ומלב הים בוהה אל החוף ומתגעגע....
מול עיני גלים ושחפים, בדמיוני אהבה מגשים. האין זאת דמותך התמירה והיפה אשר מבין הגלים עולה וצפה? רואה אני דמות אישה מהממת ובנגוהות השמש על הים,נראית מפזזת, רואה אותה אלי רומזת, שומע אותה כאילו מבקשת. ימים רבים הייתה פנטזיה עבורי עד שהסכימה לממש עימי. מכיר את חיטובי גופה, כל קימור וסימן מלידתה. רק המחשבה כבר מסעירה וההגשמה מעל לכל בינה. כל נסיון להיזכר והגוף רוטט, כל נסיון לדמיין וכל איבר מתרגש. ועכשיו את רחוקה אלפי מילין, אין משיחין ואין נפגשים. הערגה והגעגועים מייסרים, את הנשמה הם הורסים. עוד ימים עד אשוב ואתקרב ואנו,לעזאזל,מתי ניפגש???