דיפ שינואנו
New member
החזרת כוחות
איך עושים החזרת כוחות? אני לא בטוח שאני מבין את הכלי הזה. אני אפילו די בטוח שאני כמעט ולא מבין אותו. אבל הוא מרגיש לי מאוד נכון. יש לי המון קטעים לא פתורים עם אנשים בחיים שלי. מבחורות שהייתי איתן, דרך אנשים שדיברתי איתם ועד הנהג באוטובוס שנשם עליי בצורה עצבנית. אני מרגיש שאני איכשהו מתמחה בזה - לא להשאיר דברים סגורים כמו שצריך. תמיד אני ארגיש שיש לי עוד מה להגיד. שזה לא נגמר עדיין. אני מרגיש חייב, או לא נעים או מוזר או כל דבר אחר. רק לא סגור. רוצה להחליף את ההרגשה הזו. הצעות למישהו?
איך עושים החזרת כוחות? אני לא בטוח שאני מבין את הכלי הזה. אני אפילו די בטוח שאני כמעט ולא מבין אותו. אבל הוא מרגיש לי מאוד נכון. יש לי המון קטעים לא פתורים עם אנשים בחיים שלי. מבחורות שהייתי איתן, דרך אנשים שדיברתי איתם ועד הנהג באוטובוס שנשם עליי בצורה עצבנית. אני מרגיש שאני איכשהו מתמחה בזה - לא להשאיר דברים סגורים כמו שצריך. תמיד אני ארגיש שיש לי עוד מה להגיד. שזה לא נגמר עדיין. אני מרגיש חייב, או לא נעים או מוזר או כל דבר אחר. רק לא סגור. רוצה להחליף את ההרגשה הזו. הצעות למישהו?