הזרקורון {29 ביולי-4 לאוגוסט}

אורון V1

New member
הזרקורון {29 ביולי-4 לאוגוסט}

והפעם בזרקורון על Bottom Line, Afterburn ו-Heat של השבוע, עוד על היאבקות ואינטרנט, שידורי השבוע ועל הגורם למצב ה-WWE?
 

אורון V1

New member
ה-WWE והאינטרנט - פרק ב'

דני החל בדיון על סוף עידן התמימות באמצע חודש יולי ואני רוצה להמשיך ולפתח את העניין. הדיון הסתיים בנושא "האם האינטרנט הרס אית הכיף" ובו הגיעו למסקנה שאנחנו הם אלה שבוחרים להרוס לעצמנו את הכיף בכניסה לאתרים הללו. לדעתי זה לאו דווקא תלוי בעצמנו מהסיבה הפשוטה שגם אם מישהו בוחר לא להתעסק בענייני השמועות והחדשות ולהנות מתוכניות ההיאבקות כמו שהן, הרי אם הוא בוחר להיות חלק מקהילות היאבקות למיניהן באינטרנט, כדי להתכתב עם אוהדים שכמותו על היאבקות, הוא יכול להיחשף לכל מיני דברים שיהרסו לו את הכיף וה"קסם" של הצפייה בתוכניות. ומה שזה אומר בסופו של דבר שהאינטרנט כן אשם כי אם מישהו רוצה להמשיך ולהנות מההיאבקות זה אומר שהוא צריך להתנזר מקהילות ההיאבקות למיניהן כדי שלא יהיה מישהו שיקלקל לו, בדרך זו או אחרת, את הכיף (ואני מכיר דוגמא של מישהו שעשה זאת ומרוצה מכך).
 

rshamir

New member
boo-hoo-hoo נשבר לי הלב

אין כבר כוח לבכיינות הזאת. "האינטרנט אשם" - אכלו לי שתו לי. אף אחד לא מחייב אותך להיות חלק מאותן קהילות. אתה יכול להרים טלפון לחברים שלך ולדבר איתם על היאבקות או לשלוח להם אימיילים במקום לקחת חלק בפורום ציבורי. כאשר אתה נכנס לפורום, אתה יודע מה ההשלכות של זה, לטוב ולרע. מכיוון שאתה מקבל את ההחלטה הזאת בדעה צלולה (אני מקווה לפחות), תיקח אחריות על המה שאתה עושה ותפסיק להאשים אחרים בהחלטות שלך. ומה הוא בכלל אותו "קסם" מיתולוגי עליו אתה מדבר? להאמין שיוקוזונה הוא באמת לוחם סומו אכזרי ושאנדרטייקר שואב את כוחו מאיזה כד פלסטיק צבוע? ששון מייקלס ו-HHH באמת שונאים אחד את השני ושהוריקאן הוא גיבור על? אם זה ה"קסם" אז אני מרחם עליך, כי כדי להאמין בדברים האלה לא צריך להתנתק מהאינטרנט, צריך לעבור כריתת אונה במוח.
 

deathcaster

New member
רפי ! זה לא נכון !

אתה טועה ובגדול ! זה כן קסם ! אורון קוסם מצויין והוא גם שולט בזמן , הוא מצליח להקפיא את הזמן ( לפחות מבחינתו ) ולכתוב דיווחים על תוכניות ששודרו לפני מס' שבועות !!! מדהים הקוסם הזה ! כמעט כמו מוסי מג'יק ( מכירים ?! )
 

shlomi 123

New member
זוהר,מוסי מג'יק התכוונת

מההופעה של אלי ומריאנו, נכון? הופעה קורעת מצחוק חבל על הזמן.......
 

אורון V1

New member
על ה"קסם" ובשביל Fox

רפאל, זה נכון שאף אחד לא מחייב אבל למישהו כמוני שהיה חלק מיצירת קהילה של חובבי היאבקות ישראלים ושהיה חלק בלתי נפרד ממנה במשך שנים קשה לעשות את ה-Switch הזה כשינוי פתאומי ומה גם שאני מחפש אנשים שצופים, כמוני, בתוכניות ב-Fox Sports בכדי אוכל לדון איתם על התוכניות כי רוב החברים צופים בתוכניות יותר מעודכנות משל Fox. בנוסף אם רוצים לעקוב אחרי פעילויות של קהילת ההיאבקות (כגון אירוע או צפייה משותפת) אז גם לשם כך צריכים להיות מחוברים. ואני לא מדבר על הסיפורים הללו שלמדנו להאמין ולאהוב אותם כשהיינו קטנים, אני מדבר על השמועות והחדשות שהורסים לנו את הצפייה בתוכניות. ההנאה בצפייה בתוכניות היא ההתרכזות במה שקורה בתוכניות ובסיפורים ולא במה שמתרחש מסביב.
 

rshamir

New member
זאת בעייה שלך

אתה החלטת לחיות בעבר (כן, שלושה שבועות פיגור זה לחיות בעבר). מדובר בהחלטה שלך בלבד ולכן אתה הורס לעצמך את ה"קסם" ולא האינטרנט. וכאשר אתה מדבר על הרס ההנאה מהתוכנית, אל תדבר בלשון רבים - אני מקווה שאתה עדיין רק בן-אדם אחד ולא סובל מפיצול אישיות. מה שהורס לי את ההנאה זה תוכניות דפוקות, לא האינטרנט. שוב, אף אחד לא מכריח אותך לקרוא חדשות ושמועות. פעם אחת תיקח אחריות, תחליט מה לעזאזל אתה רוצה ותנהג בהתאם.
 

hirshfe

New member
רפי, כל מילה שלך

חקוקה בדווין ג'ונסון מעולם לא הפריע לי לדעת מה התוצאה של הקרב נהנתי מגוררו-בנואה, והקבוצה הכי טובה בעולם נגד קידמן ריי למרות שידעתי את התוצאה לא נהנתי מהקרבות של המקמהנים והבאר רום ברוול - לא בגלל שידעתי מה התוצאה בגלל שהם היו קרובות רעים במקרה הטוב (זאק נגד מקמהן) עד נוראים ביותר (הבראוול המוזר השזה)
 
בוא ניתן דוגמא מופרזת

נגיד שאתה לא מחליט לעקוב אחרי fox sports שלוש שבועות אחרי, אלא מחליט לעקוב בקלטות וידאו שנשלחות לך בארה"ב שנתיים אחרי . האם גם אז כל תוצאה חשובה שתדע בעקבות האינטרנט/חברי הפורום וכו' היא בעקבות האינטרנט? ולמה רק האינטרנט כאשר גם בעיתוני רכילות ובטלוויזיה אפשר לראות ספוילרים לתוכניות, וגם בפגישות עם אנשים שרואים אותה תכנית ( לאו דווקא רסלינג ) כמוך, רק שאתה מחכה לשידורים בערוץ 3 לדוגמא, והם מורידים מהאינטרנט יום אחרי שזה מוריד - האם גם אז האינטרנט אשם בעובדה שהוא מאפשר לאנשים להוריד את אותה תכנית לפני שאתה תראה אותה?
 

אורון V1

New member
הפגיעה של האינטרנט

אני חייב לומר שאת הפיסקה הראשונה לא ממש הבנתי אז אם תואיל בטובך לנסח אותה מחדש אני אודה לך. אני לא האשמתי את האינטרנט אלא ציינתי עובדה שאנשים שכן רוצים להנות מהתוכניות ללא קפיצה קדימה ורוצים לשוחח עם אנשים שנמצאים בפרק הזמן הזה יכולים להיפגע מהאינטרנט.
 

אורון V1

New member
על הספויילרים למיניהם

אני לא החלטתי לחיות בעבר רפאל, זוהי ברירת המחדל שלי מאחר ובכבלים הדיגיטליים משודרות תוכניות שהן בין שבועיים-שלוש מאחורי ארה"ב. אומנם אני בן אדם אחד ולא מיק פולי אבל אני יודע שאני מדבר בשמו של לפחות עוד בנאדם אחד שמאס בענייני החדשות והשמועות באינטרנט ונהנה הרבה יותר מהצפייה בתוכניות בלי כל הדברים הנ"ל. אני מסכים איתך שבכל דרך שהיא התוכניות הדפוקות יקלקלו את ההנאה, אבל אם מדובר נגיד על כוכב שעומד לחזור בתוכנית או על פציעה של כוכב מסויים, יותר כיף לראות את זה בלי ידיעה מוקדמת ולהתלהב מהעניין או לראות את השתלשלות העניינים בלי לדעת על פציעות שכאלה. זה כמו לומר שבפורום 24 ידברו כבר על העונות הבאות כשבארץ העונה הראשונה עדיין לא הסתיימה. אני לא קורא חדשות, שמועות וכיו"ב אבל גם אם אני לא רוצה פה ושם מתגנבים להם ספויילרים למיניהם שגורמים לפגיעה בהנאה כמו ההודעה הבאה של מר. הירשפלד.
 

hirshfe

New member
סליחה, אורון עכשיו הגזמת

אורון עכשיו אתה הגזמת! חוקי הפורום,ף חוקים שאני עזרתי לבסס קובעים בפרוש מה נחשב ספויילר בפורום - כל מה שקרה שבוע מאז שודר בארה"ב. החוקים כתובים אדום על גבי לבן בכותרת של הפורום. זה שאתה חי, בזמנים אחרים ממרבית הפורום זאת זכותך המלאה. זה שאתה כותב על זה גם כן זכותך המלאה. אבל אני מצטער, נזהרתי מלכתוב מי ניצח אבל אני לא זוכר מתי הכריזו על כל קרב ואני גם לא מתכוון לזכור. אבל יש גבול כמה אפשר להתחשב בכל מקרה הנה לינק לדיון שנערך אחרי הסקר ההוא. אלכס, היית עצבני
 

אורון V1

New member
בשבילי זה כן

ברור לי שאלו הם חוקי הפורום אבל גם ברור לי שמה שמשודר בארץ הוא בפער של בין שבועיים לשלוש לבין מה שמשודר בארה"ב לכן אני יכול לציין את דעתי שבשבילי זה ספויילר
 

hirshfe

New member
אני מבין את זה

אבל אתה לא מבין שזה בשבילך הבן אדם היחיד בפורום הזה! אין עוד אנשים אז מצטער אתה לא יכול להתלונן
 
Oron screwed Oron

אני מסתובב בצ'אט בIRC , נמצא בפורום ונפגשתי עם אנשים בסאמר ספלאש - ולמרות כל זה לא רציתי לדעת מה היו התוצאות בונג'נס - והצלחתי. כן כן, זה היה 'מאוד' קשה פשוט לא להכנס לטופיקים הרבלנטים כי לא רציתי להרוס לעצמי. אמרת שלא הבנת את הפיסקה שלי אז אני אחזור עליה שוב - אתה מחליט לחיות בעולם אחר, תקרא לזה ברירת מחדל תקרא לזה מירי בוהדנה, זה ההחלטה שלך ולא הרבה שותפים אליה ( לא חושב שיותר מ5% מחברי הפורום ) ולכן האינטרנט לא צריך להתאים את עצמו אליך אלא אתה אליו - ואם אתה לא רוצה אז תמצא דרכים להתחמק. אל תכנס לאתרי חדשות רסלינג כמו 1wrestling, torch או כל מיני כאלה ( לא בקיא בשמות ) אל תכנס לטופיקים שמדברים על מה שקורה בRAW או בSD באיזשהי סוג של ציפייה מוזרה שאנשים באמת ידברו על מה שאתה חושב שהם ידברו - RAW מלפני 3 שבועות עד חודש. אתה לא תמים, אתה כבר בן אדם בוגר ואתה יודע בדיוק למה אתה נכנס ואלא אם מישהו שולח לך הודעות במסרים אישיים שבו הוא כותב לך בכוונה את התוצאות, יש לך להאשים רק את עצמך על כניסה למקומות הלא נכונים, ואם אינך מסוגל לחיות עם זה - אולי גם הפורום הזה הוא לא המקום הנכון בשבילך.
 

DDN

New member
אמרתי לך את זה בעבר, אני אגיד לך את

זה שוב, אתה מתנסח ממש ממש ממש רהוט ויפה!
 

deathcaster

New member
אורון ואופרת הסבון

אורון כתב תגובה על הודעה שדני כתב באמצע יולי וזוהר שואל : את מי זה מעניין ? טוב , טוב , אני מנסח מחדש את השאלה - מי בכלל בגהינום הכחול זוכר את זה ?
 

אורון V1

New member
Bottom Line - המפיקים על כימיקלים

מה נסגר עם צוות המפיקים של התוכנית? מצד אחד מראים לנו כפתיח לתוכנית את הפרומו של RAW שמראה לנו את ה-Chokeslam של קיין על ביצ'אוף בסוף התוכנית שעברה ואף במספר הילוכים חוזרים ומצד שני כשאוסטין הראה את המהלך כאשר הוא היה עם קיין בזירה הם החליטו לצנזר את זה אבל כשאמרו Jackass, קיין דימם או שאוסטין הראה לקיין שהוא מספר 1 אז לא צינזרו....לכן המסקנה מופיעה בכותרת. כנראה שבוקר טי, שסוף סוף זכה בתואר הבין יבשתי, הוא גירסת 2003 של בארי הורוביץ, אחרת לכו תסבירו את רוס שואג "Booker wins, Booker wins, Booker wins". הקטע הטוב בתוכנית השבוע היה העלאת עניינו של ברט הארט מהאוב ב-Highlight reel כש-RAW הגיעו לזירת ההתרחשות במונטריאול. ממה שיצא לי לראות שון יצא גדול ובאמת הגיע הזמן שלקנדים יהיו חיים. לי אין ספק שלמולי הגיע הניצחון מאחר ולטריש הייתה דחיפה מספקת. אני מקווה לראות את מולי מנצחת בשבוע הבא עם תרגיל הפליק-פלאק שלה ולוקחת את התואר שעדיין לא מגיע לגייל קים הזאת. עוד על עצלנות מפיקי התוכנית: הם השתמש בפתיח של RAW הבא כדי לתקצר את ההתרחשויות עם קיין בתוכנית. הקרב הטוב בתוכנית היה בין Buh Buh ו-RVD לבין רנדי אורטון וריק פלייר, הקרב הראשון המלא בתוכנית שאני זוכר {חוץ מקרבות של רודני מאק נגד ג'ובניקים שאלה לא נחשבים קרבות}. Off the record: ב-WWE.com נטען שה-Chokeslam של קיין בשבוע שעבר היה לגיהנום...אם כך האם הם בונים על צמד של קיין ובראדשו? הוריקן מפסיד לרוזי? אם כך לא רק המפיקים של Bottom Line הם על כימיקלים. מה ג'ריקו מול מרק ג'ינדראק עשה ב-RAW? את הברנש הזה אפילו לא ראיתי ב-Heat. ומה הקטע של Stevie Night Heat בכניסה לקרב? הוא חושב שהוא Scottie 2 Hottie?
 
למעלה