הזמנתי ריהוט לבית וכשההזמנה

s n o p i t

New member
הזמנתי ריהוט לבית וכשההזמנה

הגיעה שמתי לב שהמזנון הוא לא בדיוק לפי השרטוט שמצויין בהזמנה. מאחר ולא תפסתי את בעל החנות הסכמתי לקבל אותו ולמחרת דיברתי עם בעל החנות שהבטיח להגיע אלי הביתה ולראות מה הבעיה ואף לקחת אותו ולתקן. הבעיה היא שעברו כבר שבועיים והוא לא חוזר אלי ועוד לא טרח להגיע. האם אני יכולה לבטל את שני השיקים הדחויים שנותרו לתשלום מאחר ואיני מעוניינת בסחורה וגם לא מעוניינת יותר להתעמת מול בעל החנות המעצבן.
 
למעלה