החזרת מוקפאים בפעם הראשונה

sonrisita

New member
החזרת מוקפאים בפעם הראשונה

עדיין לא שם לצערי, מחכה שהבטא תתאפס
ומה ש keeps me going זה המחשבות על השלב הבא. חדשה (יחסית) בכל עניין הIVF, יש בלסטו מוקפאים, וזאת הפעם הראשונה שאעבור החזרה. לא ע"ב טבעי- אני פוליציסטית ללא ביוצים, אז תוהה לעצמי איך העניין עובד, קראתי קצת אבל כמה דקויות לא ברורות לי. הבנתי שלוקחים אסטרוגן לעבות את הרירית ואז באיזהשהוא שלב גם פרוגסטרון שזה מה שמדמה ביוץ? האם משתמשים גם באוביטרל או שזה רק לפי בחירת הרופא לתמיכה וכו'? אם מחזירים בלסטו אז הכוונה שמחכים 5 ימים אחרי הso called ביוץ ואז מחזירים ואז תמיכה? השלב של הבדיקות דם וא"ס זה השלב עד שמוסיפים פרוגסטרון?מהרגע שכאילו הגוף בייץ עד להחזרה אין בדיקות?

לא כלכך יודעת מתי אתחיל ( מאוד מקווה שבקרוב) אבל יש נסיעה לחו"ל באמצע אז אני מנסה להבין האם יהיה אפשרי להתחיל לפני או שהכל יידחה בגללה, לכן שאלות התם
 
בהחזרה על בסיס הורמונלי לא מחכים "לביוץ" אלא לרירית טובה

נותנים תרופות, אצלי זה היה פרגינובה, ומחכים שהרירית תהיה עבה מספיק. א"כ מוסיפים קרינון או תמיכת פוגרסטרון אחרת, ומחזירים את הבלסטו החמוד.
מה שנחמד בהחזרה כזו שיש גמישות רבה במועד ההחזרה, ולכן המעקבים פחות צפופים. מרגע שיש רירית ניתן גם לחכות ולהחזיר במועד אחר אם יותר מסתדר לך.. יש הרבה יותר גמישות.
אם הנסיעה שלך תחול אחרי שכבר תתחילי לקח פרגינובה (או דומיו), אין שום בעיה, גם אם "תפספסי" את המועד הראשון בו ניתן להחזיר, זה חסר משמעות ותוכלי לעשות אחרי החזרה לארץ.

תרגישי טוב ובהצלחה!!
 

נוקי30

New member
לא בהכרח...

אפשר גם להחזיר לפי ביוץ וכך הגופיף הצהוב נותן תמיכה להריון, כמו במצב רגיל וניתן לנצל את הזקיק גם להזרעה/יחסים.
אצלי לדוגמא אין ביוץ, אז נותנים לי פיוריגון במינון נמוך כדי להגיע לביוץ ולפי זה מזירים...
הקיצר, תלוי בהחלטת הרופא (אצלי הפרוגינובה הביאה לרירית עלובה של 5 בקושי ועם פיוריגון המצב השתפר ל 6.5-7...)
 
למעלה