הרעיון שלי...
להשתמש בcd ישנים ולכתוב עליהם או ליצור מקרטון דוגמת cd להדפיס במחשב הזמנה ולהדביק אפשר להדביק מאחורה מגנט אז ישר למקרר
עוד רעיון שראיתי לעשות הזמנה ענקית מבריסטול לצלם את בעל החגיגה מחזיק אותה לשלוח את הפילים לפיתוח לפי מספר המוזמנים ולהדביק מאחורה מגנט אבל הכי חשוב? שיהיה במזל טוב!