החלטות
אכן כל היום אני עסוקה בהחלטות ותיכנונים... ההחלטה האחרונה שביצעתי היתה לפני שלושה ימים... לפני כמה חודשים פנו אליי ממקום מסוים בהצעה מפתה...הלכתי לפגישה והאמת? משהו שם הריח לי לא כ"כ טוב...חזרתי הביתה והאכזבה ניכרה על פניי...בכל אופן- מאותה חברה חיזרו אחריי במשך חודש!!! חודש של טלפונים כל יום...הזמנות מפתות ...ממש חיזור שלם. התלבטתי והתבלטתי, ולבסוף החלטתי ללכת על זה- אולי זו הזדמנות בכל זאת לצאת קצת מהתחום שלי... בכל אופן- הסתבר לי ששם מסריח בדיוק כפי שחשתי בפגישה הראשונה (אתם רואים? אינטואיציות!). מדובר בחברה בעלת שם! מוכרת ומפורסמת! בעל החברה- אדם ידוע ומוכר אף הבטיח שידאג לי אישית!!! הוא אפילו נתן לי את הנייד שלו ואת המספר שלו בבית!!! ובכל זאת- לפני שלושה ימים - חתכתי איתם. והאמת? יותר טוב לי! חבל שלא הלכתי עם התחושות שלי מהתחלה...היאנטואיציה הראשונית שלי היתה כנראה הנכונה...