הזמנתם חבילה והיא לא הגיעה? נסו למצאה במכירה פומבית של הדואר

trilliane

Well-known member
מנהל
זה נשמע די תמוה שלא הצליחו לאתר אף אחד מהם במוצרים יקרים...

כמה חנויות שולחות סתם כך בלי פרטים? ובלי מעקב? וכאלה כמויות?!

&nbsp
___________________
לשאלתך הדקדוקית: בכתיב מנוקד סֵרְבוּ, בכתיב מלא (ללא ניקוד) סירבו.
 

SicTransit

Active member
הבעיה המרכזית

היא זאת שהצבעת עליה: עובדי הדואר משתתפים במכירה הזאת. זאת פירצה שקוראת גם למי שאינו גנב מטבעו.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
זה הדדי: גם הוא לא יוכל לשלוח לך מסר (אלא אם יירשם)

 

SicTransit

Active member
עניין הסתברותי

מתוך מיליוני הפריטים שמגיעים בהחלט סביר שבחלק מהם משהו משובש באופן שאינן מאפשר זיהוי. גם אם זה קורה רק אחת ל 10,000 דברי דאר הרי שמכל מליון חבילות תהיינה מאה כאלה, והדואר מקבל הרבה יותר ממליון חבילות בחודש (בשנת 2016 התקבלו 51 מליון חבילות מחו"ל ואני משער שב 2017 זה היה הרבה הרבה יותר, אולי פי שניים).
 

evike

Well-known member
מנהל
הזמנתם חבילה והיא לא הגיעה? נסו למצאה במכירה פומבית של הדואר

הזוי ומכעיס.
מסתבר שהדואר עושים מכירות פומביות על חשבונכם. מעניין למה הם לא שולחים את החבילות חזרה לשולח.
אולי כדאי שתלכו למכירות האלה, אולי שם תמצאו אותה...
[URL]http://hakolkalul.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1279061[/URL]
 

trilliane

Well-known member
מנהל
בהחלט מטריד...
גם לי לא ברור למה לא שולחים אותן חזרה

למיטב ידיעתי חבילה מחו"ל שלא נדרשת במשך חודש מוחזרת לשולח. בתגובה שהוקראה בסוף הכתבה נאמר שאלה חבילות שלא נמצא להן דורש במשך שנה וחצי, די מוזר.
 

evike

Well-known member
מנהל
לא נמצא, כי כנראה לא חיפשו, או חיפפו בחיפוש

 

trilliane

Well-known member
מנהל
זו יכולה להיות בעיה בפרטי הנמען, בשם או בכתובת

ומהבחינה הזאת מדובר באחריות של הנמען, הדואר לא מחזיק משרד חקירות.
&nbsp
השאלה מה קורה למשל במקרים שבהם מופיע מספר הטלפון אך הוא שגוי ולכן הלקוח לא קיבל את ההודעה לאסוף. האם שמים גם פתק בתיבה כפי שעשו בעבר?
 

evike

Well-known member
מנהל
הכל יכול להיות, רק שהרושם הוא, שהם לא כל כך מתאמצים

 

trilliane

Well-known member
מנהל
אין לי רושם כזה מכתבה שלא בדקה את הנקודה המסוימת הזאת, אבל

מטריד אותי שחבילות שלא נמסרות לא מוחזרות לשולחיהן. זה המינימום שאפשר, מקובל וצריך לעשות ולא ברור כיצד זה לא נעשה.
&nbsp
בינתיים שלחתי דוא"ל בנושא לחבר כנסת שנראה לי רלוונטי (אבל אני לא עוצרת את נשימתי בציפייה, עד היום לא קיבלתי תשובה לאף אחד מהמכתבים ששלחתי לחברי כנסת... הם פשוט לא עונים
אפילו לא "קיבלנו, תודה" לקוני).
&nbsp
אולי פנייה בפייסבוק תועיל יותר, אבל אני לא שם (מי שרוצה להרים את הכפפה מוזמן).
 

עומר TT

New member
נאמר לי כבר בסניף הדואר שלי

שחבילות לא מוחזרות לשולח אלא מוחזרות מהסניף למרכז המיון ומשם בחזרה לסניף לנסיון נוסף. כך אכן קיבלתי חבילה שההודעה על קיומה בסניף הגיעה אלי באיחור כזה שהחבילה כבר הוחזרה למרכז המיון.
כל זה לא מנע ממוקד השירות של הדואר להודיע לי בכתב שהחבילה הוחזרה לשולח ואינה נמצאת יותר בארץ.
אני לא יודע מה קורה לחבילות שלא נמסרות גם בנסיון השני, למרות שאני מניח שעכשיו כולנו יודעים...

גם אני לא קונה את התיאוריה שאקסבוקס (או פלייסטיישן, כבר לא זוכר מה היה בסרטון) נשלח ללא מספר מעקב.
 

superman1234

New member
יש לי תחושה , בגלל התיזמון שמרבית החבילות הן אותן

חבילות שנפתחו בעקבות הפריצה למחסן הדואר במודיעין.
חבילות שעטיפתן נקרעה והושחתה אין אפשרות להחזירן לשולח ו/או לנמען .
 
למעלה