן לי את הנייד שלו ואת המספר שלו בבית!!! ובכל זאת- לפני שלושה ימים - חתכתי איתם. והאמת? יותר טוב לי! חבל שלא הלכתי עם התחושות שלי מהתחלה...היאנטואיציה הראשונית שלי היתה כנראה הנכונה...
 

deep ocean

New member
מסדרת את החדר ../images/Emo45.gif

יופי!!! אינטואיציות....כן....כדאי להקשיב להן. אגב, אני גם מחפשת עבודה, וראיתי כמה הצעות מעניינות בעיתון העיר. הסתכלת שם?
 
המממ....לא הסתכלתי האמת

ואני בכלל לא יודעת במה אני רוצה לעסוק...ואם יהיה לי כוח להתמיד (בעיה רצינית שלי- אני משתעממת במהירות)....ובכלל רגע בא לי לעזוב את הארץ ורגע לא....מה שנקרא- לא מוצאת את עצמי...למרות שאת עצמי כן מצאתי...עשיתי הרי עבודה פנימית עמוקה בשנים האחרונות ולמרות זאת אני לא מוצאת את עצמי מבחינה מקצועית...כ"כ מעצבן...אין לי אפילו איזה תינוק שישמש לי אמתלה ללמה אני לא עושה עם עצמי כלום
כל דבר נורא בא לי ואני מתלהבת ואז פתאום יורדת לי ההתלהבות במהרה (לצערי נכון גם לגבי גברים.....) הצילו!
 
למעלה