החזרי נסיעות קיבלתי זימון לפרויקט תלפיות בת"א, וכתבו שם שבשביל החזרי נסיעות אי צריך לפנות ללשכת גיוס. יש החזרים גם על נסיעה ברכבת או רק אגד?