החבר שלי מז**ן מהצד.

Cocaina

New member
החבר שלי מז**ן מהצד.

כנראה שהכותרת בנושא קצת בומבסטית :) בכל מקרה, אני יוצאת עם בחור במשך תקופה מסוימת; כל התקופה הזו בשל אילוצים כאלה ואחרים (בעיקר מצדי), אנחנו נפגשים בסופ"שים, אחת לשבועיים. לאחרונה, משמע בשבועיים האחרונים, עלו לי כמה תהיות בקשר אלינו, ובעיקר בקשר לבלעדיות/חוסר בלעדיות שלנו (ובפשטות - "האם הוא מזיין?" :)). אני לא טיפוס שדוגל בשיחות 'יחסינו לאן' ולכן החלטתי והעדפתי 'לזרום' ולראות מה קורה מאשר לשאול שאלה רשמית ומביכה לשני הצדדים נוסח "האם אנחנו אקסקלוסיביים?". יש לי גם בעיה גדולה בניהול קשר של סופ"שים ולכן גם חשבתי על סיום הקשר והוא מצידו טען שהתקופה הזו תעבור בקרוב והוא מעדיף את הקשר כמו שהוא מאשר כלום . . . אתמול הייתי אצל מר. גבר, ויצא שראיתי הודעה מסוימת בסלולארי שלו (ולכל המתרעמים, לא – לא חיטטתי, Not my style וזה גם לא העניין). הודעה בעלת תוכן מיני מאוד בוטה... לא ממש ידעתי מה לעשות עם זה ולכן החלטתי לישון על זה (אצלו). אני חייבת לציין שבתקופה בה יצאנו, היו לי המון הזדמנויות לסקס ונמנעתי בגלל סיבות רבות, ובעיקר מתוך החלטה מודעת שבא לי להתחיל קשר בצורה 'נקייה' – סיבה שגרמה לי גם לוותר בחוסר רצון מובהק על מישהו ממש שווה; יצא כבר שהייתי עם מישהו בתחילת קשר ושכבתי עם אחר, ואיכשהו החלטתי מאז שזה לא מתאים לי. על זיונים לא יקום וייפול דבר, ולכן לא יקרה כלום אם לא אהיה עם אחרים בזמן שאני מגששת בקשר החדש. היום בצהרים העליתי את הנושא בעקיפין, ובמישרין זרקתי לאוויר את השאלה "האם אתה מזיין?" הוא כמובן ענה שלא. הסברתי לו מספר רב של פעמים שאין לי בעיה עם זיונים בתחילת הקשר (זה אמנם נשמע קצת תלוש מהמציאות – אבל זו היא האמת שלי), כמו שיש לי בעיה קשה עם חוסר כנות, הוא מצידו נשאר בעמדתו ולא הבין בכלל במה מדובר תוך כדי שהוא מדגיש כי לבן/בת זוג יש את הזכות המלאה לדעת במידה והצד השני מזיין. אני יודעת שיש סיכוי כלשהו שההודעה היא לא Sex-Related (נניח, כמו שחברה שלי העלתה, ההודעה הזו הגיעה אליו בטעות) – אבל אם להיות מציאותיים, ברור לי שמדובר במישהי שהקשר איתה מבוסס על מין. כעת, יותר מפריעה לי עובדת השקר מאשר הסקס עצמו. ברור לי גם שהעמדתי אותו במצב לא נח, אבל הוא פשוט שיקר וזה מציק לי יותר מכל זיון. לא יודעת מה לעשות, להעלות את עניין ההודעה? לא רוצה להתעמת איתו. איכשהו אני עדיין מעדיפה לשמוע את האמת ממנו, מאשר להעמיד אותו במצב בו אני בוחנת אותו... אני באמת מאמינה שעל זיונים אפשר להתגבר שלא כמו על חוסר כנות משווע.
 

Old Girl

New member
תראי אכן יש פער בין הכותרת לתוכן

ההודעה. בכותרת כתוב שחבר שלך מזיין מהצד, ומההודעה עולה שיש מישהו שאת "יוצאת אתו" (כלומר, האם הוא בגדר של חבר או בן זוג זה נתון לפרשנות), שהפגישות ביניכם לא תדירות והקשר לא מוגדר בכלל (אם הבנתי נכון אז אפילו לא דיברתם מה אתם אחד בשביל השני). את תוהה האם יש "בלעדיות" - זה נשמע כמו הגדרה שנותנים ליזיזים, לא לבני זוג. אולי זה מקרה אבל את לא מדברת על "בגידה" (מילה שמשתמשים בה כשיש איזושהי הבנה משותפת) אלא על "הפרת בלעדיות", כלומר כל הקשר הוא די מעורפל והכל נתון לשיקול דעתם של הצדדים. אני יודעת ש"על הנייר" אסור לשקר וחייבים תמיד לומר אמת - אבל אני באיזשהו מקום כן מאמינה שלא כלפי כולם אנחנו מחויבים להיות תמיד גלויים. אני למשל לא אענה אמת לרוב האנשים אם ישאלו אותי שאלות חודרניות מדי, כמו למשל כמה אני מרוויחה, מה אני עושה במיטה עם האיש שלי וכדומה. לדעתי, יחסים כמו שלכם הם תחום אפור לחלוטין, ובכלל לא ברור לי (ואולי גם לו לא ברור), שאתם בתחילת קשר זוגי מחייב ושניכם נמצאים על מסלול של התקדמות בתוך הקשר הזה. ממה שהבנתי מההודעה הזו (ואולי לא הבנתי את הכל, הדברים באמת לא ברורים לי כל כך), יש שם קשר לא מוגדר, של מפגשים פעם בשבועיים (זה לא טריוויאלי לקשר זוגי) שבתחילתו עשית בינך לבין עצמך החלטה לא לשכב עם האחרים אחרי שפעם אחת שכבת עם מישהו - תראי, אני לא יודעת עד כמה החבר (אם הוא רואה את עצמו ככזה) מרגיש מחויב לפתיחות וכנות מלאה, תשאלי את עצמך האם יש אפשרות שהוא פשוט לא חושב שהוא חייב לך דין וחשבון לאור הערפול והמפגשים המעטים המאפיינים את הקשר.
 

Cocaina

New member
מאוד מסכימה עם תוכן ההודעה שלך,

הענין הוא שהיום בשיחה הוא הבהיר לי שמבחינתו זה לא לגיטמי לשכב עם אחרות בזמן שאנחנו בקשר. ניחא אנחנו לא בקשר זוגי - אבל רבאק, אל תשקר לי ואל תמרח אותי.
 

Old Girl

New member
ומה את רוצה לעשות עם זה?

לנסות לחפש את המומנטום האבוד (כי משהו התפספס שם נראה לי בתחילת הקשר)? לדחוף אותו לפינה (לא נראה לי שגם שם הוא יודה, זה הכי מעצבן כשאתה משקר ודוחקים אותך לפינה. דווקא נמשיך לשקר!)? לחתוך את הקשר? מה הכיוון שלך כרגע?
 

Cocaina

New member
לא יודעת, לא יודעת, לא יודעת.

לא רוצה לחתוך, רוצה להנות ולא לחשוב יותר מדי על משמעויות עמוקות. אבל אני כן רוצה כנות, לא רוצה להתפשר על זה בשום מצב, גם אם היה מדובר בזיון חד פעמי. אני בזה לשקרנים, לא צריכה אחד כזה, גם לא בסופשים :) מצד שני, די דחקתי אותו לפינה - לא יודעת מה הייתי עונה במקומו. קיצר - לא יודעת.
 

Mar1Zipan

New member
סתם פשוט מאוד צרם לי לראות

מלא סתירות בהודעות שלך. מצד אחד את קוראת לו חבר שלך בכותרת, ואז את מסבירה שאתם יוצאים (וגם זה אחת לשבועיים). ואז את אומרת שאין לך בעיה עם זה שהוא כביכול שכב עם מישהי בזמן שהייתם באותו קשר לא מוגדר, אבל את כן ניסית להוציא ממנו את זה. ואסור לשכוח את ההודעה הזו שאת כותבת שאת רוצה להנות ולא לחשוב יותר מדי על משמעויות עמוקות אבל בהודעות קודמות כתבת שויתרת על סקס (ועוד עם מישהו ממש שווה) - כדי להתחיל עם דף חלק (אם הבנתי נכון). כ"כ הרבה סתירות ולי נראה שאם לא היה מפריע לך שהוא שכב עם מישהי לא היית מעלה את זה בשיחה (וה שהעלית גרם לו לחשוב שזה יפריע לך - ואז, גם אם הוא עשה האינסטינקט הטבעי, בידיעה שאין לך מידע מבוסס, הוא להכחיש... כי הוא רוצה להמשיך איתך את הקשר). אם מפריע לך שהוא שכב עם מישהי - דברי איתו על זה ותוודאי - אם כן, תדאגי שזה לא יקרה. אם לא מפריע לך - תעזבי את זה ותזרמי ותהני (כמו שאמרת שאת רוצה...)
 

Cocaina

New member
הודעה מדוייקת להחריד וגורמת לי

להבין עד כמה אני מבולבלת.
 

Mar1Zipan

New member
../images/Emo4.gifזה בהחלט נשמע ככה

אני חושב שלפני שאת ממשיכה הלאה בקשר הזה, כדאי שתביני מה הציפיות שלך ממנו, ואז תמשיכי הלאה עם אותן ציפיות. מצד שני, אני חייב להודות שיש לי תחושה (כללית, עם קצת רמזים מפה ומשם) שאת כן רוצה את הקשר הזה, אחרת לא היית עושה משהו שאת כעיקרון נגדו (קשר של סופ"שים) ואז את נמצאת במצב די פגיע, כי אולי את מרגישה שאת רוצה את הקשר הזה יותר ממנו, ואז, אם הוא באמת היה עם מישהי - זו ההוכחה הניצחת לעצמך שאת מעוניינת יותר ממנו. אולי שווה לפתור את זה ולנסות לדבר איתו? אני מסכים ששיחות יחסינו לאן הן מיותרות בעיקרון, אבל זה נראה לי מקרה קלאסי ששיחה בנוסח - "יש בסיס למשהו רציני?" תפתור את כל סימני השאלה... בהצלחה
 

Cocaina

New member
תוספת:

לפני שנכנסתי למסגרת הזמנית שבה אני נמצאית כעת, החלטתי בצורה מודעת (וכנראה שגם לא הכי חכמה) שאני לא רוצה לפתח קשר (נוכח הבעייתיות). ובדיוק באותה התקופה הוא 'נפל' עליי... אני יצאתי מנקודת הנחה שזה יהיה קצרצר ויגמר תוך שבוע-שבועיים אבל זה רק נמשך והשתפר...
 

yuli c

New member
אז כך...

לא כתבת בני כמה אתם, וכמה זמן אתם בקשר כך שקצת קשה לי להתייחס... אבל לדעתי, יש פה עניין יותר מהותי. את כותבת שחשבת לסיים את הקשר בגלל עניין תדירות המפגשים,לי אישית נראה שלא ממש ברור לך מה את רוצה מהקשר והאם בכלל, מה גם שתמוה בעיני כל העניין של "אין לי בעיה עם זיונים בתחילת הקשר" השאלה היא מה זה התחלה, פגישה אחת, 10 פגישות? נראה לי שהעניין הזה לא ממש מוגדר... ולעניין ההודעה, אני חושבת שאני במקומך הייתי מדברת על זה, כי כבר ראית את ההודעה וזה עורר בך שאלות ותהיות ולי נראה שעד שלא תשאלי אותו על זה ותקבלי הסבר מניח את הדעתץ (שזה כבר לשיקול דעתך...) את תמשיכי להריץ סרטים בראש. אז לא, אני לא תמימה וברור לי שלא בטוח שתקבלי תשובה אמיתית אבל בכל זאת זה נראה לי עדיף על המצב כרגע.
 

Cocaina

New member
. . .

אנחנו בני 20 פלוס. בקשר בערך חודשיים... תראי, אני מאמינה שעד לא נוצרת מחויבות אמיתית ולא מאולצת ("החלטנו שאנחנו יחד") מתוך רצון פנימי להיות יחד אז הרצון לעשות סקס עם אחרים הוא לגיטמי וכך גם העשייה. כמו שאולדי כתבה למעלה, אני עשיתי סוג של "סוויץ'" כאן ואמרתי לעצמי שאני לא שוכבת עם אחרים מתוך החלטה מודעת ולא מתוך המחויבות הזו (שעדיין לא ממש קיימת ממילא).
 
שמעי נא

בן זוגי קיבל פעם הודעה (ואני לא זוכרת עד כמה היא הייתה בוטה) אך בסופו של דבר הסתבר שזו פרסומת לאתר הכרויות. אני לא חושבת שתהיה לך ברירה אלא להעלות בפניו את עניין ההודעה כדי שתוכלי אולי ליישב אצלך אי הבנה או בכדי לעמת אותו בפני המציאות.
 
פשוט מאוד..

אי אפשר לאחוז את החבל בשני קצוותיו. מוטב כי תגיעי לפשרה עם עצמך, מה את רוצה מעצמך, ומה לבחור בכל העניין הזה. לומר "לא איכפת לי", ומשפט אח"כ , "מציק לי שהוא מורח אותי" , אין להם קשר למציאות אליה את חותרת. או שאת בקשר פתוח, או שאת בקשר סגור. אין לך מה להתעמת עם בחור לו את מודיעה מראש כי יש לו יד חופשית. שבי עם עצמך, עזבי את כל המניירות מסביב ותגיעי להחלטה.
 
תגובה

אסור לו לשכב עם אחרות כשאתם חברים. אם יש לך יסוד לחשד חקרי ובדקי את הנושא וכשתדעי את האמת תגיבי בהתאם. כשאיננו שאלי אותו איפה היה ומה עשה, כך לאט תגיעי לתשובה בלי להעליבו.
 
מאוד פשווווט

אם אחרי חודשיים של הכרות וקשר, מכל סוג שהוא אגב, לאו דווקא הייתם בהכרח יוצאים או יזיזים או מה שזה לא יהיה, הבחור היה מתחיל להתאהב בך ולראות בך משהו רציני הוא היה מנסה לקדם יותר מפגשים, לשתף אותך כמה שיותר בחייו, לקדם את הקשר שלב קדימה (גם אם זה רק להזמין אותך לצאת נניח) ..הוא לא היה - רוצה לזיין מהצד, מזיין מהצד, משקר לגבי זה, ומספר על כך שהוא מאמין שזה דווקא לא הקטע שלו..קיצר רוצה יזיז, תמשיכי איתו בכיף שלך, רוצה מעבר - שימשיך לבד.
 
יזיזים= אין מחויבות= אין בגידות

כי זה מהתחלה מוסכם שמותר לשכב עם אחרים כי אין שום דבר מעבר לזיונים. אתה רציני או שאתה עושה את עצמך?
 
תגובה

אני רציני לא ידעתי מה מקובל, אני לא נוטה ליצור יזיזויות. יתכן שיקניא את הנוגע שיגעו באחרים.
 

מותר לי

New member
משהו שקרה לי...

שלש פעמים קיבלתי הודעות מאנשים שאני לא מכירה, הם לא שלחו אלי את ההודעה אבל באג כלשהו באנשהו גרם להודעות להגיע אלי... לפי התוכן שלהן היה ניכר שאלו הן הודעות באמצע התכתבות (אחת היתה בסגנון- "לא עכשיו, אני בסרט", השניה "אז מתי סיכמנו שיוצאים ולאן?" והשלישית גם משהו דומה...) תמיד יכול להיות שהוא קיבל את ההודעה במקרה, ועד שלא ראית המשך התכתבות (או התכתבות גם מצידו) את לא יכולה להסיק מסקנות... לתשומת ליבך
(שאר ההודעה שלך לא ממש קשורה לסמס שמצאת אצלו, אם וכאשר הוא קיבל אותו בטעות...)
 
למעלה