החיים ב-DIAL UP

Yaniv-DC

New member
החיים ב-DIAL UP

כותרת חלופית - מה הקשר בין ורייזון לבזק. הנה מה שעובר עלי בתקופה האחרונה, והכל עם תאריכים, אתם יודעים, אם פעם יתקשרו מהכספת... נובמבר 2003 - יניב ושון מחליטים לעבור לגור ביחד, בדירה בבנין של יניב. 29 בדצמבר 2003 - שון מודיע לורייזון שעליהם להעביר את הקו ב-1 בינואר מכתובתו לכתובת החדשה, כולל חשבון ה-DSL. ורייזון מבטיחים לבצע עד ה-2 בינואר. 30 בדצמבר 2003 - בעקבות ההחלטה שלא לעבור לדירה ההיא, אלא לדירה של שון, שון מתקשר למחלקת ה-DSL ומבקש מהם לבטל את המעבר, גם של ה-DSL וגם של הטלפון. מבטיחים לו שאל דאגה, הכל יהיה בסדר. 1 בינואר 2004 - אין DSL בבית. מתקשרים לתמיכה הטכנית ומתבשרים שחשבון ה-DSL בוטל. הפעלה מחדש כרוכה בחיוג למחלקת הבילינג שאינה עובדת היום בעקבות החג. 2 בינואר 2004 - מחלקת הבילינג מתנצלת, "אני רואה שאכן ביקשת לבטל את ההעברה, אני מאקטבת מחדש את החשבון, למרבה השמחה לא ביטלנו את הסיגנל של ה-DSL ובתוך 10 דקות החשבון יהיה פעיל שוב". החשבון היה פעיל מיידית. 4 בינואר 2004 - אין קו טלפון בבית. סופ"ש ואין עם מי לדבר. 5 בינואר 2004 - בורייזון אומרים לי שלא הגיעה שום בקשה לביטול ההעברה. אם אני רוצה להחזיר את הקו לכתובת הנוכחית, זה יעלה לי $21. ביקשתי אחראית. סיפרתי לה את הסיפור. "מצטערת, זה לא מופיע פה. 21 דולר". ביקשתי את המנהלת שלה. "היא תחזור אליך תוך 48 שעות". השבתי בנימוס אך בתקיפות - "לא. בסוף השיחה שלי איתך, אחרי שתגמרי לכתוב את כל ההערות במחשב, את תקומי מהכסא, תגשי למנהלת שלך ותבקשי ממנה לחזור אלי תוך פחות מ-48 שעות. היא סירבה. אמרתי לה בינתיים להחזיר את הקו. היא אמרה לי מחר. אמרתי לה היום. היא שמה אותי בהמתנה, חזרה, הבטיחה שתוך חצי שעה יהיה לי קו. הקו הגיע תוך 5 שעות. אותו היום - אין סיגנל DSL במודם. מחלקת ה-DSL פותחת כרטיס תקלה. למחרת אני מקבל הודעה אוטומטית שהתקלה תוקנה ויש לי DSL. אבל אין לי. בבילינג מפנים אותי לתמיכה הטכנית, בתמיכה מפנים אותי למכירות. צריך לפתוח את ההזמנה מחדש. הסיגנל יחזור בין יום שני לרביעי. 7 בינואר - בחלוף 52 שעות מהשיחה עם האחראית, התקשרתי לורייזון ודרשתי מנהלת עכשיו. מנהלת ענתה והתנצלה. "תקבל זיכוי על חיוב 1 מתוך 2 של 21 דולר" שניים? מסתבר שחייבו פעם אחת עבור ההעברה לכתובת החדשה, ועוד פעם על ההחזרה. "וגם זה רק מתוך מחווה" היא אמרה לי. ביקשתי את הזיכוי, שמה, שמות כל הנציגים שטיפלו בי, על מנת לכתוב תלונה. אמרתי לה גם שאני רואה בחומרה רבה את העובדה שאף אחד מהנציגים והאחראים לא מצא לנכון לבקש ממני פרטים מזהים (להזכירכם, אני יניב ולא שון...). בקיצור, ורייזון קקה של שרות, ואני לא ממש פה כי הדיאל אפ עושה לי חצ'קונים. בשאיפה, ביום שני יהיה לי שוב אינטרנט אמיתי, ולכם - שבת שלום.
 

odedee

New member
נשמע עונש אמיתי.

למה אתם לא עוברים לספק אחר וזהו?
 

Yaniv-DC

New member
אכן עונש אמיתי.

לא עוברים כי כשהשרות עובד, יש להם שרות מצויין, מהיר, חף מתקלות, וזול ב-15 עד 25 דולר מכל האחרים. אנחנו משלמים 30 דולר בחודש ל-DSL, לא רע.
 
למעלה