הזמנה לכל חברי הפורום - משהו מיוחד

הזמנה לכל חברי הפורום - משהו מיוחד

שלום לכולם, שמי אריק, ואני מנהל את הפורום השכן, אוספים ואספנות. שמעתי שיש לנו כמה נושאי עניין משותפים (כמו איך משיגים מה ואיפה), ועל כך בוודאי נדון בהזדמנויות אחרות בעתיד. ברשותה של שוקולד היקרה, רציתי להזמין אתכם למפגש הפסח של הפורום שלנו, שהוא משהו מיוחד והפך כבר למסורת. ביום חמישי, חול המועד פסח, החל מהשעה 10:00 בבוקר אנחנו עורכים תצוגת אוספים בחצר המקסימה של המרכז הישראלי לכלבי נחיה לעיוורים בבית עובד, מקום שכבר ארח אותנו בעבר בהצלחה גדולה. השעות הראשונות של היום, עד הצהריים, יוקדשו לאוספנים ולאספנים. אין צורך באוסף על מנת לבוא, פשוט להכנס לאוטו ולהגיע. החלק המיוחד של היום יתחיל בשעה 16:00 - אנחנו עורכים מכירה פומבית של פריטי אספנות, אומנות ואמנות. הפריטים נתרמים (מראש) על ידי חברי הפורום (והשנה, לראשונה, נזמין גם את חברי המרכז להשתתף), וכל ההכנסות מהמכירה ייתרמו בסוף היום למרכז, לאות תודה על הארוח ובעיקר לאות הוקרה על המפעל החשוב שנעשה שם. (גילוי נאות - פרט לניהול פורום האספנות, אני גם יו"ר העמותה של המרכז לכלבי נחיה). כל מי שרוצה לקבל פרטים יותר מלאים יוכל לעקוב בימים הקרובים ועד החג אחרי ההודעות שיופיעו בפורום שלנו (485). פתחנו אלבום תמונות לפריטים שיוצעו למכירה, כך שניתן גם להעלות תמונות אם אתם מעוניינים להציע משהו למכירה, וגם לראות מה יוצע למכירה על ידי אחרים. ולגבי הפריטים - מדובר בפריטי אספנות, אומנות ואמנות. העקרון הוא שאנחנו משתדלים להציע למכירה פריטים שסביר שיהיה בהם עניין, ושאינם סתם זבל שאין לו דורש. מצד שני צריך לזכור את סיסמת הפורום שלנו - הזבל של האחד הוא האוצר של האחר. אם יש ספק לגבי פריט זה או אחר - שילחו אלי מסר. זהו בינתיים. תודה על תשומת הלב, והמשך שבוע נעים לכולם. אה, כן - ובהצלחה בפורום החדש!
 
חבריה תעלו לבויידם......../images/Emo66.gif

תודה לאבא של נועם מנהל פורום אספנות ואוספים , על ההזמנה. אני אישית אעשה כל מאמץ להגיע עוגה מובטחת! כבר עולה לעליית הגג לחפש חפץ מענין שימכר במכירה הפומבית למען המרכז לכלבי נחיה וקוראת לכל החברים כאן לבוא ולהשתתף.
 
../images/Emo39.gif שוקולד מה קורה? מי אלה ?

שלום לך אני לא רגיל לראות את ה " מלך " שלנו ששמו מופיע בשחור. אבל אני שמח לראות אותו פה. ווי מה את אוספת?,איזה אוסף יפה . תגיד שוקולד את נכנסת מידי פעם למתכונים? אז את מגיעה אני שמח מאוד . תביא עוד מהפורום . תגיד לחברי הפורום שאפשר לבקר את הכלבים וממש מענין לראות אותם. בתור מתנה מה את מעדיפה: לימונצ'לו או ליקר רימונים???????? מאיר
 
מאיר תודה!../images/Emo24.gif

אני בשאיפה להגיע.......... אבל איך כתבה לי אתמול מישהי ....האדם מתכנן והאלוהים צוחק מלמעלה............. אז אם הכל יתנהל על פי התכנונים שלי..
בתוספת מלח שום בצל....... אנחנו נתראה ,ואני כבר שומרת לך 3 עטים לאוסף. ההזמנה שאריק שתל כאן מיועדת לכולם ואני מקווה שיגיעו לכנס גולשים נוספים. לגבי הליקר תודה תודה..........אתה חמוד , אבל אני בעיקרון , לא מקבלת מתנות . מוכנה רק תמורת תשלום! אז אם תסכים לקבל ממני תכין לי בבקשה לימונצ'ינלו בתמונה אשה באחד מהשווקים בסין שפתרה את בעיית הגנון לילד.........חמוד נכון........
 
../images/Emo39.gif בוקר טוב שוקולד. יש לך לימונצ

בוקר טוב ושבת שלום. הלימונצ'ינלו מוכן וארוז. שבת שלום.
 

ה דרומי

New member
אני יגיע../images/Emo8.gif../images/Emo3.gifרק בשביל הסטיקים של

מאיר
אחרת אני לא יבוא
 
../images/Emo39.gifתבוא והאוכל יהיה ,אל דאגה .

שבת שלום. תבוא תקבל את המנה שלי . האמת שכל אחד מביא אוכל מהבית וגם לבטח אביא קצת אוכל,בעיקר ממרח סילאון עם אגוזי כתושים ומצה. להתראות. מאיר
 

הדי אור

New member
זה הרבה פחות מפחיד לתרום פרטי

אספנות ממה שזה נשמע. לא רק ספר תורה מהמאה הי"ז הוא פריט אספנו. לא רק ציור של רמברנט הוא פריט אספנות. לא רק רובה ממלחצת האזרחים האמריקאית הוא פריט אספנות. לא רק מכונית פורד טי שיוצרה ב1906 היא פריט אספנות. המגוון של הפריטים שאצלנו אוספים הוא גדול ורחב. אצלנו, בפורום אספנים, אוספים כמעט הכל. החל מבקבוקי אלכוהול מיניאטוריים, גלויות, כרטיסי ביקור, מפיות, שקיות סוכר, תקליטים, תחתיות בירה, כוסות בירה עם לוגויים, מחזיקי מפתחות, מלחיות פלפליות, פזים, קינדרים, סכינים, ועד בולים, מילונים, הוראות הצלה ממטוסים, מצלמות, מכונות כתיבה, מטחנות בשר, מציתים, קסתות, מאובנים, שנות טובות, סמלים, קופסאות פח, ועוד ועוד ועוד. ממש אין חפץ שמישהו לא אוסף. אני לא יודע מה אצלכם אוספים אבל לדוגמה 4 פריטים של קופסאות לסוכרזית (אחת כפולה) אשר יוצא למכירה הפומבית. פריט זה נתרם על ידי אחד מחברי פורום תפוז, בחינם, ויקנה על ידי חבר אחר והכסף ינתן למרכז כלבי נחיה כתרומה.
 
יש לי, יש לי ,יש לי ../images/Emo218.gif

חוץ מקופסית אחת בתמונה יש לי את היתר............ אני מבינה שצלמת אותן שתשמשנה פתיון להגיע .......חחחחחחח עוד מעט אני אעלה את הפריט אותו אני תורמת למכירה שלכם....בנתיים אני מצרפת לתושבים כאן תמונה של חלק מהאוסף שלי לקופסיות ...הכי מצחיק שכאן עוד לא עשיתי לעצמי פרסום.....אולי למישהו במקרה יש כאלה קופסיות והוא מוכן לתרום או למכור?...............האוסף מונה כ 140 קופסיות קטנות מכל העולם עשוי מחומרים שונים . את חלקן קבלתי חלקן רכשתי ברשותי אוספים נוספים אבל קטנים יותר.... האם לכם יש תחביבים ? אוספים? אתם מוזמנים לשתף.......
 
הנה תרומתי למכירה שלכם

ארונית ענתיקה מסין בגודל 23X26 שמשה לתכשיטים או מינאטורות מצאתי בשוק הפשפשים מקווה שיהיה לה דורש. המשך יום נעים
 

הדי אור

New member
דוגמה של פריטים שנתרמו למכירה

כפי שאמרתי הפריטים לא חייבים להיות ציור של רמברנט. הם יכולים להיות פריטים שאספנים עממים אוספים. בתמונה יש את הפריטים הבאים שיכנסו למכירה הפומבית. באמת פריטים עממיים לחלוטין (יהיו גם לא פריטים שכאלו) הנה צילום קבוצתי של הדברים שאני תרמתי למכירה. ויהיו עשרות פריטים אחרים לחלוטין מחברים אחרים. גלויות (שחלקם עבר בדואר עם בולים), כרטיסי ברכה, ומכתבים. מגנטים שיש בהם חלק כפולים להחלפות. כרטיסי ביקור שיש בתוכם כפולים להחלפות. סיכות עם ציפורים. מחזיקי מפתחות. 4 קופסאות לסוכרזית (אחת כפולה). קופסאות גפרורים. 4 כרטיסי "מתנה מחו"ל. 2 צלחות אחת מנורית מהקינדרים. 6 בקבוקי אלכוהול מיניאטוריים.
 
אריק, תודה על ההזמנה

הייתי באה ברצון משום שאינך רחוק ממני, אבל באותו היום - סוף סוף - אני נוסעת עם בתי לחולה . אשמח לבוא בפעם הבאה אם רק תודיע על כך.
 

הדי אור

New member
בחו"ל המועד יש רק חמישי אחד !!

אבל אתם צודקים. להלן הפירוט המושלם: יתקיים מפגש הפסח של פורום אוספים ואספנים אי"ה בחול המועד פסח, יום חמישי, 5.4.2007 משעה 10:00 בבוקר. כולם מוזמנים. לוחות זמנים ופעילות מנהל הפורום פירסם בהודעתו הקודמת.
 
שאלה לי אליך אבא של נעם

התחלתי לאסוף אצבעונים. האם יש סיכוי למצוא אצלכם אצבעונים?
 
../images/Emo39.gif כןןןןןןןןןן,כוןןןןןןןןןןןןןן,

בוקר טוב. עם לא אשכח אביא לך לפחות אחד. בכייף אגב אצלנו יש מה שנאמר " תשמח ותשמח" אגב אני לא הדובר של המלך. מאיר כרמיאל
 
אחרי הזמנה כזו, נעשה מאמץ מיוחד

להגיע אליכם. האם יהיו החלפות בין האוספים גם במשך היום?
 

הדי אור

New member
מה אתה אוסף/ת שנוכל להתארגן

בדרך כלל במפגשים שכאלו אחד מהאלמנטים של המפגש הוא הנתינה לשם הנתינה. אנשים באים עם ארגזי "מתנות" שאספו מהמפגש האחרון ונותנים לאחרים. בבית עובד המטרה לתרום את הפאיטים למכירה הפומבית ואנשים מתחרים אחד מול השני ואת התרומה מעבירים לכלבי הנחיה. במשך השנה האספנים הספציפיים של אותם פריטים מבצעים החלפות. בתמונה זו יש בקבוקים שהוחלפו בבקבוקים איכותיים אחרים. שלושת העליונים (בודאה לבן - יש לי שחור -, תנור חימום ואפרסק ) הגיעו אלי במסגרת החלפה בפגישה שהיתה לי עם אספן קיבוצניק מנצר סירני אתמול בביתי. 2 מצד שמאל למעלה ושני האמצעים הגיעו בעיסקת החלפה איתו לפני שבועיים אצלו בבית. שניים התחתונים למטה משני הצדדים הגיעו במסגרת החלפה עם אספן ברעות לפני כחודש אצלו בבית. בקיצור ההחלפות הם חלק בלתי נפרד מהאספנות ולשמחתי הצלחתי להרחיב את אוספי ולהעמיק את האיכויות שלו גם על ידי החלפות כאן בארץ.
 
אני אוספת מגנטים למקרר- אלו של

הפירסומות לשליחויות, שרברבים , פרחים וכדומה, יש לי המון מהארץ וגם מאוסטרליה,ארה"ב ואירופה. האוסף שלי מכיל כ1000 מגנטים. תודה.
 
למעלה