החברה של הבן שלי
הבן שלי חייל ויש לו חברה גם חיילת. כבר יותר משנה כאשר היא יוצאת מהבסיס היא חיה אצלי. אני והמשפחה המורחבת שלי לא חושבים שהיא מתאימה לבן שלי. היא מגיעה לבת שלי כמו שהיא מגיעה לבית מלון, לא מחייכת, אין לה נימוסים. לא מפנה מהשולחן. היא תמיד לא מרגישה טוב, חולנית, נראית מדוכאת.הבנתי ממנו שהיא עברה דברים לא קלים בילדותה, אבא שלה נטש אותה ואין לה קשר איתו, לאמא שלה יש בן זוג. הוא טוען שאין קשר שהוא מעדיף להיות בבית שלו והיא זורמת איתו. הם התארחו אצלהוריי וגם הם ואחי טוענים שהיא ממש לא נחמדה ולא בשבילו. לדעתם היא תלותית מאוד בו ונאחזת בו מאוד.הם טוענים שאני צריכה לדבר איתו ולומר לו מה דעתנו עליה. ולהאיר את עיניו כמו שאומרים. אני לא יודעת מה לעשות? אני לא רוצה לאבד את הבן שלי וגם רוצה שיהיה מאושר.
הבן שלי חייל ויש לו חברה גם חיילת. כבר יותר משנה כאשר היא יוצאת מהבסיס היא חיה אצלי. אני והמשפחה המורחבת שלי לא חושבים שהיא מתאימה לבן שלי. היא מגיעה לבת שלי כמו שהיא מגיעה לבית מלון, לא מחייכת, אין לה נימוסים. לא מפנה מהשולחן. היא תמיד לא מרגישה טוב, חולנית, נראית מדוכאת.הבנתי ממנו שהיא עברה דברים לא קלים בילדותה, אבא שלה נטש אותה ואין לה קשר איתו, לאמא שלה יש בן זוג. הוא טוען שאין קשר שהוא מעדיף להיות בבית שלו והיא זורמת איתו. הם התארחו אצלהוריי וגם הם ואחי טוענים שהיא ממש לא נחמדה ולא בשבילו. לדעתם היא תלותית מאוד בו ונאחזת בו מאוד.הם טוענים שאני צריכה לדבר איתו ולומר לו מה דעתנו עליה. ולהאיר את עיניו כמו שאומרים. אני לא יודעת מה לעשות? אני לא רוצה לאבד את הבן שלי וגם רוצה שיהיה מאושר.