החורף באירופה !

slooky1

New member
החורף באירופה !

סוף סוף אחרי שחודש וחצי בערך לא ירד שלג רציני באתרים הוא בא.
כאמור זו סופה קטנה אך קראתי שיש אחלה של נתונים יחסית ליום אחד.
לה פלאן-
2000 מטר- 10 ס"מ חדשים ויפים
3200 מטר- 11 ס"מ טריים

טין-
2100 מטר- 7 ס"מ
3200 מטר- 15 ס"מ

ואל טורנס-
20 ס"מ טריים(לא כתוב באיזה גובה)

בקיצור מקווה שעכשיו באמת מתחילה העונה !!!
 

איל שחר

New member
עשרה ס"מ שלג זה נחמד אבל עם זה לא בונים

אתר. זה נחשב לשלג "בינוני". סופה צריכה להוריד עשרות רבות של ס"מ. ראה את עיר הקודש למשל
 

ciclista

New member
אני עוקב אחרי האתר אליו אני נוסע

ססטרייר. בעיירה כיסוי לבן חדש ויפה... אני לא מתלונן. ע"פ התחזיות יהיה עוד שלג לפחות פעם אחת, אני מאמין שפעמיים עד השבוע האחרון של ינואר, השבוע הקובע!
 
למעלה