החיפזון מן ה...

Brazen

New member
החיפזון מן ה...../images/Emo5.gif

נסעתי לי לתומי בכלוב הפח הקטן והכחול של ההורים, כן כן, זה אומנם משעמם אבל תנסו אתם לסחוב קניות על EN בלי תיקים. עמדתי לי במעין פקקון שכזה, כשלפתע אני שומע מאחור נהימה עמוקה ומאיימת של מנוע 50 סמ"ק... לפני שאפילו הספקתי להסתכל עקף אותי אפריליה RACING 50 במהירות של לפחות 60, שימו לב שהפקק עמד והוא פשוט ניווט בין פחנועים... אותו בחור בן 16 עם משאלת מוות הגיע לראש הפקק ונעמד... חשבתי לעצמי, כמה חבל על כל הילדים האלה שעושים דאווינים, רק שלא יקרה לו משהו... כנראה שמישהו שמע אותי... הרמזור נהייה ירוק... שתי מכוניות לפני היה אוטובוס, שחסם לי את המתרחש, אבל שמעתי את זעקתו של האפריליה בעוד הילדון עושה דראג רייס עם איזה קימקו חמישים שרכוב עליו פנסיונר... המשכתי ליסוע ובערך מאה מטר אחרי הרמזור לפתע נעצרה התנועה ולמרות האוטובוס שהסתיר לי את הכביש ראיתי אנשים בצד הכביש מתקהלים עם מבטים של "LET´S ALL WATCH THE TRAIN WRECK" כעבור כמה רגעים ראיתי את רוכב האפריליה מגלגל בצליעה משהו את האופנוע למדרכה ומתחיל לצעוק על איזה נהג שגם עצר... מה שקרה, למרות שאין לי מושג מה קרה, אני מאמין שהייה באשמת האפריליה... זה לא המקרה היחיד, לפני יומיים רכבתי על איילון בבוקר, נוסע לאט על השוליים רק כהתנועה עוצרת. כשאני רכבתי בתוך הפקק עקף אותי רוכב שנסע לפחות 100 על השוליים... אין לי הרבה פואנטה, אבל יש לי הרגשה, שרק אולי, חלק -גדול- מהרוכבים שנהרגים זה רק באשמתם, ואולי הם כבר לא ילמדו מזה לקח אבל, צריך איך שהוא להעביר אותו לכולם... ואולי בגלל האנשים האלו לכלי יש שם רע, ואולי בגללם הביטוח כל כך גבוהה... אבל רק אולי. גיל.
 

mitke

New member
../images/Emo45.gif ושאלה בנושא-

אתם יודעים, אחרי תקופה ארוכה על הכלי, אתה מגיע למצב שאתה מחובר אליו בכל רמ"ח אבריך. אתה יודע איך הוא יתנהג ומתי, אתה מכיר את המגבלות שלו ושלך והכל סבבה. עכשיו יש תקופת יובש מסוימת לגבי סופ"שים, בגלל עומס בעבודה/לימודים וכל עליה על האופנוע אתה רק מחפש איזה סיבוב מהיר ופנוי ממכוניות. כל עיקול הופך מסלול מירוץ, כל רמזור לזינוק בחרז וכל אופנוע בנפח דומה ישר מעלה במוחך הקודח את רוסי מול האגה... אז השאלה היא לנהגי המכוניות בעצם- כמה זה נראה גרוע מהצד? גם אם אתה לוקח את ההחלטות בכובד ראש, כלומר לוחץ בסיבוב רק אם הוא פנוי, או פותח ברמזור רק אם אין מכוניות מעבר לצומת, האם זה נראה גרוע? האם יושבי המכונית שמאחורי אומרים האחד לשני "תראה את האופנוענים האלה, הורגים את עצמם" מה דעתכם?
 

GPZiv

New member
נראה גרוע מאד מהצד

כך דעתי לפחות, עוד מהתקופה בה הייתי על ארבעה. נהגי המכוניות אינם מבינים את הצורך שלנו, עליו אתה מדבר ומבחינתם גם הנסיעות "הרגועות" שלנו מוגדרת מבחינתם כמסוכנת.
 
למעלה