החיים הם כמו קפה

ODED99AA

New member
שרית

החיים הם כמו ששוקולד לדעתי יענו מתוקים מתוקים אבל ניגמרים מהר אבל כמובן שיש כאלה שמעדיפים שוקולד מריר והחיים שלהם בהתאם ותחשבו על זה עודד************
 
למעלה